Μοιραστείτε αυτό το άρθρο: 
Καστανίδης: Η Κοινωνική Συμφωνία δεν είναι ούτε παράρτημα ούτε ιδιοκτησία κανενός   |    ΝΔ: Αντικατάσταση διοίκησης ΕΡΤ στην προεκλογική περίοδο   |    Δηλώνει «παρών» στις νέες εκλογές η ΑΝΤΑΡΣΥΑ   |    ΛΑΟΣ: Δεν έγινε η επαφή με τη ΝΔ και... «η Ελλάδα κινδυνεύει από τον Σταλινισμό!»   |    ΚΚΕ: Καταγγέλλει πλαστογράφους στο διαδίκτυο   |    Να παγώσει η μείωση των μισθών των ιδιωτικών εκπαιδευτικών ζητά η ΔΗΜΑΡ   |    Στη δημοσιότητα τα πρακτικά της σύσκεψης των πολιτικών αρχηγών και του Κ. Παπούλια   |    Στις 17 Ιουνίου θα γίνουν οι επαναληπτικές εκλογές, όπως αποκάλυψε ο... Ολάντ!   |    Παίρνει ο ΣΥΡΙΖΑ τις 50 έδρες αν βγει πρώτος ή πηγαίνουν στο δεύτερο κόμμα;   |    Κοινωνική Συμφωνία: Υπάρχει ρεαλιστικό σχέδιο διαπραγμάτευσης με τους δανειστές   |    Οικολόγοι: Μπορούσαν να ψηφίσουν την απλή αναλογική τώρα, αλλά δεν το έκαναν   |    Μπακογιάννη: Το φιλευρωπαϊκό μέτωπο, επιλογή ευρωπαϊκής σταθερότητας    |   

Διαβάστε το άρθρο και γράψτε το δικό σας σχόλιο

Αρθρα - Σχόλια
Του Γιώργου Παπαδόπουλου- Τετράδη ("O καιρός") - Οι τρεις εχθροι και η λυση

21/02/2012 -12 Σχόλια

Γιώργος Παπαδόπουλος - Τετράδης (ο καιρός) στο www.eklogika.grΤου Γιώργου Παπαδόπουλου - Τετράδη 
("Ο καιρός")

Αναρωτιεμαι πολλες φορες αν εχει γινει συνειδηση στον λαο,ότι δεν εχει να αντιμετωπισει έναν εχθρο,την τροϊκα,αλλα τρεις.Και δεν ξερω ποιος από τους τρεις είναι χειροτερος:

Ο πρωτος εχθρος είναι το ελληνικο πολιτικο,κομματικο συστημα,που εφερε εδώ την τροϊκα,αφου διαχειριστηκε τα χρηματα του ελληνικου λαου με τον πιο επιπολαιο και εγκληματικο τροπο,αφου εκμαυλισε τον λαο σ αυτό τον τροπο.Το χειροτερο,το συστημα αυτό δεν υπερασπιστηκε και δεν υπερασπιζεται ουτε στο ελαχιστο τα συμφεροντα του λαου εναντι των σχεδιων, στην αρχη ,και απαιτησεων στη συνεχεια της τροϊκας.Παρ ολο που βλεπει και ομολογει,ότι η υπο απαιτηση πολιτικη οδηγει σε καταστροφη!!

Ο δευτερος εχθρος είναι η τροϊκα,που με την αλλοτε ηλιθια και αλλοτε στοχευμενη πολιτικη της (συμβαινουν και τα δυο) καταδικαζει τον λαο της Ελλαδας σε οικονομικο μαρασμο και τον οδηγει σε κοινωνικη εκρηξη και σε ατυπο εμφυλιο.Χειροτερος από τους τρεις παραγοντες της τροϊκας εχει αποδειχτει η Ευρωπαϊκη Ενωση,η οποια συμπεριφερεται σαν οργανωση κατά τοπους κερδοσκοπων και καθολου σαν Ενωση.

Ο τριτος εχθρος του λαου είναι οι πραιτωριανοι των εκαστοτε ελληνικων κυβερνησεων και κομματων,η πλειονοτητα των, κρατικοδιαιτων και μη, συνδικαλιστων,κυριως της ΑΔΕΔΥ και της ΓΣΕΕ,μαζυ με τους κλαδικους κολαουζους τους.

Οι μεν πρωτοι, με καθαρα συντεχνιακη και καθολου κοινωνικη νοοτροπια,σε αγαστη συνεργασια με τα δυο εναλλασσομενα κομματα εξουσιας μπουκωσαν στην κυριολεξια τον κρατικο προϋπολογισμο όχι με εργαζομενους,αλλα στην πλειονοτητα τους με αντιπαραγωγικους αμοιβομενους πολιτες,με πλασματικες παροχες και με μαϊμου αμοιβες και συνταξιοδοτησεις.Ενώ εδώ και δυο χρονια συνεχιζουν την ιδια ακριβως τακτικη,υπονομευοντας άλλες ταξεις εργαζομενων και συνταξιουχων(!) με παρασκηνιακες πιεσεις,διατηρωντας με νυχια και με δοντια όχι θεσεις εργασιας,αλλα το ιδιο βρωμικο διαπλεκομενο αιμορραγικο και κοστοβορο για τον λαο συστημα μη εργασιας και μη διοικησης.

Οι δε δευτεροι, αποδεχονται την εξαφανιση των εργασιακων δικαιωματων των εργαζομενων στην πραξη,αφου με ασφαιρες ντουφεκιες σποραδικων δηθεν απεργιων διατηρουν το αλλοθι, ότι αγωνιζονται για τα εργατικα δικαιωματα,διατηρωντας ετσι αλωβητη και την καρεκλα τους!

