Ερώτηση βουλευτών της ΝΔ προς τον Χρ. Σπίρτζη για τις ανανεώσεις αδειών οδήγησης για τους άνω των 74 ετών

🕔13/09/2018 - 14:49

Ερώτηση προς τον υπουργό Υποδομών και Μεταφορών, Χρ. Σπίρτζη, σχετικά με το νέο καθεστώς ανανέωσης άδειας οδήγησης για τους οδηγούς άνω των 74 ετών, κατέθεσαν ο Τομεάρχης Υποδομών και Μεταφορών της Νέας Δημοκρατίας, Κώστας Αχ. Καραμανλής, καθώς και ο βουλευτής του κόμματος, Χρ. Μπουκώρος.

Οι δύο βουλευτές, ζητούν να δοθούν διευκρινίσεις τόσο για το σκεπτικό και τα στοιχεία, βάσει των οποίων τέθηκε το συγκεκριμένο ηλικιακό όριο, όπως επίσης και για το αν και κατά πόσο η επανεξέταση ενός εν ισχύ οδηγού σε πρακτικές εξετάσεις, χωρίς να υπάρχει κάποια καταγγελία, είναι σύμφωνη με τον Κώδικα Οδικής Κυκλοφορίας. Επίσης, με δεδομένο ότι σύμφωνα με το νέο καθεστώς στο όχημα θα βρίσκεται μόνο ο οδηγός κι ο εξεταστής κι όχι ο εκπαιδευτής, ζητούν να μάθουν πώς θα διασφαλίζεται πλέον η διαφάνεια της εξέτασης.

Αναλυτικά η ερώτηση των κ.κ. Καραμανλή και Μπουκώρου, έχει ως εξής:

Θέμα: Ερωτήματα επί του καθεστώτος ανανέωσης άδειας οδήγησης για τους οδηγούς άνω των 74 ετών.

Κύριε Υπουργέ,

Τον περασμένο Μάρτιο, κι αφού πρώτα είχατε καταργήσει τις Δευτεροβάθμιες Ιατρικές Επιτροπές με τον Ν. 4413/2016, ήρθατε και με το άρθρο 65 του Ν. 4530/2018 τροποποιήσατε το καθεστώς της ανανέωσης της άδειας οδήγησης, για τους οδηγούς που έχουν συμπληρώσει το 74ο έτος της ηλικίας τους.

Σε συνέχεια της πρόβλεψης του Ν.4530/2018, εκδώσατε στις 30/8/2018 την με αριθ. πρωτ. Α3/64720/6117 Υπουργική Απόφαση, στην οποία περιλαμβάνονται οι νέες διατάξεις που διέπουν τις διαδικασίες χορήγησης και ανανέωσης αδειών οδήγησης.

Σύμφωνα με αυτές, ο ενδιαφερόμενος υποχρεούται πλέον σε δοκιμασία προσόντων και συμπεριφοράς, η οποία, μάλιστα, θα πραγματοποιείται χωρίς την παρουσία εκπαιδευτή.

Συνεπεία των ανωτέρω ερωτάστε:

- Υπό ποιο σκεπτικό θέσατε ως ηλικιακό όριο για την ανανέωση της άδειας αυτό της συμπλήρωσης των 74 ετών; Σε ποια στοιχεία βασιστήκατε;

- Υπό ποια λογική ζητάτε από έναν εν ισχύ οδηγό πρακτικές εξετάσεις, χωρίς να υπάρχει κάποια καταγγελία, αλλά και χωρίς τη χορήγηση ιατρικού παραπεμπτικού, επιβαρύνοντάς τον οικονομικά και με το κόστος των εξετάσεων; Είναι κάτι τέτοιο σύμφωνο με τον Κώδικα Οδικής Κυκλοφορίας;

- Πώς διασφαλίζεται η διαφάνεια της εξέτασης, όταν στο όχημα θα βρίσκεται μόνο ο οδηγός και ο εξεταστής κι όχι ο εκπαιδευτής;

- Σε ποιες άλλες χώρες της Ευρωπαϊκής Ένωσης υφίσταται καθεστώς αντίστοιχο με αυτό που εισάγετε εσείς, κι υπό ποιες προϋποθέσεις εφαρμόζεται;

Οι Ερωτώντες Βουλευτές

Καραμανλής Κώστας – Ν. Σερρών

Μπουκώρος Χρήστος – Ν. Μαγνησίας

 

 

★ Πηγή: Συντακτική ομάδα του eklogika.gr


💬Αφήστε το σχόλιο σας

Τα πεδία με αστεράκι είναι υποχρεωτικά

Δείτε επίσης τα τελευταία νέα με χρονολογική σειρά

Να μας ενημερώσει ο πρωθυπουργός και η κυβέρνηση αν υφίσταται ή όχι το Σύνταγμα, ζήτησε το ΜέΡΑ25

06/03/2021 - 18:00 - Για «όργιο βίας και καταστολής κατά ειρηνικών διαδηλωτών στο κέντρο της Αθήνας» έκανε λόγο ο...

