Αόριστα τα μέτρα της κυβέρνησης για τη Σαμοθράκη, λέει ο Ν. Σαντορινιός

🕔20/08/2019 - 16:11

Για προχειρότητα στη διαχείριση του ακτοπλοϊκού αποκλεισμού έκανε λόγο ο τομεάρχης Ναυτιλίας του ΣΥΡΙΖΑ

Ως «αόριστα» μέτρα, που δεν «λένε τίποτα επί της ουσίας» και δεν απαντούν στο πώς θα αποζημιωθούν όσοι επλήγησαν από τον δεκαήμερο ακτοπλοϊκό αποκλεισμό της Σαμοθράκης και στο πώς θα αποκατασταθεί η φήμη του νησιού, χαρακτηρίζει τις εξαγγελθείσες από την κυβέρνηση παρεμβάσεις, ο τομεάρχης Ναυτιλίας του ΣΥΡΙΖΑ, Νεκτάριος Σαντορινιός, βουλευτής Δωδεκανήσου.

Μιλώντας στον ραδιοφωνικό σταθμό «Πρακτορείο 104,9 FΜ», ο κ. Σαντορινιός υποστηρίζει ακόμη πως το γεγονός ότι εστάλη στην Καμαριώτισσα πλοίο, που εκ των πραγμάτων δεν χωρούσε στο λιμάνι, συνιστά είτε προχειρότητα στη διαχείριση του ακτοπλοϊκού αποκλεισμού του νησιού από πλευράς της κυβέρνησης είτε εξαπάτηση των πολιτών. Σε ό,τι αφορά τα όσα ακούστηκαν για υποχρεωτική ύπαρξη πλοίων αντικατάστασης στις άγονες γραμμές, διερωτάται πώς θα τελούν εν αναμονή δεκάδες καράβια, από τη στιγμή που δεν υπάρχουν αρκετά ούτε για να καλυφθούν οι γραμμές αυτές.

Σχετικά με το ζήτημα που έχει προκύψει με το τάνκερ ιρανικών συμφερόντων «Adrian Darya», επισημαίνει ότι πρόκειται για «σύνθετο θέμα εξωτερικής πολιτικής, με το οποίο κινδυνεύει η χώρα να εμπλακεί σε σκληρή αντιπαράθεση μεταξύ του Ιράν και των ΗΠΑ» και προσθέτει: «Πιστεύω ότι θα υπάρξει σύνεση, να το διαχειριστούμε με τρόπο ώστε να μη δημιουργήσει προβλήματα στη χώρα μας».

Αναφερόμενος, λοιπόν, στον δεκαήμερο ακτοπλοϊκό αποκλεισμό της Σαμοθράκης, ο κ. Σαντορινιός υποστηρίζει ότι το βασικό λάθος ήταν η διαχείριση της ακτοπλοϊκής σύνδεσης από την κυβέρνηση. «Από τη στιγμή που τα πλοία [...] "ΣΑΟΣ" και το "ΣΑΟΝΗΣΟΣ" (έπαθαν βλάβη), θα έπρεπε να πάει ένα πλοίο το οποίο θα μπορεί να μπει στο λιμάνι της Καμαριώτισσας. Το λιμάνι της Καμαριώτισσας έχει συγκεκριμένες προδιαγραφές. Το πλοίο (που εστάλη) ήταν πάρα πολύ μεγάλο για να μπορέσει να χωρέσει σε ένα λιμάνι όπως είναι το λιμάνι της Καμαριώτισσας. Εάν δεν γνώριζαν ποιες είναι οι συνθήκες στο λιμάνι, και έστειλαν αυτό το πλοίο, τότε, μιλάμε για προχειρότητα στη διαχείριση. Εάν το γνώριζαν, τότε, μιλάμε για εξαπάτηση των πολιτών, των επισκεπτών, των επιχειρηματιών», υπογραμμίζει.

