Εγκρίθηκε ο διορισμός των Ν. Ταχιάου και Ν. Κουρέτα στην Αττικό Μετρό

🕔10/09/2019 - 13:04

Πώς ψήφισαν τα κόμματα στην Επιτροπή ΔΕΚΟ της Βουλής

Εγκρίθηκε, κατά πλειοψηφία, από την Επιτροπή ΔΕΚΟ της Βουλής ο διορισμός του Νίκου Ταχιάου και Νίκου Κουρέτα στις θέσεις του προέδρου και του διευθύνοντος συμβούλου αντιστοίχως της Αττικό Μετρό ΑΕ.

Υπέρ της πρότασης του υπουργού Υποδομών και Μεταφορών, Κώστα Αχ. Καραμανλή, για τον διορισμό του κ. Ταχιάου τάχθηκαν 10 βουλευτές της ΝΔ. Αντίθετα 5 βουλευτές από ΣΥΡΙΖΑ και ένας από την Ελληνική Λύση καταψήφισαν και τρεις βουλευτές, από ΚΙΝΑΛ, ΚΚΕ και ΜεΡΑ25, δήλωσαν «παρών». Η υποψηφιότητα του κ. Κουρέτα έλαβε 10 θετικούς ψήφους από τη ΝΔ, μία αρνητική από την Ελληνική Λύση και 8 «παρών» από ΣΥΡΙΖΑ, ΚΙΝΑΛ, ΚΚΕ και ΜεΡΑ25.

Κατά την παρουσίαση στην Επιτροπή των Ν. Ταχιάου και Ν. Κουρέτα, ο υπουργός Υποδομών χαρακτήρισε ως απόλυτης προτεραιότητας την ολοκλήρωση των έργων του Μετρό στη Θεσσαλονίκη ώστε να λειτουργήσει μέσα στο 2023.

Το έργο βρέθηκε στο επίκεντρο της κριτικής των βουλευτών του ΣΥΡΙΖΑ με αφορμή και τις εξαγγελίες του πρωθυπουργού από τη ΔΕΘ σχετικά με τη διαχείριση των αρχαιοτήτων του σταθμού της οδού Βενιζέλου και την απόφαση να απομακρυνθούν και να επανατοποθετηθούν.

«Θα έπρεπε να σταματήσουμε έξι μήνες τα έργα του Μετρό για να γίνουν οι αρχαιολογικές εργασίες στο σταθμό Βενιζέλου. Εμείς επιλέγουμε τη λύση απόσπασης και επανατοποθέτησης των αρχαιοτήτων, ώστε να παραδοθεί ως ενιαίο το έργο μαζί με τον σταθμό Βενιζέλου μέχρι τους πρώτους μήνες του 2023», υποστήριξε ο υπουργός.

Από την πλευρά τους, οι βουλευτές του ΣΥΡΙΖΑ επέμειναν ότι η καλύτερη λύση είναι η κατασκευή του έργου με τα αρχαία κάτω από το χώρο και ότι η αλλαγή του αρχικού σχεδίου σημαίνει περισσότερες καθυστερήσεις και μεγαλύτερο κόστος ενώ έδωσαν έμφαση και στις αντιδράσεις που υπάρχουν από αρχαιολόγους. «Οι εξαγγελίες του πρωθυπουργού δημιουργούν ανησυχίες μήπως διακινδυνευθούν νέες καθυστερήσεις και νέα πρόστιμα», σημείωσε ο πρώην Αντιπρόεδρος της κυβέρνησης ΣΥΡΙΖΑ και βουλευτής του κόμματος, Γιάννης Δραγασάκης.