Και οι δυο πιο πανω συνομοταξιες αμοιβονται πλουσιοπαροχα με διπλα και τριπλα εσοδα,χωρις να εχουν παραιτηθει από τιποτε από αυτά,την ωρα που οι εργαζομενοι και οι συνταξιουχοι,τους οποιους υποτιθεται ότι υπερασπιζονται,εχουν ξεπερασει τα ορια των αντοχων τους.Κυριως οι συνταξιουχοι,για τους οποιους τα μεγαλα αυτά εργατοπατερικα καθιδρυματα δεν εχουν κανει τιποτε ουσιαστικο και δραστικο,δεδομενου ότι οι απομαχοι είναι το πιο απροστατευτο κομματι της κοινωνιας μαζυ με τα παιδια.

Οι δυο πιο πανω συνομοταξιες,παρ όλα αυτά,εξακολουθουν και συμμετεχουν στη διαμορφωση του εργασιακου και συνταξιοδοτικου περιβαλλοντος καθοριστικα,σε στενη συνεργασια με την κυβερνηση,παριστανοντας κι ολας και τους αντιστασιακους αντιμνημονιακους!Υπο την ανοχη φυσικα των κομματων,αλλα και κυριως της Αριστερας.Η οποια,ενώ ξερει ακριβως τι συμβαινει, δεν τους καταγγελει.Αλλοτε από τη στρεβλη νοοτροπια ότι εχθρος είναι μονο η τροϊκα και οι αστικες κυβερνησεις,αφου η ιδια συμμετεχει σε όλα αυτά τα σωματεια ,και αλλοτε με τη στρεβλη νοοτροπια,ότι δεν είναι ωρα για «εμφυλιο»,τη στιγμη που οι δυναμεις πρεπει να είναι ενωμενες.Ποιες δυναμεις!Και ποιες ενωμενες.Ενωμενες οι δυναμεις της Αριστερας με τους νεκροθαφτες της;

Τι μπορουν να κανουν

Χτες το βραδυ η Βουλη εφερε έναν νομο,που διαλυει κάθε μεση ελληνικη οικογενεια.Εναν νομο,που περικοπτει τις αποδοχες των εργαζομενων στον ιδιωτικο τομεα,με το ετσι θελω,αντιθετα με τη «συμφωνια» εργοδοτων και συνδικαλιστων!Οι οποιοι ελαχιστα αντεδρασαν στην καταπατηση της.Για να καταλαβει και ο τελευταιος δυσπιστος το θεατρο που παιζεται μεταξυ εργοδοτων και συνδικαλιστων σε κάθε επιπεδο!

Ακομα και ο τελευταιος μονεταριστης σε Ευρωπη και Αμερικη φωναζει εδώ και καιρο,ότι μοναδικη διεξοδος από το ελλειμμα,το χρεος και κατά συνεπεια την υφεση είναι η Αναπτυξη.Η τροϊκα αντ’ αυτης απαιτει περικοπη την δημοσιων δαπανων,μοναδικη ατμομηχανη αναπτυξης, και περικοπη αμοιβων στον ιδιωτικο τομεα,που είναι το μοναδικο κινητρο (ο καπιταλισμος εχει επιβαλει τις αυξησεις μισθων ως κινητρο!) για μεγαλυτερη και καλυτερη αποδοση της εργασιας.

Είναι φανερο από τα αποτελεσματα,ότι εδώ και δυο χρονια ειχαμε να κανουμε με ηλιθιους και απατριδες κυβερνητες εδώ ,και ηλιθιους επικυριαρχους απ εξω.Εδω και τουλαχιστον 7 μηνες,όμως,εχουμε να κανουμε μονο με εγκληματικα ηλιθιους και απατριδες κυβερνητες εδώ.Διοτι οι απεξω,αφου απετυχαν να κλεισουν με αρπακολα συνταγη την πληγη του ευρωπαϊκου κοινου νομισματος (εκει είναι το προβλημα) εχουν αποφασισει να δημιουργησουν στον Νοτο Ρουμανιες και Βουλγαριες με αναιμικα εισοδηματα και φτηνα εργατικα,ώστε ο Βορρας να εξακολουθει να εχει ανταγωνιστικα προϊοντα στη Διεθνη Αγορα,τωρα που Κινα και Ινδια,λογω αρχης συσσωρευσης εισοδηματων αρχιζουν να εχουν ταση αυξησης αμοιβων.

Ποιον υπερασπιζεται σ αυτή την προοπτικη η ελληνικη κυβερνηση;Τη δειλια της μονο.Ο λαος ρωταει με αγωνια:Τι άλλο μπορουμε να κανουμε.Να βαλουμε τα ορια των συμφεροντων του ελληνικου λαου.Αυτο.Αυτο σημαινει ασκηση σοβαρης και γενναιας πολιτικης.

Τα ιδια ρωτουσαν ολοι και όταν επιβληθηκε το σχεδιο Αναν.Με προσυμφωνια της προηγουμενης από τον Καραμανλη κυβερνησης Σημιτη.Ευρωπη και Αμερικη ερριχναν δισεκατομμυρια για να πληρωθουν επιχειρηματιες,πολιτικοι,εκδοτες και δημοσιογραφοι,προκειμενου να ψηφισει ο λαος Ναι.Αρκεσε ενας ανθρωπος,ο Τασσος Παπαδοπουλος για να ψηφισει ο λαος αναποδα από αυτό που ηθελε η παγκοσμια ταξη.Σημασια δεν εχει ποιος ηταν ο ανθρωπος.Αλλα,τι εκανε για την πατριδα του την κρισιμη στιγμη.Και σημασια εχει,ότι η παγκοσμια ταξη,που ολοι νομιζουν ότι είναι και πανισχυρη,το καταπιε ηθελε-δεν ηθελε.Αμασητο.