Ως προς τη σύμβαση της ακτοπλοϊκής σύνδεσης της Σαμοθράκης, επισημαίνει ότι αυτή, καλή ή κακή, υπεγράφη το 2009, επί κυβέρνησης ΝΔ. «Δεν έχουμε κάνει εμείς αυτή τη σύμβαση, την έχει κάνει η κυβέρνηση της ΝΔ, οπότε αν ψάχνουν για ευθύνες, ας τις αναζητήσουν σε αυτούς που είχαν υπογράψει τη σύμβαση. Αλλά επί της ουσίας, επειδή άκουσα κάτι για πλοία αντικατάστασης. Σε κάθε σύμβαση άγονης γραμμής θα μπουν πλοία αντικατάστασης υποχρεωτικά. Έχουμε περίπου 70 συμβάσεις άγονης γραμμής. Αν σε κάθε μία από αυτές έχουμε ένα πλοίο να περιμένει, χρειαζόμαστε άλλα 70 πλοία να περιμένουν σε περίπτωση που συμβεί κάτι. Αυτή τη στιγμή δεν έχουμε αρκετά πλοία για να καλύψουμε τις ανάγκες των άγονων γραμμών. Πόσο μάλλον να έχουμε και επιπλέον 70 πλοία, τα οποία απλά θα περιμένουν. Νομίζω ότι αυτό αποδεικνύει ότι δεν γνωρίζουν τι τους γίνεται», τονίζει ο τομεάρχης Ναυτιλίας του ΣΥΡΙΖΑ.

Σε ό,τι αφορά το «στίγμα» που θα δώσουν ο ΣΥΡΙΖΑ και ο Αλέξης Τσίπρας στην 84η ΔΕΘ, ο κ. Σαντορινιός επισήμανε ότι το κόμμα του από την πρώτη στιγμή είπε ότι θα ασκήσει προγραμματική αντιπολίτευση, επισημαίνοντας λάθη και κάνοντας προτάσεις και πρόσθεσε: «Αυτό έχουμε κάνει και στις πρώτες ημέρες της διακυβέρνησης της χώρας από τη ΝΔ. Και δυστυχώς τα λάθη της ΝΔ είναι πάρα πολλά. Εμείς θα συνεχίσουμε να καταθέτουμε προτάσεις προς τον ελληνικό λαό, προτάσεις διακυβέρνησης, διότι είμαστε υποχρεωμένοι να εκφράσουμε τον προοδευτικό κόσμο της χώρας, και να δώσουμε εναλλακτική πρόταση εξουσίας στον τόπο. Και θα συνεχίσουμε να κάνουμε αυτό. Άρα, σε αυτή την κατεύθυνση πιστεύω πως θα κινηθεί ο πρόεδρος του κόμματός μας, ο πρόεδρος της αξιωματικής αντιπολίτευσης, Αλέξης Τσίπρας, στην ΔΕΘ».

Κληθείς να σχολιάσει τις εσωκομματικές εξελίξεις στον ΣΥΡΙΖΑ και τις δηλώσεις Σκουρλέτη ότι δεν είναι επιθυμητό ένα κόμμα οπαδών ή followers, αλλά το να υπάρχει ουσιαστική σχέση των μελών με την πολιτική, ο κ. Σαντορινός τονίζει: «Και εγώ πιστεύω ότι δεν θέλουμε ένα κόμμα οπαδών, θέλουμε ένα κόμμα που θα συνδιαλέγεται, που θα έχει μια μεγάλη πλατιά οργανωτική βάση, η οποία θα αντιστοιχίζεται στον κοινωνικό ΣΥΡΙΖΑ και στον πολιτικό ΣΥΡΙΖΑ. Αυτή τη στιγμή έχουμε ένα κόμμα με πολύ λίγα μέλη, το οποίο δεν αντιστοιχίζεται σε αυτούς οι οποίοι πιστεύουν στον ΣΥΡΙΖΑ, στήριξαν τον ΣΥΡΙΖΑ, και έδωσαν αυτό το διόλου ευκαταφρόνητο ποσοστό του 31,5%- 32% στις εκλογές. Επομένως είμαστε υποχρεωμένοι να ανοίξουμε το κόμμα στους μαζικούς χώρους, να ανοίξουμε το κόμμα στους πολίτες, να ακούσουμε τις προτάσεις τους να συνδιαμορφώσουμε πολιτικές. Ο ΣΥΡΙΖΑ έχει εμπεδωθεί στη συνείδηση του κόσμου ως δύναμη που έβγαλε τη χώρα από τα δύσκολα. Βλέπουμε σήμερα ότι η οικονομία όχι μόνο είναι σταθερή, αλλά αποδίδει και αυτό φαίνεται και από τα αποτελέσματα του οκταμήνου του 2019, και είναι η δύναμη η οποία μπορεί να εγγυηθεί την προοδευτική συνέχεια του τόπου. Και για αυτό τον λόγο έχουμε ήδη, πριν ακόμα ανοίξουν οι διεργασίες διεύρυνσης του κόμματος, αιτήσεις εγγραφών μελών σε όλες τις κομματικές οργανώσεις».