«Αν προχωρήσουμε στην αρχική λύση το κόστος θα είναι μεγαλύτερο και θα υπάρξουν καθυστερήσεις, Η κατασκευή του σταθμού Βενιζέλος δεν έχει ξεκινήσει, Είμαστε στο σημείο μηδέν», αντέτεινε ο υπουργός Υποδομών και πρόσθεσε: «Η λύση με απόσπαση και επανατοποθέτηση των αρχαίων είναι πολύ σύντομη και φθηνότερη. Το κόστος για τις αρχαιολογικές ανασκαφές στη Θεσσαλονίκη έφθασε στα 135 εκατ. ευρώ όταν το Μουσείο Ακρόπολης έγινε με λιγότερα λεφτά ενώ όλο το Μετρό της Αθήνας στοίχισε 130 εκατ. ευρώ. Υπάρχει πρόβλημα. Να σεβαστούμε τα αρχαία, όμως ας μην πηγαίνουμε και σε μια διαδικασία απίστευτων υπερβολών».

«Οι αρχαιολόγοι βρίσκονται στο στόχαστρο ιδιοτελών συμφερόντων μικρών ή μεγάλων. Επί δύο αιώνες η κοινότητα των αρχαιολόγων με υψηλή αίσθηση του καθήκοντος κατόρθωσαν να περισώσουν τους αρχαίους θησαυρούς της πολιτισμικής ταυτότητας της χώρας. Η κυβέρνηση, έρχεται τώρα και φέρνει ένα νέο εθνικό αφήγημα ξεχνώντας την προδοσία των Σκοπίων και ανοίγει μέτωπο με το εθνικό έργο των αρχαιολόγων. Ας ληφθούν αποφάσεις που δεν θα καταφεύγουν σε λαϊκίστικα συνθήματα», τόνισε από την πλευρά του ο πρώην υπουργός Παιδείας και βουλευτής του ΣΥΡΙΖΑ Νίκος Φίλης.

«Διαφωνώ ότι κάνουμε επίθεση στους αρχαιολόγους. Το αντίθετο. Οι ίδιοι οι αρχαιολόγοι μεταξύ τους έχουν για πολύ βασικά θέματα, προβλήματα, όπως για το μετρό Θεσσαλονίκης ή τις ανασκαφές στην Αμφίπολη. Δεν έχω εμμονή, σέβομαι την διατήρηση του αρχαιολογικού πλούτου αλλά πρέπει και να τον αναδείξουμε», απάντησε ο κ. Καραμανλής. Συμπλήρωσε δε, ότι η κυβέρνηση εξετάζει το θέμα με τις ενστάσεις στο ΣτΕ, που δημιουργούν όπως είπε μεγάλα προβλήματα στα επενδυτικά έργα, ώστε να βρεθεί ένας μέσος όρος για να μην δημιουργούνται προσκόμματα.

«Κακά τα ψέματα. Η Αθήνα που έχει ένα μεγάλο αρχαιολογικό πλούτο όταν έγινε το Μετρό λήφθηκαν αποφάσεις και αναδείχθηκαν. Στη Θεσσαλονίκη υπάρχει η νοοτροπία μην αγγίξετε τίποτα. Υπάρχει η λογική ότι ο χρόνος μετριέται σε αιώνες. Πρέπει με τους αρχαιολόγους να συνεννοηθούμε ότι τα αρχαία είναι για να φυλάσσονται αλλά και να αναδεικνύονται», σχολίασε η βουλευτής της ΝΔ Ντόρα Μπακογιάννη.

Υπέρ της νέας λύσης που προτείνει η κυβέρνηση τάχθηκαν επίσης τόσο ο πρόεδρος όσο και ο διευθύνων σύμβουλος της Αττικό Μετρό. «Η μόνη λύση είναι αυτή που εξήγγειλε ο πρωθυπουργός. Δεν υπάρχει θέμα μόνο με τους αρχαιολόγους αλλά και με την ίδια τη πόλη. Πρέπει να κάνουμε διάλογο και να συνδιαλλαγούμε με την πόλη να φέρουμε καταλαγή. Θα οργανωθεί ενημέρωση των πολιτών της Θεσσαλονίκης ώστε να αποδραματοποιηθεί το έργο, να γίνει κατανοητό και να τους κάνουμε συμμέτοχους του», τόνισε χαρακτηριστικά ο κ. Ταχιάος και πρόσθεσε: «Το Μετρό της Θεσσαλονίκης δεν έχει καμία σχέση με το Μετρό της Αθήνας Αθήνας. Πρέπει με τους αρχαιολόγους να βρούμε κοινή γλώσσα, Ανάγουν το θέμα στο απώτατο παρελθόν, εμείς όμως πρέπει να τρέξουμε το έργο. Μια συμπληρωματική σύμβαση για το σταθμό Βενιζέλου θα κοστίσει 35 εκ. εκατ. ευρώ και αναγκαστικά θα γίνουν και απευθείας αναθέσεις έργου. Έχει αυτό τη πολιτική του σημασία γιατί κανείς δεν μπορεί να αναλάβει μια τέτοια απόφαση».