Αλλα,πού να την ξερουν την ασκηση πολιτικης τα ανθρωπακια,που παριστανουν τους υπουργους εδώ και χρονια και που μονη τους δουλεια ηταν πώς θα τα βρουν με τις διαφορες συνδικαλιστικες συντεχνιες για να διορισουν καμιά στρατια ψηφοφορων και των δυο μεγαλων κομματων και των συντεχνιων,και πώς θα αρμεξουν τα φτηνα κεφαλαια των ευρωπαϊκων τραπεζων,σε συνεργασια –και με το αζημιωτο-με τους εδώ απατριδες αεριτζηδες επιχειρηματιες;

Σημερινη κλοπη και διαπλοκη

Το μεγαλυτερο εγκλημα,όμως, που κανει ο νεος νομος,που ηρθε χτες στη Βουλη, εγκλημα οικονομικο και ηθικο,ειναι οτι κοβει για τεταρτη φορα τις συνταξεις!.Οχι για να προφυλλαξει τα ασφαλιστικα ταμεια από τα προβληματα τους.Αλλα,για να αρπαξει τα πιο ευκολα λεφτα,χωρις να χρειαστει να κοπιασει!

Να κοπιασει για να εισπραξει τα 8 δις ,που μπορει,από τα 30 βεβαιωμενα των μεγαλοοφειλετων,τους οποιους ειτε τους πιανει και τους αφηνει ελευθερους χωρις να βαζει τα λεφτα στο ταμειο (!),ειτε δεν τους πειραζει καθολου γιατι είναι οι «γνωστοι των γνωστων».

Κοβει για τεταρτη φορα (!) τις συνταξεις για να μην κοπιασει να πιασει τους φοροφυγαδες,που είναι σχεδον ολοι οι ελευθεροι επαγγελματιες,από τους οποιους εχει απωλεια 24 δις το χρονο (!),το κυριοτερο τους ξερει, και οι οποιοι εξακολουθουν και δεν δηλωνουν εισοδηματα,κλεβοντας ετσι όχι ένα αορατο κρατος,αλλα εμας!Ολο τον υπολοιπο λαο.Κι εμεις με τη σειρα μας εξακολουθουμε και τους αμοιβουμε χωρις να απαιτουμε να φαινονται τα εισοδηματα τους!

Κοβει για τεταρτη φορα τις συνταξεις,επειδη το κρατος δεν στρωνει τις υπηρεσιες του κατω να δουλεψουν για να παρουν τα 14 δις από το Πακετο Στηριξης των Ευρωπαϊκων Προγραμματων (το περιφημο ΕΣΠΑ) ,τα οποια ετσι κι αλλιως δικαιουται η Ελλαδα και για τα οποια η ΕΕ βριζει,που δεν τα παιρνουμε!

Τα θρασυδειλα αυτά ανθρωπακια,που αποφασισαν αυτές τις νεες περικοπες και εκεινα που τις ψηφιζουν στη Βουλη κανουν και μια επιπλεον αθλιοτητα.Εξομοιωνουν εκεινους, που επι πανω από 35 χρονια ειχαν κρατησεις μισθου κάθε μηνα για να παρουν συνταξη,με εκεινους που επαιρναν και παιρνουν το μισθο τους χωρις κρατησεις για συνταξη,την οποια πληρωνε και πληρωνει ο κρατικος προϋπολογισμος.Δηλαδη ολοι εμεις.Και δεν είναι γνωστο στο μεγαλυτερο κομματι του λαου,ότι ολος ο δημοσιος τομεας και οι περισσοτερες ΔΕΚΟ συνταξιοδοτουνται χωρις να εχουν ή εχοντας ελαχιστες κρατησεις γιαυτο.Τη στιγμη που απολαμβανουν παροχων και απαλλαγων από εξοδα,τα οποια πληρωνει ο υπολοιπος λαος.Αντιθετα, για το μεγαλο πληθος των ιδιωτικων υπαλληλων και των ελευθερων επαγγελματιων ο προϋπολογισμος δεν επιβαρυνεται ουτε σεντς.Τα πληρωνουν οι ιδιοι οι εργαζομενοι και οι εργοδοτες.

Καλως δινονται οι συνταξεις σε ολους.Αλλα,δεν μπορει να χρησιμοποιουνται από την κάθε κυβερνηση σαν αλλοθι με ψευτικα στοιχεια για να αρπαχτουν λεφτα των συνταξιουχων.Ουτε του ιδιωτικου ουτε του δημοσιου τομεα.

Οι εργαζομενοι,κυριως στον ιδιωτικο τομεα,που είναι τα τεσσερα πεμπτα του λαου,εχουν μεγαλο μερος ευθυνης σ αυτό.Ξεχνανε,ότι καποια μερα θα είναι συνταξιουχοι.Και δεν υπερασπιζονται καθολου τις καταβολες,που μπαινουν στα ταμεια τους,ιδρωμενες από την ιδια τη δουλεια τους.Επιτρεποντας την καταληστευση αυτου του ιδρωτα από τις εκαστοτε κυβερνησεις,με αποκοτυφωμα τη σημερινη.

