Αλλαγές στα πρόστιμα του ΚΟΚ ανακοίνωσε ο Κ. Καραμανλής

🕔18/01/2020 - 17:34

Ο υπουργός Μεταφορών είπε πως σε τρεις μήνες θα γίνει διαγωνισμός για την ανανέωση των στόλων των λεωφορείων σε Αθήνα και Θεσσαλονίκη

Την αυστηροποίηση των προστίμων του ΚΟΚ όπου χρειάζεται αλλά και μειώσεις όπου τα πρόστιμα είναι εξωφρενικά, ανακοίνωσε ο υπουργός Υποδομών και Μεταφορών, Κώστας Καραμανλής, που σημείωσε, πάντως, πως θα προηγηθεί ευρύτερος διάλογος με τους εμπλεκόμενους φορείς, αφού το βασικό κίνητρο είναι η οδική ασφάλεια.

Σε συνέντευξη που παραχώρησε στο Open, ο κ. Καραμανλής σημείωσε πως βασικό κίνητρο είναι η οδική ασφάλεια. Οι υπουργοί, είπε, δεν αποφασίζουν και διατάζουν, «πρέπει να κάτσουμε με πολύ μεγάλη σοβαρότητα και να δούμε όλες τις παθογένειες που υπάρχουν». «Ζούμε δυστυχώς σε μια χώρα που πολλές φορές εμείς οι πολιτικοί θεσμοθετούμε και ψηφίζουμε πολύ αυστηρούς νόμους και μετά η εκτελεστική εξουσία δεν τους εφαρμόζει» σημείωσε και προσέθεσε: Θα προσπαθήσουμε αυτό το πράγμα να το αλλάξουμε». Επισήμανε ακόμα πως «σε μερικές περιπτώσεις που πραγματικά πρέπει να βάλουμε αυστηρά πρόστιμα, θα βάζουμε πολύ αυστηρά πρόστιμα. Δεν λέω ότι θα αυξηθούν τα πρόστιμα παντού, σε άλλες περιπτώσεις που τα πρόστιμα είναι εξωφρενικά, θα μειωθούν», τόνισε. 

Αναφερόμενος στις κάμερες, ο κ. Καραμανλής είπε ότι υπάρχει η θεωρία της αποτρεπτικότητας και δεν πρέπει να γίνουμε ένα κράτος αστυνομοκρατούμενο. Ο ίδιος είναι της λογικής ότι «εγώ που οδηγώ το αυτοκίνητό μου γνωρίζω ότι άμα μπω στη ΛΕΑ κινδυνεύω ‘να φάω’ ένα τσουχτερό πρόστιμο, και αν ‘το φάνε’ μερικοί, πολύ γρήγορα θα αναθεωρήσουμε όλοι να οδηγούμε σε Λωρίδες Έκτακτης Ανάγκης». 

Παράλληλα ανακοίνωσε ότι πολύ σύντομα η κυβέρνηση και το υπουργείο Μεταφορών θα συνάψει μια συμφωνία με την Ευρωπαϊκή Τράπεζα Επενδύσεων για ένα μεγάλο πακέτο που είχε ξεκινήσει εδώ και αρκετό καιρό ύψους  450 εκατομμυρίων ευρώ για θέματα οδικής ασφάλειας, δηλαδή για παρεμβάσεις στο οδικό δίκτυο που υπάρχουν τεράστια προβλήματα με τροχαία ατυχήματα.

Σε ό,τι αφορά τα νέα διπλώματα οδήγησης, ο κ. Καραμανλής ανακοίνωσε ότι μέσα στο επόμενο τρίμηνο με τον αρμόδιο υφυπουργό θα παρουσιάσουν ένα καινούργιο νομοθετικό πλαίσιο διότι, όπως είπε, όταν ανέλαβαν είχαν το φαινόμενο 100.000 άνθρωποι να περιμένουν για διπλώματα. «Το ξεμπλοκάραμε αυτό και η κατάσταση έχει εξομαλυνθεί» τόνισε και συμπλήρωσε: «Σήμερα είμαστε σε μια διαδικασία να μπούμε στην εποχή της ψηφιοποίησης και να μην έχουμε αυτά τα φαινόμενα της ντροπής στο υπουργείο όπου έρχεται ο κόσμος και περιμένει με τις ώρες για να βγάλει το δίπλωμά του».