Στα 2.301 τα νέα κρούσματα – 41 θάνατοι και 452 διασωληνωμένοι

06/03/2021 - 17:53 - Σε 2.301 ανέρχονται τα νέα εργαστηριακά επιβεβαιωμένα κρούσματα του κορωνοϊού που καταγράφηκαν...

Τα νέα μέτρα δεν είναι έξυπνα, αλλά αστεία και εξοργιστικά, είπε ο Ν. Ηλιόπουλος

06/03/2021 - 17:30 - «Τα νέα μέτρα της κυβέρνησης για την πανδημία μόνο έξυπνα δεν μπορούν να χαρακτηριστούν, αλλά...

Αποδείξαμε ότι μπορούν να συνυπάρξουν ο κορωνοϊός και ο τουρισμός, είπε ο Χ. Θεοχάρης

06/03/2021 - 15:29 - «Όλο και περισσότερες χώρες συνειδητοποιούν πως το πιστοποιητικό εμβολιασμού αποτελεί το...

Αυξητική η τάση του ιικού φορτίου στη Θεσσαλονίκη

06/03/2021 - 14:54 - Αυξητική παραμένει η ημερήσια τάση στο ιικό φορτίο των λυμάτων της Θεσσαλονίκης, σύμφωνα με την...

Επιστροφή στη λίστα με τα Νέα - ειδήσεις
Θεματικά νέα

Πολιτικά άρθρα Ανώτατη εκπαίδευση: Το χάος των κακοτεχνιών με κορυφή τα επαγγελματικά προσόντα!

Δημήτρης Μάρδας

Σ την ανώτατη εκπαίδευση το μεγάλο λάθος άρχισε με την ανωτατικοποίηση των ΤΕΙ. Η ταφόπλακα που ετοιμαζόταν εδώ από την έναρξη της δεκαετίας το 2000,...

Δείτε όλο το άρθρο
40 χρόνια από την ένταξη της Ελλάδας στην ΕΟΚ - ΟΧΙ στη Γερμανική Ευρώπη

Νότης Μαριάς

Συμπληρώθηκαν  40 χρόνια από την ένταξη της Ελλάδας στην τότε Ευρωπαϊκή Οικονομική Κοινότητα (ΕΟΚ) την 1 η Ιανουαρίου 1981, μια ένταξη η οποία...

Δείτε όλο το άρθρο
Μεταναστευτικό-προσφυγικό, διεθνοποίηση της εργασίας, κέρδη και μισθοί

Δημήτρης Μάρδας

Στα μέσα της δεκαετίας του 1960 έχουμε την πρώτη μεγάλη προσπάθεια με σκοπό την απελευθέρωση του διεθνούς εμπορίου των βιομηχανικών προϊόντων μέσω...

Δείτε όλο το άρθρο
Τι άλλο μπορεί να δικαιολογήσει ο κορωνοιός;

Γιάννης Μαγκριώτης

Διάβασα προχθές σε τοπικό έγκυρο ενημερωτικό site αποκλειστική είδηση από την ηγεσία της Περιφέρειας Κεντρικής Μακεδονίας ότι, μετά την συνάντησή της...

Δείτε όλο το άρθρο
Γιατί τελικά διχάζεται η Αμερική;

Του Πιέρρου Ι. Τζανετάκου Σε μια έρευνα που έκαναν το 2015 δυο Αμερικανοί καθηγητές από τα πανεπιστήμια Στάνφορντ και Πρίνστον το βασικό σκεπτικό και...

Δείτε όλο το άρθρο
Δείτε όλα τα άρθρα
Δημοσκοπήσεις Δημοσκόπηση της Prorata, για την «Εφημερίδα των Συντακτών» (28-2-2021) Δημοσκόπηση της Prorata. Προβάδισμα ΝΔ με 9%   Δείτε εδώ την δημοσκόπηση Δείτε περισσότερα Δημοσκόπηση της Opinion Poll (24-2-2021) Δημοσκόπηση της Opinion Poll. Προβάδισμα ΝΔ με 17.1%   Δείτε εδώ την δημοσκόπηση Δείτε περισσότερα
Αναζήτηση δημοσκόπησης
Μέσο Δημοσίευσης
Επωνυμία Εταιρείας
Ημερομηνία      Από:
Δημοσίευσης   Έως:

Δείτε όλες τις δημοσκοπήσεις
Νέα της HELEXPO
Η ανάπλαση του Εκθεσιακού και Συνεδριακού Κέντρου της ΔΕΘ η μόνη βιώσιμη, ασφαλής και ολοκληρωμένη λύση για την ανάπτυξη της Θεσσαλονίκης και της ελληνικής οικονομίας

Η ανάπλαση του Εκθεσιακού και Συνεδριακού Κέντρου της ΔΕΘ η μόνη βιώσιμη, ασφαλής και ολοκληρωμένη λύση για την ανάπτυξη της Θεσσαλονίκης και της ελληνικής οικονομίας


Καταλύτη για την ανάπτυξη της Θεσσαλονίκης, της Βόρειας Ελλάδας και της ελληνικής οικονομίας, εκθεσιακό κόμβο για την Μεσόγειο και την Νοτιοανατολική...


Δείτε θέμα και σχόλια