Αλλα, δεν ξερει ο ελληνικος λαος,και ότι χαρη στη διαπλοκη συνδικαλιστων και κυβερνητων,ενώ οι συνταξεις του πληθους ειχαν ηδη περικοπει κατά 20% από τον Νοεμβριο,υπαρχουν ταμεια,που δεν εχουν περικοψει ουτε αυτά ουτε την 13η και 14η συνταξη,όπως σε ολους τους συνταξιουχους.Η νοοτροπια των κυβερνητων με τους συνδικαλιστες δεν εχει καν τη γενναιοτητα,την κοινωνικοτητα και την αλληλεγγυη να πολιτευεται σαν «ολοι μαζυ θα ματωσουμε ή ολοι μαζυ θα αντισταθουμε».Οχι!Ο αγωνας τους δεν γινεται για να υπερασπιστουν τα δικαιωματα ολων.Αλλα μονο των ημετερων.Παρτακηδεν και χυδαιοι εξακολουθουν και προστατευουν επιλεκτικα τους εκλογικους τους πελατες,με κρυφες αλλαξοκωλιες πισω από κλειστες πορτες.Πολιτικοι και συνδικαλιστες.

Τις μερες που περασαν εγινε σ’αυτα τα πλαισια ακομα μια αθλιοτητα,που δεν είναι γνωστη στο λαο.Ενω οι περικοπες στις συνταξεις οριστηκαν μονο για τα χρηματοδοτουμενα από τον προϋπολογισμο ταμεια των ΔΕΚΟ,που εχουν και πολύ υψηλες μεσες συνταξεις,χωρις να εχουν πληρωσει ποτε και τις αντιστοιχες καταβολες,αποφασιστηκε ξαφνικα η εκ νεου περικοπη ολων των συνταξεων!Πώς εγινε αυτό;

Μα,οι κοινωνικα αλλυλέγγυοι και ευαισθητοι για ολο το λαο συνδικαλιστες ,ξαφνικα θυμηθηκαν ότι «ολοι μαζυ θα ματωσουμε ή ολοι μαζυ θα αντισταθουμε» και απαιτησαν με απειλες προς τους υπουργους να σφαγιαστουν ολοι οι συνταξιουχοι και όχι μονο οι δικοι τους!!Οι συνδικαλιστες απαιτησαν την περικοπη αμοιβων αλλων συνταξιουχων!!Σαν κοινοι κουκουλοφοροι της Κατοχης.Θαυμαστε τους.

Το κλειδι για το μελλον

Όλα αυτά γινονται την ωρα,που τα προϊοντα ακριβαινουν,χωρις να φθηναινουν και οι υπηρεσιες,αφου και οι κάθε λογης ελευθεροι επαγγελματιες,που ειχαν ευεργετηθει επιδοματικα από το κρατος σ αυτόν τον τομεα, αρνουνται να αποκοπουν από τα αντιλαϊκα χαρατσια,που ειχαν «κερδισει» για να μας επιβαλλουν.

Μια νοοτροπια.που εχει χτιστει επι 60 χρονια τουλαχιστον και καθοριζει την καθημερινη ζωη μιας χωρας δεν μπορει να ξηλωθει σε δυο μηνες και σε δυο χρονια. Δεν αλλαζει ενας λαος όταν οι κυβερνητες του είναι οι ιδιοι που τον διεφθειραν και τωρα του κουνανε δασκαλιστικα ή απειλητικα το δαχτυλακι.Αυτο το απλο δεν μπαινει ουτε στο κεφαλι της τροϊκας ουτε στων ελληνικων κυβερνησεων.Η πρωτη απαιτει κατι που προσκρουει πανω σ αυτή την απλη πραγμνατικοτητα.Και οι δευτερες αγνοουν αυτή την απλη πραγματικοτητα.

Ο λαος χρειαζεται χρονο για να αλλαξει και ΚΥΡΙΩΣ χρειαζεται ΠΡΟΤΥΠΑ.

Για να αλλαξει ο λαος – και ο ελληνικος λαος είναι φιλοτιμος – χρειαζεται να ειναι εντιμοι οι ιδιοι οι ταγοι του.Στην πραξη κάθε μερα.Κι αυτό σημαινει ότι χρειαζεται να είναι αυστηροι σε κάθε ειδους λαμογιά και παρανομια.Αυστηροι σε καθε αξιοκρατικη αποφαση.Ειτε αφορα στον δημοσιο ει6τε στον ιδιωτικο τομεα.Και αυστηροι στην τηρηση κάθε νομου για να είναι οι πολιτες ισοι ενωπιον του νομου.

Για να αλλαξει ο λαος και η χωρα,χρειαζονται αλλοι πολιτικοι αντιπροσωποι.Αλλης νοοτροπιας και αλλου διαμετρηματος.Κυριως,αλλου ηθικου αναστηματος.

Οι νανοι περισσευουν σ αυτή τη Βουλη,όπως και στις προηγουμενες.Η χωρα εχει αναγκη από ανθρωπους με περιεχομενο μεσα στα σκελια τους.Ειτε είναι αντρες ειτε γυναικες.Για να οδηγησουν έναν λαο,που είναι ικανος για το καλυτερο και για το χειροτερο, στο καλυτερο.Στον καλυτερο εαυτο του.Ενας λαος,που τα μελη του λαμπουν όταν είναι εξω από τη χωρα ,αξιζει να λαμπει και μεσα στη χωρα του.

