Επίσκεψη Τσίπρα στη Θεσσαλονίκη - Χαρακτήρισε ως μεγαλύτερη απάτη του Κ. Μητσοτάκη το μετρό της πόλης

🕔11/06/2020 - 13:21

Με καταστηματάρχες στην περιοχή του Ευόσμου συναντήθηκε ο πρόεδρος του ΣΥΡΙΖΑ

Επίσκεψη στη Θεσσαλονίκη πραγματοποιεί σήμερα, Πέμπτη 11 Ιουνίου, ο πρόεδρος του ΣΥΡΙΖΑ, Αλ. Τσίπρας, ο οποίος ξεκίνησε την περιοδεία του από την περιοχή του Ευόσμου στη δυτική Θεσσαλονίκη, όπου συναντήθηκε με τοπικούς καταστηματάρχες.

«Ακούω από την κυβέρνηση για 24 δισεκατομμύρια ευρώ, πού είναι όλα αυτά;», αναρωτήθηκε ο πρόεδρος του ΣΥΡΙΖΑ, όταν οι καταστηματάρχες του περιέγραψαν τις πολύ μεγάλες δυσκολίες που αντιμετωπίζουν καθημερινά με το άνοιγμα της αγοράς μετά την καραντίνα λόγω κορωνοϊού.

Ο κ. Τσίπρας έδωσε έμφαση στην ανάγκη να τονωθεί η αγορά με ρευστότητα και κεφάλαια κίνησης και δεσμεύτηκε ότι ο ΣΥΡΙΖΑ θα πιέσει την κυβέρνηση προς αυτή την κατεύθυνση, καθώς και οι καταστηματάρχες διαμαρτυρήθηκαν, άλλοι ότι δεν μπορούν να πάρουν δάνειο και όσοι πήραν ότι αντιμετωπίζουν υψηλά επιτόκια.

Ο πρόεδρος του ΣΥΡΙΖΑ περπάτησε στην αγορά του Ευόσμου, μίλησε με αρκετούς καταστηματάρχες και καταναλωτές και άκουσε τα προβλήματά τους. Σταμάτησε σε στέκια νεολαίας και συζήτησε με νέες και νέους και έβγαλε σέλφι.

Έξω από το δημαρχείο τον υποδέχτηκε ο δήμαρχος Κορδελιού Ευόσμου Κλεάνθης Μανδαλιανός και είχαν μια ολιγόλεπτη συζήτηση. Σημειώνεται ότι τον κ. Τσίπρα συνοδεύουν βουλευτές και στελέχη του ΣΥΡΙΖΑ.

 

«Το Μετρό Θεσσαλονίκης είναι η μεγαλύτερη απάτη του κ. Μητσοτάκη»

Στη συνέχεια ο πρόεδρος του ΣΥΡΙΖΑ επισκέφτηκε το εργοτάξιο στον σταθμό Βενιζέλου του μετρό Θεσσαλονίκης, συνοδευόμενος από βουλευτές και τον πρώην πρόεδρο της Αττικό Μετρό Γιάννη Μυλόπουλο.

«Το Μετρό Θεσσαλονίκης είναι η μεγαλύτερη απάτη του κ. Μητσοτάκη στους Θεσαλονικείς», δήλωσε ο κ. Τσίπρας και πρόσθεσε πως «ένα έργο το οποίο θα ήταν ανάσα πνοής για την πόλη, ποιότητα ζωής για τους Θεσσαλονικείς και θα ολοκληρωνόταν το φθινόπωρο του 2020, με 12 στους 13 σταθμούς -ο σταθμός Βενιζέλου θα ολοκληρωνόταν το 2023-παίρνει συνολικά παράταση μέχρι το 2023 και... βλέπουμε, διότι χρονοδιάγραμμα δεν υπάρχει και με όλους τους φόβους που έχουμε και για τα αρχαία που θα απομακρυνθούν για να επανατοποθετηθούν».