«Από το 2014 το ΚΑΣ προειδοποίησε ότι υπάρχουν αρχαία κάτω από το Μετρό Θεσσαλονίκης και εισηγήθηκε να αποσπαστούν και να επανατοποθετηθούν», σημείωσε από την πλευρά του ο κ. Κουρέτας.

Ο υπουργός μίλησε για «σοβαρά προβλήματα που καλείται η σημερινή κυβέρνηση να αντιμετωπίσει» και τόνισε ότι για το Μετρό Θεσσαλονίκης χάθηκε πολύτιμος χρόνος ενώ τα έργα προχωρούν αργά. «Είναι εντελώς εκτός πραγματικότητας οι επικοινωνιακές προσπάθειες με εγκαίνια και δημόσιες δηλώσεις, ότι δήθεν θα μπορούσε να λειτουργήσει το 2020. Αυτές οι ανυπόστατες εκτιμήσεις δεν έχουν απολύτως καμία σχέση με την πραγματική κατάσταση στην οποία βρίσκεται το έργο», ανέφερε και πρόσθεσε: «Οι πολίτες άκουγαν πολλά για το Μετρό της Θεσσαλονίκης. Εμείς δεν θα τους κοροϊδέψουμε. Είναι εύκολο να λες θα είναι έτοιμο το 2021. το 2022. Το έργο πέρασε από χίλια κύματα. Από το να πούμε ότι θα ολοκληρωθεί τότε προτιμάμε να πούμε ότι θα ολοκληρωθεί ενιαίο το έργο με το σταθμό του Βενιζέλου τους πρώτους μήνες του 2023. Δεν θέλουμε να δημιουργήσουμε εικονική πραγματικότητα. Μελετάμε, σχεδιάζουμε προχωράμε βάζοντας πάνω από όλα το δημόσιο συμφέρον».

Οι αναφορές του υπουργού Υποδομών για προσπάθεια δημιουργίας μιας εικονικής πραγματικότητας από την προηγούμενη κυβέρνηση ΣΥΡΙΖΑ σε ότι αφορά το Μετρό Θεσσαλονίκης, προκάλεσαν την αντίδραση του πρώην αντιπροέδρου και βουλευτή του ΣΥΡΙΖΑ Γιάννη Δραγασάκη, που τόνισε ότι θα περίμενε μια άλλη προσέγγιση στο θέμα αυτό. «Ήρθε ο υπουργός να πει ότι όλα καλά έγιναν μέχρι το 2015 και ότι οι καθυστερήσεις υπήρξαν μέχρι το 2018 και από δω και πέρα όλα θα τρέξουν. Το Μετρό Θεσσαλονίκης είναι μια υπόθεση 30 ετών και ξεκίνησε επί Κούβελα το 1989. Για κάθε καθυστέρηση πληρώθηκαν πρόστιμα από το δημόσιο. Πρέπει να οικοδομηθεί ένα κλίμα συζήτησης για ένα έργο που δεινοπάθησε. Η προηγούμενη κυβέρνηση το έβαλε σε ένα δρόμο», επεσήμανε ο κ. Δραγασάκης.