 Σ αυτό το πλαισιο,οι βουλευτες και τα μελη της κυβερνησης,που ψηφιζουν τον σχετικο νομο για το πετσοκομμα των εισοδηματων στον ιδιωτικο τομεα και στις συνταξεις ,ουτε προκειται να περικοψουν αντιστοιχως τις δικες τους αμοιβες,ουτε και θα παραιτηθουν από την δευτερη συνταξη που παιρνουν ως βουλευτες,ουτε και θα οδηγησουν κανεναν λαο σε τιποτε καλυτερο.Ειναι παντελως ανικανοι γιαυτο!Γιατι να το κανουν αλλωστε;Τους υποχρεωνει κανενας νομοθετης;

Υστερα είναι τρομοκρατης ο λαος που συγκεντρωνεται στο Συνταγμα και απειλει να μπει στο κοινοβουλιο.Τυχεροι είναι που δεν το εχει κανει ακομα.

Επιστροφή στην λίστα με τα Άρθρα - Σχόλια

 

Σχόλια

Σχόλιο από MARIA RIGA, 22/02/2012

ΑΓΑΠΗΤΕ ΚΥΡΙΕ ΠΑΡΑΚΟΛΟΥΘΩ ΕΠΙ ΧΡΟΝΙΑ ΤΗΝ ΔΟΥΛΕΙΑ ΣΑΣ ΚΑΙ ΜΕΣΑ ΑΠΟ ΑΥΤΗΝ ΣΑΣ ΣΕΒΟΜΑΙ ΚΑΙ ΣΑΣ ΕΜΠΙΣΤΕΥΟΜΑΙ. Η ΜΟΝΗ ΕΡΩΤΗΣΗ ΣΤΟ ΚΑΤΑ ΤΑ ΑΛΛΑ ΕΞΟΧΟ ΑΡΘΡΟ ΣΑΣ ΕΙΝΑΙ ΕΙΣΤΕ ΣΙΓΟΥΡΟΣ ΟΤΙ ΣΤΙΣ ΔΕΚΟ ΔΕΝ ΚΡΑΤΗΘΗΚΑΝ ΧΡΗΜΑΤΑ ΓΙΑ ΤΙΣ ΣΥΝΤΑΞΕΙΣ? ΣΥΜΦΩΝΩ ΟΤΙ ΟΙ ΜΕΓΑΛΥΤΕΡΕΣ ΠΛΗΓΕΣ ΕΙΝΑΙ ΤΑ ΑΝΘΡΩΠΑΡΙΑ ΠΟΥ ΚΥΒΕΡΝΟΥΝ (ΣΕ ΠΟΛΛΑ ΕΠΙΠΕΔΑ)ΚΑΙ ΟΙ ΠΕΡΙΦΗΜΟΙ ΕΡΓΑΤΟΠΑΤΕΡΕΣ .ΠΟΙΟΣ ΟΜΩΣ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΕΝΗΜΕΡΩΣΕΙ ΤΟΝ ΛΑΟ ? ΠΟΙΟΣ ΑΛΗΘΕΙΑ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΤΟΝ ΠΕΙΣΕΙ? ΠΡΙΝ ΦΤΑΣΕΙ ΕΝΝΟΕΙΤΑΙ ΣΤΗΝ ΠΛΗΡΗ ΕΞΑΘΛΙΩΣΗ ΟΠΟΥ ΕΚΕΙ ΠΙΑ Η ΑΝΤΙΔΡΑΣΗ ΘΑ ΕΙΝΑΙ ΑΝΕΞΕΛΕΓΚΤΗ ΕΞΕΓΕΡΣΗ. ΘΑ ΗΘΕΛΑ ΛΟΙΠΟΝ ΕΣΕΙΣ ΟΙ ΛΕΙΤΟΥΡΓΟΙ ΤΗΣ ΔΗΜΟΣΙΟΓΡΑΦΙΑΣ ΟΙ ΑΝΘΡΩΠΟΙ ΤΗΣ ΜΕΓΑΛΗΣ ΔΡΑΣΗΣ ΠΟΥ ΛΕΓΕΤΑΙ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ ΝΑ ΑΚΟΥΜΠΗΣΕΤΕ

Σχόλιο από Γ Παπαδοπουλος-Τετραδης, 23/02/2012

Αγαπητη κ Ρηγα,δεν εγραψα οτι στις ΔΕΚΟ δεν κρατηθηκαν συνταξεις.Αλλα,οτι "υπαρχουν ταμεια",που δεν εχουν κανει την περικοπη.Ξερω ακριβως για τι μιλαω.Και φυσικα αυτο εχει γινει με διαπλοκη συνδικαλιστων και υπουργων.Το ζητουμενο δεν ειναι να κοπουν συνταξεις.Ειναι η αθλιοτητα συνδικαλιστων να απαιτουν την περικοπη ολων των συνταξεων,την ωρα που θιγονται μονο οι πελατες τους.Και παλι ξερω για τι μιλαω.