Ο κ. Καραμανλής μίλησε και για το μετρό, ανακοινώνοντας ότι «έχουν αρχίσει και ανοίγουν ήδη τα κλειστά εκδοτήρια εισιτηρίων σε κεντρικούς σταθμούς και θα ανοίξουν κι άλλα, ενώ μέσα σε δυο μήνες θα γίνει προμήθεια άλλων 100 με 120 μηχανήματων έκδοσης εισιτηρίων για να καλυφθούν τα κενά που υπάρχουν». Όπως είπε, θα γίνεται πολύ πιο αυστηρός έλεγχος στα εισιτήρια. Οταν αναλάβαμε, είπε, η μπάρα έκλεινε στα 7 με 8 δευτερόλεπτα, αλλά τώρα έχει μειωθεί.

Για τον αυτοκινητόδρομο Πατρών-Πύργου ο υπουργός δήλωσε ότι «αυτή τη στιγμή όποιος ισχυριστεί ότι το έργο αυτό μπορεί να γίνει σπασμένο σε τμήματα, λέει ψέματα στους ανθρώπους της Πάτρας και στους ανθρώπους της Ηλείας. Είμαστε σε επαφή και πολύ σύντομα θα έχουμε συμφωνία με τους παραχωρησιούχους. Εμείς έχουμε προτείνει αυτό το οποίο είναι το λογικό: Να πάει ο δρόμος πίσω στην παραχώρηση, να πάρουμε το πράσινο φως από την Ευρωπαϊκή Επιτροπή, έτσι ώστε το έργο να είναι έτοιμο πριν το ’23. Εάν πάμε τώρα έτσι όπως πάμε, το έργο δεν θα γίνει ποτέ».

 

Σε τρεις μήνες διαγωνισμός για λεωφορεία για τον ΟΑΣΘ και τον ΟΑΣΑ

Σύμφωνα με τον υπουργό, ο στόλος των λεωφορείων σε Αθήνα και Θεσσαλονίκη είναι γερασμένος, αφού ξεπερνάει σε μέσο όρο τα 15 με 16 χρόνια. «Πρέπει να κάνουμε ένα διεθνή διαγωνισμό και σε τρεις μήνες αυτός ο διαγωνισμός θα είναι έτοιμος. Καινούργια λεωφορεία, ηλεκτροκίνητα, υβριδικά CNG, θα έχουμε μέσα στο επόμενο 18μηνο. Στην Αθήνα έχουμε τώρα κάτω από 1.000 λεωφορεία αυτή τη στιγμή, ενώ στη Θεσσαλονίκη η κατάσταση είναι χειρότερη και τα λεωφορεία δεν ξεπερνάνε τα 300. Στη Θεσσαλονίκη αυτή τη στιγμή υπογράψαμε σύμβαση με τα ΚΤΕΛ, θα μπουν μέχρι τον Φεβρουάριο 120 λεωφορεία καινούργια για να συνδράμουν και μέχρι το καλοκαίρι άλλα 100. Στην Αθήνα, έχουμε ψηφίσει τροπολογία η οποία πλέον επιτρέπει το leasing έτσι ώστε, μέχρι να πάρουμε τα καινούργια λεωφορεία, ο ΟΑΣΑ να έχει τη δυνατότητα να κάνει leasing. Μέσα στο 2020 θα δούμε μια σταδιακή σε πρώτη φάση βελτίωση» ανέφερε.

Ο κ. Καραμανλής αναφέρθηκε και στην επιλογή της Α. Σακελλαροπούλου για την προεδρία της Δημοκρατίας, λέγοντας πως «ήταν μία κίνηση με ιδιαίτερο συμβολισμό, όχι μόνο επειδή είναι γυναίκα και είναι Πρόεδρος του Συμβουλίου της Επικρατείας, αλλά διότι θα είναι η πρώτη φορά μετά την αναθεώρηση του Συντάγματος, που θα μπορούσε η Νέα Δημοκρατία να επιλέξει έναν αμιγώς δικό της υποψήφιο, γιατί θα μπορούσε να βγάλει τον Πρόεδρο με 151 ψήφους. Αυτό δείχνει τη νοοτροπία που έχει ο Κυριάκος Μητσοτάκης και η Νέα Δημοκρατία για να μπορέσουμε να δημιουργήσουμε ευρύτερες συναινέσεις».

 

Τα ελληνοτουρκικά δεν αφορούν την Ελλάδα και την Τουρκία αλλά την ευρύτερη Αν. Μεσόγειο

Σε ό,τι αφορά τις ελληνοτουρκικές σχέσεις και τη Διάσκεψη του Βερολίνου, ο κ Καραμανλής υπογράμμισε: «Τα ελληνοτουρκικά πλέον δεν είναι αυτόνομα. Δεν αφορούν την Ελλάδα και την Τουρκία. Είναι ένα ζήτημα το οποίο αφορά την ευρύτερη ανατολική Μεσόγειο. Και η Διάσκεψη στο Βερολίνο και όλα αυτά τα οποία συζητάμε, προσπαθούν  να βρουν απάντηση σε ένα ερώτημα: Tι είδους αραβικό κόσμο θέλουμε, και αυτά τα ζητήματα είναι σημαντικά. Σε αυτά τα ζητήματα η Ελλάδα πρωταγωνιστεί, όπως με την επίσκεψη του Χάφταρ στην Ελλάδα».

