Επτά αλλαγές στο πρόγραμμα για επιδότηση ηλεκτρικών οχημάτων

🕔20/01/2021 - 12:17

Ανακοινώθηκαν από τη Γενική Γραμματέα Ενέργειας και Ορυκτών Πρώτων Υλών, Αλεξάνδρα Σδούκου

Αλλαγές στο πρόγραμμα «Κινούμαι Ηλεκτρικά» που παρέχει επιδοτήσεις για αγορά ηλεκτρικών οχημάτων με στόχο να δοθεί περαιτέρω ώθηση στην εφαρμογή του ανήγγειλε η Γενική Γραμματέας Ενέργειας και Ορυκτών Πρώτων Υλών, Αλεξάνδρα Σδούκου, μιλώντας στο 4ο Συνέδριο Ηλεκτροκίνησης που διοργανώνει η Ελληνική Εταιρεία Ενεργειακής Οικονομίας. Οι αλλαγές αυτές είναι:

• Η αύξηση του ποσού που επιδοτεί την απόσυρση για τα ταξί.

• Η άρση της υποχρέωσης αγοράς του οχήματος στη λήξη της χρονομίσθωσης.

• Η αύξηση του αριθμού των επιδοτούμενων οχημάτων ανά εταιρεία, από 3 που είναι σήμερα σε 10.

• Η διευκόλυνση της δανειοδότησης των εταιριών για αγορά ηλεκτρικών οχημάτων με παροχή της δυνατότητας εκχώρησης της επιδότησης στην τράπεζα.

• Η δυνατότητα ενίσχυσης ορισμένων κλάδων επιχειρήσεων όπως είναι οι εταιρίες ενοικίασης οχημάτων και τα ξενοδοχεία, για αγορά ηλεκτρικών ποδηλάτων.

• Η δυνατότητα ενίσχυσης επιχειρήσεων και για αγορά φορτιστών, που παρέχεται σήμερα μόνο σε ιδιώτες.

• Η ένταξη Δημοτικών επιχειρήσεων και ΝΠΙΔ του ευρύτερου δημόσιου τομέα στη δράση, για επιδότηση αγοράς ηλεκτρικών οχημάτων.

Η κ. Σδούκου τόνισε ότι με την εφαρμογή του προγράμματος σημειώθηκε εντυπωσιακή αύξηση των πωλήσεων ηλεκτρικών αυτοκινήτων με αποτέλεσμα την υπερκάλυψη του στόχου που είχε τεθεί για το 2020. Συγκεκριμένα το 2020 έγιναν 2.150 ταξινομήσεις ηλεκτρικών οχημάτων (έναντι στόχου 1.265) μέγεθος που αντιστοιχεί στο 2,6 % του συνόλου ενώ είναι ενδεικτικό ότι το Δεκέμβριο τα ηλεκτρικά αυτοκίνητα κάλυψαν το 10 % των πωλήσεων. Στο πρόγραμμα υπεβλήθησαν 10.000 αιτήσεις και απορροφήθηκαν 9 εκατ. ευρώ ποσό που «μεταφράζεται» σε κύκλο εργασιών ύψους 42 εκατ. ευρώ στην αγορά.

Σημείωσε, τέλος, ότι σύμφωνα με τον προγραμματισμό το 2021 θα χωροθετηθούν 10.000 σημεία φόρτισης ηλεκτρικών οχημάτων ενώ με τα κονδύλια του Ταμείου Ανάκαμψης θα επιδιωχθεί η εφαρμογή προγράμματος επιδότησης για αγορά και εγκατάσταση φορτιστών καθώς και η στήριξη της πράσινης βιομηχανίας ηλεκτροκίνησης για την ανάπτυξη παραγωγικών μονάδων από εγχώριους και διεθνείς επενδυτές.

 

 

 

★ Πηγή: Συντακτική ομάδα του eklogika.gr


💬Αφήστε το σχόλιο σας

Τα πεδία με αστεράκι είναι υποχρεωτικά

Δείτε επίσης τα τελευταία νέα με χρονολογική σειρά

Νέο, πιο στοχευμένο Εξοικονομώ - Αυτονομώ έρχεται το καλοκαίρι

27/02/2021 - 20:06 - «Νέο ακόμη πιο στοχευμένο πρόγραμμα "Εξοικονομώ - Αυτονομώ"» θα ανακοινώσει η κυβέρνηση ως το...

Πώς το σύστημα γεννά τα «τέρατα» - Άρθρο του Δ. Κουτσούμπα για το #me too

27/02/2021 - 20:00 - Με άρθρο – παρέμβαση τοποθετείται στα ζητήματα της σεξουαλικής κακοποίησης και παρενόχλησης...