Σχόλιο από Βασιλης Μπουντουρης, 29/02/2012

Κύριε, Τετράδη εσείς ξέρετε γιατί πράγμα μιλάτε, αλλά δεν καταλαβαίνουμε εμείς πού αναφέρεστε! Και δεν το ζητάμε για να στραφεί ο ένας εργαζόμενος εναντίον του άλλου, αλλά για να να μας γίνει καθαρό το παιγνίδι που παίζεται και το οποίο καταγγέλλετε. Επίσης η αίσθηση που πήρα απ' το άρθρο σας (αφού και αν όλη η αριστερά συμμετέχει μικρόνοα σ' αυτό το παιγνίδι συνδιαλλαγής) είναι ότι το ναυάγιο της χώρας είναι ολοκληρωτικό. Το αν θα σωθεί το 1 με 10% -που συνδιαλέγεται με την εξουσία δεν αφορά τους υπόλοιπους. Η δημοκρατία μας -αν ποτέ την είχαμε- έχει καταρρεύσει. Γνωρίζετε εσείς κάποια περίοδο στην ιστορία που ο λαός πήρε τη σκούπα, έδιωξε του ηλίθιους και διεφθαρμένους απατεώνες κυβερνώντες και προχώρησε σε αλλαγή συστήματος χωρίς να διαφθαρεί και να διαστρεβλωθεί και το νέο σύστημα; Μεγάλο το αδιέξοδο σε όσους πιστεύουν στην αξία άνθρωπος και στην επίτευξη της κοινωνικής αρμονίας. Ακόμη μεγαλύτερο όταν δεν έχουν προηγηθεί οι ζυμώσεις για την ανάδειξη προσώπων πραγματικά ικανών και αληθινά οραματιστών. Τα ελεγχόμενα μίντια επιτείνουν το αδιέξοδο. Είναι γνωστό πως όταν τρως σφαλιάρες από όλες τις μεριές, αντί να αντιδράσεις μαζεύεσαι να προφυλαχτείς. Αυτό βιώνει ο κόσμος. Την περηφάνια του, αν δεν την έχει ξεπουλήσει την έχει βάλει στο ταμείο παρακαταθηκών. Δεν είναι σχόλιο αυτό στο άρθρο σας. Είναι αυθόρμητες σκέψεις στο τρίτο σκέλος του άρθρου σας -που πολύ πονάει. Διότι, αν τρόικα-χρηματιστές και ντόπιοι κυβερνώντες είναι ο ορατός «εχθρός», (άρα και πιο εύκολο να πολεμηθούν), τί κάνουμε με την τρίτη κατηγορία; Διότι, εάν είναι έτσι που τα μας τα λέτε, τότε μόνο με καρκινογόνα κύτταρα στον εγκέφαλό μας μπορούν να παρομοιασθούν. Και η γιατριά σχεδόν αδύνατη. Όσο για τους ελεύθερους επαγγελματίες μην τους βάζετε όλους σε ένα τσουβάλι. Δεν είναι μόνο οι μεγαλο-κεφαλαιούχοι. Είναι και οι μικροβιοτέχνες κάθε είδους. Κάθε μέρα κλείνουν καταστήματα και μικροεπιχειρήσεις. Οι κυβερνητικές αποφάσεις -έχουν δεν έχουν- τους χτυπάνε σαν χταπόδια με το πρόσχημα ότι α-πριόρι φοροδιαφεύγουν.

Σχόλιο από Γ Παπαδοπουλος-Τετραδης, 03/03/2012

Αγαπητε κ Μπουντουρη,σας ευχαριστω για την παρεμβαση και λυπαμαι για την καθυστερημενη απαντηση. Αυτο που αναφερω και γνωριζω, το γνωριζετε κι εσεις και ολοι οσοι παρακολουθουν τα κοινα.Δηλαδη τα προνομια εργασιακα και αμοιβης των συνδικαλιστων και των σωματειων τους εναντι των αλλων εργαζομενων.Πραγμα απαραδεκτο,οχι μονο για τη σημερινη εποχη αλλα για παντα.Ο συνδικαλισμος ειναι καταθεση ψυχης και σωματος ή τιποτε.Υπαρχει στην Ελλαδα τετοιος,με εξαιρεση μερικες εργοστασιακες κυριως οργανωσεις,που τις ξερουν ελαχιστοι και οι οποιες παλευουν σε απιστευτα δυσκολες συνθηκες με εργοδοτες σκληρους και οχι με το διαπλεκομενο δημοσιο και τις ΔΕΚΟ;Οχι. Η Αριστερα εχει καταγγειλει ποτε - και ιδιως σημερα - τη διαπλοκη και την αχρηστια του δημοσιου τομεα,ετσι οπως εχει μεταλαχτει και με δικη της ευθυνη εδω και 30 χρονια;Οχι. Οπως θα συμφωνησουμε φανταζομαι,δεν υπαρχει στην Ιστορια σταθερη περιοδος.Ουτε εγω ονειρευομαι κατι τετοιο.Αλλα,η ανθρωποτητα κερδιζει διαλειμματα ειρηνης και ευημεριας,τα οποια με την ηλιθιοτητα του ειδους τα χανει και παλι απο την αρχη.Για μενα,καθε τετοιο διαλειμμα ειναι μια νικη και ενα επιθυμητο αποτελεσμα. Το καρκινωμα του κρατικοδιαιτου συνδικαλισμου θα εξοριχτει μονο με την αποκοπη του απο την κρατικη φροντιδα.Και αυτο μπορει να γινει μονο με την εξορυξη της κοινοβουλευτικης νοοτροπιας των "κολλητων",των υπουργικων φεουδων και των διορισμων.Χρειαζομαστε αλλους βουλευτες με αλλη νοοτροπια. Διαβαστε σας παρακαλω το αρθρο μου παλι με προσοχη οπου αναφερομαι στους ελευθερους επαγγελματιες.Γιατι δεν βαζω ποτε κανεναν στο ιδιο τσουβαλι με αλλους.Γραφω γιαυτους,οι οποιοι διαπλεκονται με τον κρατικο μηχανισμο και αρμεγουν ληστρικα τα δικα μας λεφτα - κονδυλια,σε συνεργασια με επιορκους δημοσιους λειτουργους. Και εσκεμενα δεν εγραψα λεξη για τη φαμπρικα με τα πλαστα τιμολογια,με τα οποια κινειται ενα μεγαλο μερος της ιδιωτικης οικονομιας,ας ειναι καλα οι νομοι,που εχουν ψηφιεσει κατα καιρους οι Βουλες! Να ειστε καλα και ανησυχος παντα.