 

 

★ Πηγή: Συντακτική ομάδα του eklogika.gr


💬Αφήστε το σχόλιο σας

Τα πεδία με αστεράκι είναι υποχρεωτικά

Θεματικά νέα

Πολιτικά άρθρα Η διάψευση των υπερβολικών προσδοκιών, φέρνει χειρότερα αποτελέσματα στην Οικονομία

Γιάννης Μαγκριώτης

Η αισιοδοξία μας πρέπει να είναι κοντά στην πραγματικότητα, πολύ περισσότερο των κυβερνήσεων. Χωρίς αισιοδοξία δεν προσπαθείς για το καλύτερο. Όταν...

Δείτε όλο το άρθρο
Ειδικοί Λογαριασμοί Τουρκίας - Ελλάδας: Εξοπλισμοί εναντίον πολιτικής πελατείας

Δημήτρης Μάρδας

Αναρωτιούνται πολλοί πώς η Τουρκία τα καταφέρνει και δεν εκτροχιάζει τον κρατικό της προϋπολογισμό με τις τόσο υψηλές δαπάνες για εξοπλισμούς και με...

Δείτε όλο το άρθρο
Κρατικές προμήθειες: Και όμως μπορούν να ωθήσουν την εγχώρια παραγωγή

Δημήτρης Μάρδας

Το 1993 με την ολοκλήρωση της Ενιαίας Αγοράς της ΕΕ, ένα σύνολο από τέσσερεις Οδηγίες επιδίωκαν να ρυθμίσουν την αγορά των κρατικών προμηθειών των...

Δείτε όλο το άρθρο
17 Οκτωβρίου 1948: 72 χρόνια από τα εγκαίνια του γηπέδου της Ριζούπολης

Ημέρα γενεθλίων για το γήπεδο της Ριζούπολης, αφού ήταν 17 Οκτωβρίου 1948 όταν ο Απόλλωνας Σμύρνης “έμπαινε” και επισήμως (εγκαίνια) στο γήπεδό του,...

Δείτε όλο το άρθρο
Κεραμεικός: Το εργοστάσιο με τη μεγάλη προσφορά στον αθλητισμό της δεκαετίας του 1930

Στις φάμπρικες του Πειραιά την περίοδο του Μεσοπολέμου, εκεί που χιλιάδες εργάτες και εργάτριες έδιναν τον αγώνα για τον επιούσιο, γεννήθηκε μέσα στο...

Δείτε όλο το άρθρο
Δείτε όλα τα άρθρα
Δημοσκοπήσεις Δημοσκόπηση της Opinion Poll (16-10-2020) Δημοσκόπηση της Opinion Pull 16/10/2020   Δείτε εδώ την δημοσκόπηση Δείτε περισσότερα Δημοσκόπηση της Marc για τον Alpha (15-10-2020) Δημοσκόπηση της Marc για τον Alpha.Προβάδισμα ΝΔ με 19,7%   Δείτε εδώ την δημοσκόπηση Δείτε περισσότερα
Αναζήτηση δημοσκόπησης
Μέσο Δημοσίευσης
Επωνυμία Εταιρείας
Ημερομηνία      Από:
Δημοσίευσης   Έως:

Δείτε όλες τις δημοσκοπήσεις
Νέα της HELEXPO
Προκηρύχθηκε ο Διεθνής Αρχιτεκτονικός Διαγωνισμός  για την ανάπλαση του Εκθεσιακού Κέντρου Θεσσαλονίκης

Προκηρύχθηκε ο Διεθνής Αρχιτεκτονικός Διαγωνισμός για την ανάπλαση του Εκθεσιακού Κέντρου Θεσσαλονίκης


Ένα σημαντικό βήμα προς την ανάπλαση του Εκθεσιακού Κέντρου της Θεσσαλονίκης έκανε η ΔΕΘ-Helexpo, καθώς προκηρύχθηκε σήμερα ο Διεθνής Αρχιτεκτονικός...


Δείτε θέμα και σχόλια