«Με εξαίρεση το σταθμό Βενιζέλου το μετρό Θεσσαλονίκης προχώρησε πολύ ικανοποιητικά. Δεν έχω κανένα να πρόβλημα να δώσω τα εύσημα στη προηγούμενη κυβέρνηση. Με αδικείται. Όλη η ιστορία με τις καθυστερήσεις ξεκίνησε από το 2013 όταν ο δήμαρχος Θεσσαλονίκης Μπουτάρης προσέφυγε στο ΣτΕ, δικαιώθηκε, το έργο καθυστέρησε επί δύο χρόνια και ο εργολάβος πήρε γύρω στα 300 εκατ. ευρώ», απάντησε ο κ. Καραμανλής.

Ταυτόχρονα, απέρριψε τις αιτιάσεις των βουλευτών του ΣΥΡΙΖΑ ότι το Μετρό Θεσσαλονίκης θα ήταν έτοιμο το 2020, χαρακτηρίζοντας το «σενάριο εκτός πραγματικότητας» και αντιτείνοντας ότι, «όλος ο τεχνικός κόσμος όταν το ακούει αυτό από πολιτικούς, τους αντιμετωπίζει ως ασόβαρους» και πρόσθεσε ότι σύμφωνα με τους ειδικούς, χωρίς τη λύση του σταθμού Βενιζέλου θα είναι έτοιμο το 2022.

«Πήραμε την πολιτική απόφαση όχι πολλά λόγια, όχι να τάζουμε πράγματα που δεν μπορούν να υλοποιηθούν αλλά να κάνουμε συστηματική δουλειά με στόχους και χρονοδιαγράμματα. Πρέπει να είμαστε προσγειωμένοι και να μην πολιτικοποιούμε σύνθετα τεχνικά ζητήματα», σημείωσε ο κ. Καραμανλής.

Παρουσιάζοντας τους δύο προτεινόμενους για τις θέσεις του προέδρου και διευθύνοντος συμβούλου για τη διοίκηση της Αττικής Μετρό, ο κ. Καραμανλής έκανε λόγο για δύο έμπειρα, τεχνοκρατικά πρόσωπα που προέρχονται από την ελεύθερη αγορά και μπορούν να ανταποκριθούν στις μεγάλες απαιτήσεις και προκλήσεις για να μπουν επιτέλους σε μια σειρά τα έργα.

Ο βουλευτής του ΣΥΡΙΖΑ Νίκος Φίλης εμφανίστηκε επικριτικός για τον διορισμό του κ. Ταχιάου, που όπως είπε, είναι αποτυχημένος πολιτευτής και ως υποψήφιος δήμαρχος και ως υποψήφιος βουλευτής και κατηγόρησε την κυβέρνηση ότι θέτει επικεφαλής σε νευραλγικούς τομείς, πρόσωπα που απέτυχαν στη πολιτική. «Είναι μια κακή πρακτική, παλαιοκομματική αυτή που δεν πρέπει να αναβιώσει. Να εμφανίζονται οι αποτυχόντες στη πολιτική ως επιτυχόντες στο χώρο της διοίκησης», υποστήριξε ο κ. Φίλης.

«Ο κ. Ταχιάος, πέραν από υποψήφιος βουλευτής και δήμαρχος έχει και ένα σοβαρό βιογραφικό. Να τον αφήσουμε να κάνει το έργο του και να μη κάνουμε αυθαίρετες κρίσεις», σχολίασε ο υπουργός Υποδομών.

«Είμαι περήφανος και για τις επιτυχίες και για τις αποτυχίες μου γιατί αυτές φτιάχνουν την ωριμότητα μας. Το έργο μου θα κριθεί στο μέλλον», απάντησε από την πλευρά του ο κ. Ταχιάος.

Κατά τα άλλα ο κ. Ταχιάος έδωσε έμφαση στην ολοκλήρωση των έργων για το Μετρό Θεσσαλονίκης τονίζοντας χαρακτηριστικά: «Μια γενιά στη Θεσσαλονίκη υπομένει τις συνέπειες των προβλημάτων που έχουν δημιουργηθεί για το Μετρό της πόλης. Είμαστε εδώ να τα θεραπεύσουμε. Το Δ.Σ πρέπει να συνδράμει στην αποδραματοποίηση του έργου. Να κατευνάσει τις υπερβολικές αντιδράσεις και να επιταχύνει το τελικό αποτέλεσμα προς όφελος των πολιτών».