Σχόλιο από έφη, 04/03/2012

"Αλλα, δεν ξερει ο ελληνικος λαος,και ότι χαρη στη διαπλοκη συνδικαλιστων και κυβερνητων,ενώ οι συνταξεις του πληθους ειχαν ηδη περικοπει κατά 20% από τον Νοεμβριο,υπαρχουν ταμεια,που δεν εχουν περικοψει ουτε αυτά ουτε την 13η και 14η συνταξη,όπως σε ολους τους συνταξιουχους." ποιά είναι αυτά;;;γιατί δε μιλάτε με ονόματα;; συμφωνώ με την πλειοψηφεία των γραφομένων σας,αλλά και κρατώ τις επιφυλάξεις μου γιατί με έχουν κουράσει οι αόριστες καταγγελίες.ακούω πολλές και δεν ξέρω τί να πρωτοπιστέψω. οφείλουμε να ξέρουμε όλοι τους εσωτερικούς εχθρούς..

Σχόλιο από Γ Παπαδοπουλος-Τετραδης, 19/03/2012

Αγαπητη κ Εφη,αν κατονομασω τα ταμεια θα παει η συζητηση αλλου και δεν ειναι εκει το θεμα.Επισης,θα δημιουργηθει μια αντιπαλοτητα με ανθρωπους συνταξιουχους,που δεν ευθυνονται για τη διαπλοκη των συνδικαλιστων τους.Καλο ειναι για ολους,οταν ενας αρθρογραφος με καλη μαρτυρια στην καριερα του,καταγραφει μια πραγματικοτητα,να δινουμε εμπιστοσυνη.Εχετε απολυτο δικιο να εχετε κουραστει απο αοριστες καταγγελιες.Αλλα,οσο σημαντικο ειναι το τι γραφεται,αλλο τοσο ειναι και το ποιος το γραφει.Χωρις ο υποφαινομενος να διεκδικει το αμωμο στις αποψεις του.Αλλα,στις πληροφοριες,που δημισιοποιει. Σας ευχαριστω

Σχόλιο από Serge de France, 11/04/2012

Αγαπητέ μου Γιώργο, Εντάξει, ας βάλουμε από την μιά μεριά τους κακούς, δηλαδή το ελληνικό πολιτικό καί κομματικό σύστημα,τούς ευρωπαίους,την τρόικα και τους συνδικαλιστές και από την άλλη τους καλούς, δηλαδή εμάς τον ελληνικό λαό. Ε, νομίζω ότι κάπως έτσι αρχίζει αυτό που λέγεται λαικισμός. Πάντα φταίει κάποιος άλλος, άσχετο αν τον ψηφίσαμε, τον τοποθετήσαμε η απλώς τον ανεχθήκαμε. Οπως θα έλεγε και ο μακαρίτης ο Kennedy, μην κοιτάς τι μπορεί να κάνει η Ελλάδα γιά σένα αλλά τι μπορείς να κάνεις εσύ γιά την Ελλάδα. Οσο γιά το 'κλειδί του μέλλοντος' γνώμη μου είναι ότι άμα ζητάμε χρόνο ,μόνο με την δραχμή στην τσέπη γίνεται. Καί γιά τα 'πρότυπα' σε παρακαλώ δώσε μου καμμιά λίστα με έντιμους ανθρώπους να τους ψηφίσω. Φιλικά ΣΒ

Σχόλιο από Άρης, 12/04/2012

Αγαπτητέ κ. Παπαδόπουλε-Τετράδη. Συγχαρητήρια για το άρθρο σας, λέει τα πράγματα όπως είναι νομίζω. Το "δια ταύτα" όμως είναι κάπως ευχολογικό. Πότε και πώς θα βρεθούν οι έντιμοι; Και αν αργήσουν; Προσωπικά προτείνω την άμεση καταψήφιση των συνενόχων έως σημείου πολιτικού εκμηδενισμού και στη συνέχεια την οργάνωση των πολιτών γύρω από ένα και μοναδικό αίτημα: "ΔΗΜΟΨΗΦΙΣΜΑΤΑ στο ΣΥΝΤΑΓΜΑ", δηλαδή την θέσπιση στο Σϋνταγμα υποχρεωτικής διεξαγωγής δημοψηφισμάτων με συγκέντρωση ικανού αριθμού υπογραφών. Μόνο έτσι θα μπει ο λαός στο "παιχνίδι", θα μπορέσει να διορθώσει νόμους (π.χ. περί παραγραφής, αλλά και ό,τι άλλο αναφέρετε) και, το σημαντικότερο, να εμποδίζει τα εις βάρος του εγκλήματα (π.χ. να καταψηφίσει τα μνημόνια). Για σκεφτείτε το και, αν συμφωνείτε, προωθήστε το. Ένα μόνο πράγμα, που μπορεί να ενώσει πολλούς: "ΔΗΜΟΨΗΦΙΣΜΑΤΑ στο ΣΥΝΤΑΓΜΑ".