«Οι κυβερνήσεις της ΝΔ», συνέχισε ο πρόεδρος του ΣΥΡΙΖΑ, «έχουν μια ιδιαίτερη σχέση με καθυστερήσεις και υπέρογκες αποζημιώσεις σε εργολάβους. Και το 2012-2015 το ίδιο έγινε και τώρα προβλέπουμε αυτή η καθυστέρηση θα γίνει στην πλάτη των Θεσσαλονικέων που δεν θα έχουν Μετρό αλλά θα κοστίσει και δεκάδες εκατομμύρια ευρώ στο δημόσιο. Αναρωτιέμαι, λοιπόν, ποιος ο λόγος αυτής της πολιτικής απόφασης που είναι εις βάρος του λαού της Θεσσαλονίκης, της πόλης της Θεσσαλονίκης, που δικαιούται να έχει ένα σύγχρονο έργο πνοής για την πόλη, όχι το 2023 και βλέπουμε, αλλά φέτος, το 2020, που θα μπορούσε να ολοκληρωθεί. Δυστυχώς ένα χρόνο εργασίες δεν γίνονται, παρά για την απομάκρυνση των αρχαίων. Κατά την άποψή μας πρόκειται για μια χείριστη επιλογή, επονείδιστη για τους Θεσσαλονικείς, που βιώνουν μια αρνητική ποιότητα ζωής εξαιτίας της αδυναμίας κάλυψης των αναγκών και του ΟΑΣΘ με τις παλιές γνωστές αμαρτίες».

Ο πρόεδρος του ΣΥΡΙΖΑ κατέβηκε στον σταθμό Βενιζέλου και ενημερώθηκε από τους υπεύθυνους για τις εργασίες απομάκρυνσης των αρχαίων που είναι σε εξέλιξη,

Metro

 

Α. Τσίπρας σε φορείς: Η ύφεση ήρθε πριν από τον κορωνοϊό και οφείλεται στην πολιτική της ΝΔ

Στην Ελλάδα η ύφεση ήρθε πριν από τον κορωνοϊό και οφείλεται στην πολιτική της κυβέρνησης της ΝΔ, επανέλαβε αργότερα ο κ. Τσίπρας, στην εισαγωγική τοποθέτησή του κατά τη συνάντησή του εκπροσώπους παραγωγικών φορέων.

Ο πρόεδρος του ΣΥΡΙΖΑ σημείωσε πως οι ανησυχίες για το μέγεθος της ύφεσης εντείνονται, αν σκεφθεί κανείς την κατάσταση της οικονομίας από τις κυβερνητικές επιλογές της περιόδου 2012-2015. «Τώρα αρχίζουν τα δύσκολα» σημείωσε και, αναφερόμενος στα μέτρα που ανακοίνωσε η κυβέρνηση, παρατήρησε ότι θα έπρεπε να υπάρχει μεγαλύτερη γενναιότητα απέναντι στις επιχειρήσεις και κυρίως στις μικρομεσαίες.

Ο στόχος είναι να βγούμε το συντομότερο δυνατό από την κρίση, επισήμανε και παρουσίασε τους βασικούς άξονες του προγράμματος «Μένουμε Όρθιοι» του ΣΥΡΙΖΑ για επιδοτήσεις επιχειρήσεων, δανειοδοτήσεις με εγγυοδοσία του Δημοσίου, επιδότηση της εργασίας και όχι της αναστολής της εργασίας, μείωση φορολογίας.

Από την πλευρά τους, οι εκπρόσωποι των παραγωγικών φορέων μίλησαν για τα προβλήματα ανά κλάδο που έχουν δημιουργηθεί, με κυρίαρχο αυτό της ρευστότητας.

 

Κ. Καραμανλής: Εξασφαλίσαμε μετρό και αρχαία

Απαντώντας στον κ. Τσίπρα για όσα δήλωσε από τον σταθμό Βενιζέλου στο Μετρό Θεσσαλονίκης, ο υπουργός Υποδομών και Μεταφορών, Κώστας Καραμανλής, είπε: «Η μια κυβέρνηση εγκαινίασε μουσαμάδες. Η άλλη κάνει έργα που εξασφαλίζουν και Μετρό και αρχαία. Βρείτε την πολιτική απάτη».