«Απανωτά λάθη και αστοχίες» της κυβέρνησης για την πανδημία, λέει η Φ. Γεννηματά

27/02/2021 - 19:50 - Για «απανωτά λάθη και αστοχίες της Κυβέρνησης» κάνει λόγο η πρόεδρος του Κινήματος Αλλαγής,...

Διοικητής Νοσοκομείου Λαμίας: Λαμβάνονται όλα τα μέτρα με βάση και την εισαγγελική παραγγελία

27/02/2021 - 19:31 - Δελτίο Τύπου για την κατάσταση του Δημήτρη Κουφοντίνα, οποίος νοσηλεύεται στη ΜΕΘ του...

Αρ. Πελώνη: Το ξέσπασμα του ελληνικού #Metoo είναι μια ευκαιρία

27/02/2021 - 19:23 - «Η σεξουαλική παρενόχληση, η σεξουαλική κακοποίηση, η καταχρηστική βία δεν είναι ανεκτές. Καμιά...

Επιστροφή στη λίστα με τα Νέα - ειδήσεις
Θεματικά νέα

Πολιτικά άρθρα Ανώτατη εκπαίδευση: Το χάος των κακοτεχνιών με κορυφή τα επαγγελματικά προσόντα!

Δημήτρης Μάρδας

Σ την ανώτατη εκπαίδευση το μεγάλο λάθος άρχισε με την ανωτατικοποίηση των ΤΕΙ. Η ταφόπλακα που ετοιμαζόταν εδώ από την έναρξη της δεκαετίας το 2000,...

Δείτε όλο το άρθρο
40 χρόνια από την ένταξη της Ελλάδας στην ΕΟΚ - ΟΧΙ στη Γερμανική Ευρώπη

Νότης Μαριάς

Συμπληρώθηκαν  40 χρόνια από την ένταξη της Ελλάδας στην τότε Ευρωπαϊκή Οικονομική Κοινότητα (ΕΟΚ) την 1 η Ιανουαρίου 1981, μια ένταξη η οποία...

Δείτε όλο το άρθρο
Μεταναστευτικό-προσφυγικό, διεθνοποίηση της εργασίας, κέρδη και μισθοί

Δημήτρης Μάρδας

Στα μέσα της δεκαετίας του 1960 έχουμε την πρώτη μεγάλη προσπάθεια με σκοπό την απελευθέρωση του διεθνούς εμπορίου των βιομηχανικών προϊόντων μέσω...

Δείτε όλο το άρθρο
Τι άλλο μπορεί να δικαιολογήσει ο κορωνοιός;

Γιάννης Μαγκριώτης

Διάβασα προχθές σε τοπικό έγκυρο ενημερωτικό site αποκλειστική είδηση από την ηγεσία της Περιφέρειας Κεντρικής Μακεδονίας ότι, μετά την συνάντησή της...

Δείτε όλο το άρθρο
Γιατί τελικά διχάζεται η Αμερική;

Του Πιέρρου Ι. Τζανετάκου Σε μια έρευνα που έκαναν το 2015 δυο Αμερικανοί καθηγητές από τα πανεπιστήμια Στάνφορντ και Πρίνστον το βασικό σκεπτικό και...

Δείτε όλο το άρθρο
Δείτε όλα τα άρθρα
Δημοσκοπήσεις Δημοσκόπηση της ALCO για το OPEN (22-1-2021) Δημοσκόπηση της ALCO για το OPEN. Προβάδισμα της ΝΔ με 15,1%.   Δείτε εδώ την δημοσκόπηση Δείτε περισσότερα Δημοσκόπηση της «To The Point» στη Βόρεια Ελλάδα (22-1-2021) Δημοσκόπηση της To The Point. Προβάδισμα ΝΔ με 11,6%   Δείτε εδώ την δημοσκόπηση Δείτε περισσότερα
Αναζήτηση δημοσκόπησης
Μέσο Δημοσίευσης
Επωνυμία Εταιρείας
Ημερομηνία      Από:
Δημοσίευσης   Έως:

Δείτε όλες τις δημοσκοπήσεις
Νέα της HELEXPO
Η ανάπλαση του Εκθεσιακού και Συνεδριακού Κέντρου της ΔΕΘ η μόνη βιώσιμη, ασφαλής και ολοκληρωμένη λύση για την ανάπτυξη της Θεσσαλονίκης και της ελληνικής οικονομίας

Η ανάπλαση του Εκθεσιακού και Συνεδριακού Κέντρου της ΔΕΘ η μόνη βιώσιμη, ασφαλής και ολοκληρωμένη λύση για την ανάπτυξη της Θεσσαλονίκης και της ελληνικής οικονομίας


Καταλύτη για την ανάπτυξη της Θεσσαλονίκης, της Βόρειας Ελλάδας και της ελληνικής οικονομίας, εκθεσιακό κόμβο για την Μεσόγειο και την Νοτιοανατολική...


Δείτε θέμα και σχόλια