Σχόλιο από Αθανάσιος Κουβαράκης, 17/04/2012

Κύριε Παπαδόπουλε, έτσι όπως αναφέρεστε για τις μη κρατήσεις στις ΔΕΚΟ σε σχέση με τον ιδιωτικό τομέα είναι σαν να μας λέτε ότι το πρόβλημα βρίσκεται στις ΔΕΚΟ, ότι ο κανόνας στις ΔΕΚΟ είναι να μη γίνονται περικοπές και ότι όλοι οι εργαζόμενοι σ' αυτά τα ταμεία είναι συνένοχοι με την κυβέρνηση. Αυτό είναι παράλογο και μυρίζει λίγο φανατίλα. Εγώ ξέρω, ότι στην μεγαλύτερη ΔΕΚΟ της χώρας, στη ΔΕΗ, επειδή εργαζόμουν εκεί, ότι έχουν γίνει όλες οι περικοπές παρ' όλο ότι είναι ένα ταμείο με τεράστια περιουσία, την οποία καταλήστεψε το άθλιο Ελληνικό κράτος των προδοτών, των ληστών και των ψευτών, όπως κατά τα άλλα πολύ σωστά λέτε.

Σχόλιο από Γ Παπαδοπουλος-Τετραδης, 22/04/2012

serge de France,λαϊκισμος ειναι να χαϊδευεις τα αυτια του λαου,οχι να του δειχνεις τον καθρεφτη.Υπαρχει μια Ελλαδα που ζει μεσα στη διαφθορα και μια που πληρωνει τη νυφη.Αυτη ειναι η πραγματικοτητα,που τη ζουμε. Πραγματικα δεν μπορω να σας δωσω μια λιστα.Αλλα,ο Μ Γλεζος και ο ΣΥΡΙΖΑ μου εκαναν την τιμη να με ενταξουν υποψηφιο στη Β Αθηνας.Δεν μπορει μονο να λοιδορουμε.Πρεπει και να συμμετεχουμε αν θελουμε κατι να αλλαξει.

Σχόλιο από Γ Παπαδοπουλος-Τετραδης, 22/04/2012

Αρη,δυστυχως η μεγαλη πλειονοτητα του λαου δεν θελει να παρει πρωτοβουλιες.Θελει να τις παρουν καποιοι αλλοι γιαυτον.Μεχρι να αλλαξει αυτο ειμαστε δεμενοι χειροποδαρα στο υπαρχον συστημα δημοκρατιας.Αλλιως,κινδυνευουμε να υποστηριξουμε κινησεις που εχουν τη χροια της δικτατοριας των μειοψηφιων.Πληγη απο την οποια θελουμε να γιατρευτουμε,οπως προτεινετε κι εσεις.

Σχόλιο από Γ Παπαδοπουλος-Τετραδης, 22/04/2012

κ. Κουβαρακη,πραγματικα το δημοσιο καταληστεψε την περιουσια της ΔΕΗ και με την αθλια διαχειριση της.Ομως,μην μεγεθυνετε την επισημανση μου για τα ταμεια και τις ΔΕΚΟ.Δεν ειναι ολοι υπευθυνοι.Ει ναι αυτοι ακριβως που αναφερω.Γιατι αυτοι με τις νοοτροπιες τους εχουν διαφθειρει και τη συνειδηση ενος τεραστιου αριθμου πολιτων.Οι οποιοι δεν φταινε.Διαιωνιζουν ομως μια σαπιλα.Την οποια πληρωνουμε ολοι.Οχι μονο στις ΔΕΚΟ,αλλα σε ολο τον εργασιακο χωρο.Μακρια απο μενα ο φανατισμος καθε ειδους.

Αφήστε το σχόλιο σας

 

Δείτε επίσης τα τελευταία νέα με χρονολογική σειρά


Επιστροφή στην λίστα με τα Πολιτικά νέα - ειδήσεις

 
 

    Το eklogika.gr δέχθηκε 1.288.723 επισκέψεις σε 1 μήνα (8/4-7/5) από 530.658 μοναδικούς επισκέπτες, με 3.528.977 pageviews. Δείτε τα Στοιχεία Google analytics 

 
 
 
 
  • Έρευνα της RASS για τον Ελεύθερο Τύπο (13 Μαΐου 2012)
  • Έρευνα της Kapa Research για το Βήμα της Κυριακής (13 Μαΐου 2012)
  • Έρευνα της Public Issue για την Καθημερινή της Κυριακής (13 Μαΐου 2012)
  • Δημοσκοπήσεις by eklogika.gr

    Μέσο δημοσίσευσης:
    Επωνυμία Εταιρείας:
    Δημοσιεύτηκε
    από: έως:
    δείτε όλες τις δημοσκοπήσεις
 
 
 
 
 
 
 

Newsletter

 
 
 
 
 
 

Ακολουθήστε το eklogika.gr

 
 
 

Τι θα προκύψει από τις εκλογές της 6ης Μαίου;

  • Θα υπάρξει κυβέρνηση ΝΔ - ΠΑΣΟΚ
  • Θα έχουμε κυβέρνηση ΝΔ - ΠΑΣΟΚ, αλλά θα πέσει σύντομα
  • Θα σχηματιστεί κυβέρνηση από ΝΔ, ΠΑΣΟΚ και τρίτο κόμμα
  • Θα υπάρξει κυβέρνηση αντιμνημονιακών κομμάτων
  • Δεν θα σχηματιστεί κυβέρνηση, θα ξαναγίνουν εκλογές
  • Τίποτα απ'όλα αυτά

Σύνολο ψήφων:804

δείτε τα αποτελέσματα


δείτε όλες τις ψηφοφορίες