 

 

 

 

★ Πηγή: Συντακτική ομάδα του eklogika.gr


💬Αφήστε το σχόλιο σας

Τα πεδία με αστεράκι είναι υποχρεωτικά

Θεματικά νέα

Πολιτικά άρθρα Στα ελληνοτουρκικά, ο Μητσοτάκης συμφωνεί με τον Σημίτη, αλλά δεν μπορεί να το πει

Γιάννης Μαγκριώτης

Γνωρίζουμε ότι, στην μεταπολεμική τάξη πραγμάτων, ακόμη και στην περίοδο του Ψυχρού Πολέμου, τρεις κυρίως αντικειμενικοί παράγοντες διαμορφώνουν το...

Δείτε όλο το άρθρο
Πράσινη ανάπτυξη: H αναγκαία όχι όμως η ικανή συνθήκη

Δημήτρης Μάρδας

Όλοι δίνουν έμφαση στην πράσινη ανάπτυξη δημιουργώντας την αίσθηση ότι αυτή η επιλογή θα είναι πανάκεια, θεωρούμενη ως η θεραπεία όλων των...

Δείτε όλο το άρθρο
Ο εκλογικός νόμος για την Τοπική Αυτοδιοίκηση καταργεί τη φωνή των τοπικών Κοινοτήτων

Παναγιώτης Λύρας - Όλγα Δασκαλή

Τα Συμβούλια Κοινότητας αποτελούν το κοντινότερο αιρετό σώμα στον πολίτη. Θεσμός της Αυτοδιοίκησης Α’ βαθμού υποτιμημένος εξαιτίας της έλλειψης...

Δείτε όλο το άρθρο
Η «πανδημία της παρενόχλησης» και η 190 ΔΣΕ

Θεόδωρος Κουτρούκης - Ελένη Τριανταφυλλίδου

Προσφατα, σε ένα κατά γενική ομολογία έξοχο momentum, ανακοινώθηκε ότι θα δρομολογηθεί νομοθετική πρωτοβουλία για την επικύρωση της 190 Διεθνούς...

Δείτε όλο το άρθρο
Απόψεις για το Σχέδιο Προγραμματικών Θέσεων του ΣΥΡΙΖΑ – Προοδευτική Συμμαχία

Δημήτρης Μάρδας

Η πράσινη ανάπτυξη παρά τις θετικές επιπτώσεις στην οικονομία δεν πρόκειται να καλύψει το επενδυτικό κενό της χώρας της τάξης των 100 δις. ευρώ και...

Δείτε όλο το άρθρο
Δείτε όλα τα άρθρα
Δημοσκοπήσεις Δημοσκόπηση της GPO για την powergame.gr (13-4-2021) Δημοσκόπηση της GPO. Προβάδισμα ΝΔ με 12.4%   Δείτε εδώ την δημοσκόπηση Δείτε περισσότερα Δημοσκόπηση της Prorata για την «Εφημερίδα των Συντακτών» (10-4-2021) Δημοσκόπηση της Prorata. Προβάδισμα ΝΔ με 9%   Δείτε εδώ την δημοσκόπηση Δείτε περισσότερα
Αναζήτηση δημοσκόπησης
Μέσο Δημοσίευσης
Επωνυμία Εταιρείας
Ημερομηνία      Από:
Δημοσίευσης   Έως:

Δείτε όλες τις δημοσκοπήσεις
Νέα της HELEXPO
Κραυγή αγωνίας από τον εκθεσιακό κλάδο

Κραυγή αγωνίας από τον εκθεσιακό κλάδο


Ο μόνος κλάδος που παραμένει συνεχώς κλειστός από τον Μάρτιο του 2020 με ζημιές που ξεπερνούν τα 200 εκατ.ευρώ Στο έλεος της πανδημίας έχει αφεθεί ο...


Δείτε θέμα και σχόλια