Από την πλευρά του ο κ. Κουρέτας, υπογράμμισε ότι «το στρατηγικό σχέδιο της εταιρίας για την ανάπτυξη όλων των έργων της Αττικό Μετρό, βασίζεται στη διαφάνεια, στη τήρηση των διαδικασιών με συγκεκριμένο χρονοδιάγραμμα και στη διασφάλιση του δημοσίου συμφέροντος».

Ακόμα, ο κ. Κουρέτας διαβεβαίωσε ότι προχωράνε τα έργα για την επέκταση του Μετρό στο Πειραιά και οι τρεις πρώτοι σταθμοί Αγία Βαρβάρα, Κορυδαλλός και Νίκαια θα δοθούν σε λειτουργία το πρώτο τρίμηνο του 2020 ενώ οι υπόλοιποι τρεις θα παραδοθούν στη συνέχεια.

Τέλος, ο υπουργός Υποδομών αναφερόμενος στις αστικές συγκοινωνίες έκανε λόγο για απαράδεκτη κατάσταση και προανήγγειλε ότι θα γίνει διαγωνισμός για ανανέωση του στόλου τους με 700 νέα λεωφορεία εντός του επόμενου επταμήνου. Παράλληλα διαβεβαίωσε ότι θα αντιμετωπιστούν άμεσα και τα προβλήματα που έχουν δημιουργηθεί με το ηλεκτρονικό εισιτήριο και τις τεράστιες ουρές που εξακολουθούν να υπάρχουν.

 

★ Πηγή: Συντακτική ομάδα του eklogika.gr


💬Αφήστε το σχόλιο σας

Τα πεδία με αστεράκι είναι υποχρεωτικά

Δείτε επίσης τα τελευταία νέα με χρονολογική σειρά

Άδεια από το ΕΣΡ στο One Channel

17/09/2019 - 18:11 - Την οριστική άδεια στο τηλεοπτικό κανάλι One Channel της εταιρείας "Alter Ego" ιδιοκτησίας Βαγγέλη...

Κατά του Ν/Σ για τις εξορύξεις οι Οικολόγοι Πράσινοι

17/09/2019 - 18:03 - «Απαράδεκτη η διάταξη για κρατικές επιδοτήσεις εξορύξεων στο νέο Αναπτυξιακό Νομοσχέδιο»,...

Κριστιάνο Ρονάλντο, ο άνθρωπος - ρεκόρ (vid)

17/09/2019 - 18:00:00 -

Η Τσουρή επιστρέφει στις πισίνες για την ΑΕΚ

17/09/2019 - 17:56:20 -

Τα best seller βιβλία της εβδομάδας

17/09/2019 - 17:56:00 -

Επιστροφή στη λίστα με τα Νέα - ειδήσεις
Θεματικά νέα

Πολιτικά άρθρα Τι δεν αποφάσισε το ΚΥΣΕΑ για το μεταναστευτικό

Νότης Μαριάς

Στις 6 Αυγούστου δημοσιεύσαμε άρθρο μας με τίτλο «άμεση αποσυμφόρηση των νησιών του Αιγαίου εδώ και τώρα για λόγους εθνικής ασφάλειας» καθώς ήταν για...

Δείτε όλο το άρθρο
Μετρό - Γιατί διχάζουν τη Θεσσαλονίκη πάλι;

Γιάννης Μαγκριώτης

Η Θεσσαλονίκη είχε και έχει μεγάλα πλεονεκτήματα από τη θέση της και την ιστορική της εξέλιξη. Είχε πρωταγωνιστικό ρόλο σε πολλούς τομείς και σε...