 

★ Πηγή: Συντακτική ομάδα του eklogika.gr


💬Αφήστε το σχόλιο σας

Τα πεδία με αστεράκι είναι υποχρεωτικά

Θεματικά νέα

Πολιτικά άρθρα Τουρκία-Ελλάδα και εξοπλισμοί. Προκλήσεις και μπαχτσίς vs μίζας

Δημήτρης Μάρδας

Τον Ιούλιο του 2018 παραιτείται ο Μεχμέτ Σίμσεκ, πρώτος αντιπρόεδρος του Ερτογάν από το 2015. Ο Σίμσεκ διετέλεσε υπουργός Οικονομικών από το 2009-15....

Δείτε όλο το άρθρο
Ο «πόλεμος» των αγωγών χτυπάει κόκκινο

Νότης Μαριάς

Χτύπησε πλέον κόκκινο ο «πόλεμος» των αγωγών στην Ανατολική Μεσόγειο. Ήδη από τις πρώτες μέρες του 2020 γίνεται σαφές ότι το ιδιότυπο μπρα-ντε-φερ...

Δείτε όλο το άρθρο
Αθλητισμός πολλά ναυτικά μίλια μακριά από τα φώτα των προβολέων

Νάσος Μπράτσος

του Νάσου Μπράτσου Με έτος ίδρυσης το 1930 προσπαθεί να καλλιεργήσει τα αθλήματα του στίβου κάτω από ιδιαίτερα αντίξοες συνθήκες. Ο λόγος για τον...

Δείτε όλο το άρθρο
Επιδημίες -ποια είναι η πραγματική απειλή;

Μάχη Μαργαρίτη

της Μάχης Μαργαρίτη «Ο 21ος αιώνας έχει ήδη σημαδευτεί από μεγάλες επιδημίες. Παλιές ασθένειες –χολέρα, πανούκλα και κίτρινος πυρετός- έχουν...

Δείτε όλο το άρθρο
ΑΟΖ Ελλάδας – Τουρκίας «Θα γίνει της Κίνας»!

Αθηνά Αντωνιάδου

Σε μια περίοδο έντασης, προκλήσεων, πρωτοφανών Τουρκικών δηλώσεων, συνεχούς ανάδειξης χαρτών της λεγόμενης γαλάζιας πατρίδας που εξαφανίζουν το μισό...

Δείτε όλο το άρθρο
Δείτε όλα τα άρθρα
Δημοσκοπήσεις Δημοσκόπηση της PULSE για τον ΣΚΑΙ (19/12/2019) Στις 13 ποσοστιαίες μονάδες διαμορφώνεται το προβάδισμα της ΝΔ επί του ΣΥΡΙΖΑ στην πρόθεση ψήφου, όπως προκύπτει από δημοσκόπηση που διενήργησε η... Δείτε περισσότερα Δημοσκόπηση της MRB (13/12/2019) Στις 12,3 ποσοστιαίες μονάδες διαμορφώνεται το προβάδισμα της ΝΔ έναντι του ΣΥΡΙΖΑ , όπως προκύπτει από πανελλαδική έρευνα που διενήργησε η εταιρεία... Δείτε περισσότερα
Αναζήτηση δημοσκόπησης
Μέσο Δημοσίευσης
Επωνυμία Εταιρείας
Ημερομηνία      Από:
Δημοσίευσης   Έως:

Δείτε όλες τις δημοσκοπήσεις
Νέα της HELEXPO
Η ΔΕΘ-Helexpo εύχεται κάθε επιτυχία στα νέα καθήκοντα του Περιφερειάρχη Κεντρικής Μακεδονίας κ. Απόστολου Τζιτζικώστα

Η ΔΕΘ-Helexpo εύχεται κάθε επιτυχία στα νέα καθήκοντα του Περιφερειάρχη Κεντρικής Μακεδονίας κ. Απόστολου Τζιτζικώστα


Καλή επιτυχία στα νέα του καθήκοντα και συγχαρητήρια για την εκλογή του διατύπωσε με επιστολή της η διοίκηση της ΔΕΘ-Helexpo με αποδέκτη τον...


Δείτε θέμα και σχόλια
Newsletter

Επιθυμώ να λαμβάνω newsletter

Τα στοιχεία σας είναι εμπιστευτικά!