Δείτε όλο το άρθρο
Ένας θερμός Σεπτέμβρης

Μάχη Μαργαρίτη

της Μάχης Μαργαρίτη «Αυτός ο Σεπτέμβρης θα είναι γεμάτος θάρρος και ομορφιά». Έτσι γράφουν στην ιστοσελίδα τους τα μέλη της «Παγκόσμιας Απεργίας για...

Δείτε όλο το άρθρο
Να δεις που κάποτε θα μας πούνε και ... αναλφάβητους

Να δεις που κάποτε θα μας πούνε και ... αναλφάβητουςΟ ξεκάθαρος στόχος της κυβέρνησης για μείωση των εισακτέων στην τριτοβάθμια εκπαίδευση,...

Δείτε όλο το άρθρο
Υπουργείο Ζέσης και Θέρμης

Υπουργείο Ζέσης

και ΘέρμηςΠαντελής Μπουκάλας Οπου, κάποια στιγμή, του κύκλου τα γυρίσματα σε φέρνουν στη δυσάρεστη θέση να πεις καλό λόγο για τον κ. Μάκη Βορίδη. Οχι...

Δείτε όλο το άρθρο
Δείτε όλα τα άρθρα
Δημοσκοπήσεις Δημοσκόπηση της Marc για το «Πρώτο Θέμα» (8-9-2019) Στις 16,1 ποσοστιαίες μονάδες παρουσιάζει το προβάδισμα της ΝΔ έναντι του ΣΥΡΙΖΑ δημοσκόπηση της εταιρείας Marc .Συγκεκριμένα, από τη δημοσκόπηση που... Δείτε περισσότερα Δημοσκόπηση της Public Issue (5-7-2019) - πολιτικό βαρόμετρο Πολύ μεγάλη διαφορά υπέρ της ΝΔ, που φτάνει ακόμη και τις 15,5 ποσοστιαίες μονάδες, καταγράφει δημοσκόπηση της Public Issue για τις εκλογές της... Δείτε περισσότερα
Αναζήτηση δημοσκόπησης
Μέσο Δημοσίευσης
Επωνυμία Εταιρείας
Ημερομηνία      Από:
Δημοσίευσης   Έως:

Δείτε όλες τις δημοσκοπήσεις
Νέα της HELEXPO
Ξεκίνησε η προετοιμασία της 85ης ΔΕΘ

Ξεκίνησε η προετοιμασία της 85ης ΔΕΘ


Μία από τις μεγαλύτερες εκθεσιακές συμμετοχές της διεθνώς οργανώνει η Γερμανία ως Τιμώμενη Χώρα «Άναψαν οι μηχανές» για την 85η ΔΕΘ που θα...


Δείτε θέμα και σχόλια
Newsletter

Επιθυμώ να λαμβάνω newsletter

Τα στοιχεία σας είναι εμπιστευτικά!
Νέα από τον Κόσμο Διορία στη Βρετανία για τις προτάσεις περί backstop δίνει η ΕΕ Διορία στη Βρετανία για τις προτάσεις περί backstop δίνει η...

Σημειώνεται ότι η Φινλανδία ασκεί την προεδρία του Ευρωπαϊκού Συμβουλίου, κάτι που της επιτρέπει να καθορίζει...

Νέα Τεχνολογίας Huawei: Παρουσιάστηκαν τα Huawei Mate 30 και Mate 30 Pro Huawei: Παρουσιάστηκαν τα Huawei Mate 30 και Mate 30 Pro

Η παρουσίαση της Huawei τελείωσε και μας έφερε την τέλεια ναυαρχίδα για τους λάτρεις της φωτογραφίας και ένα...

Κύπρος - Ειδήσεις Το Κυπριακό θα επιλυθεί με τη σχέση πολιτικά ίσων οντοτήτων Το Κυπριακό θα επιλυθεί με τη σχέση πολιτικά ίσων οντοτήτων

  Το κυπριακό πρόβλημα θα επιλυθεί με τη σχέση πολιτικά ίσων οντοτήτων όχι με σχέση...

Ειδήσεις υγείας Αλκοόλ: Ποια ποσότητα προστατεύει από τον διαβήτη Αλκοόλ: Ποια ποσότητα προστατεύει από τον διαβήτη

Κινέζοι ερευνητές διαπίστωσαν ότι η μικρή έως μέτρια κατανάλωση αλκοόλ μπορεί να ωφελήσει τους ανθρώπους με...

Ψυχαγωγία - ειδήσεις Σάκης Ρουβάς, Έλενα Παπαρίζου, Ελένη Φουρέιρα στις 22.9 στο Markopoulo Park Σάκης Ρουβάς, Έλενα Παπαρίζου, Ελένη Φουρέιρα στις 22.9 στο...

Όλοι οι δρόμοι την ερχόμενη Κυριακή 22 Σεπτεμβρίου οδηγούν στον Ιππόδρομο Αθηνών, Markopoulo Park, όπου ο...

Νέα για αυτοκίνηση Πανελλήνιο Πρωτάθλημα Ταχύτητας 2019 4ος Μέγαρα: Πλούσιες φωτογραφίες! Πανελλήνιο Πρωτάθλημα Ταχύτητας 2019 4ος Μέγαρα: Πλούσιες...

Πανελλήνιο Πρωτάθλημα Ταχύτητας 2019 4ος Μέγαρα: Πλούσιες φωτογραφίες!Επιλέξαμε ορισμένες από τις φωτογραφίες...

Αγροτικά Νέα Επιστροφή του ειδικού φόρου για το αγροτικό πετρέλαιο εξετάζει το ΥπΑΑΤ Επιστροφή του ειδικού φόρου για το αγροτικό πετρέλαιο...

Μέσα στον Οκτώβριο αναμένεται να τεθεί σε δημόσια διαβούλευση το πολυνομοσχέδιο του Υπουργείου Αγροτικής...

Πολιτιστικά Νέα «Η μοναξιά της βαρύτητας»: γράφει ο Γιώργος Χωματηνός «Η μοναξιά της βαρύτητας»: γράφει ο Γιώργος Χωματηνός

ΕΝΑΣ ΣΥΓΓΡΑΦΕΑΣ, ΕΝΑ ΒΙΒΛΙΟ Επιμέλεια: Μαρία Σφυρόερα Βρισκόμαστε στο Γκόλεμ. Δεν υπάρχει πιο ροκ φοιτητικό...

Εκπαιδευτικά Νέα  Νέα ηλεκτρονική Αίτηση σε Λειτουργούντα τμήματα ΕΠΑΛ Νέα ηλεκτρονική Αίτηση σε Λειτουργούντα τμήματα ΕΠΑΛ

Οι μαθητές/τριες οι οποίοι είχαν δηλώσει προτίμηση για ολιγομελή τμήματα ΕΠΑ.Λ.  παραμένουν στην ηλεκτρονική...

Τουρισμός - Ειδήσεις H λίμνη που έχει γίνει ο απόλυτος προορισμός για… υποβρύχιες selfie H λίμνη που έχει γίνει ο απόλυτος προορισμός για…...

Είναι ασυνήθιστο μία λίμνη να έχει… λογαριασμό στο Instagram, όμως η Umbul Ponggok αποτελεί λαμπρή και...

Επιστήμη - ειδήσεις Άστρο νετρονίων με μάζα 333.000 φορές μεγαλύτερη της Γης (video) Άστρο νετρονίων με μάζα 333.000 φορές μεγαλύτερη της Γης...

Διεθνής ομάδα αστρονόμων 6 χωρών ανακάλυψε ένα άστρο νετρονίων (pulsar) με τη μεγαλύτερη μάζα που έχει ποτέ...

Ξεχωριστές ειδήσεις Γαλλία: Δήμαρχος υποχρεώνει τους κατοίκους της πόλης "να είναι χαρούμενοι" Γαλλία: Δήμαρχος υποχρεώνει τους κατοίκους της πόλης...

Ο δήμαρχος μιας μικρής πόλης στη δυτική Γαλλία υποχρεώνει επισήμως τους κατοίκους της "να είναι χαρούμενοι"...