Νιώσε το αυθεντικό, στην Κρήτη «Crete, Sense the Authentic»

🕔27/07/2021 - 19:13

Συνεχίζεται η ειδικά σχεδιασμένη τουριστική καμπάνια της Περιφέρειας Κρήτης

Κεντρική ιδέα της καμπάνιας, που σχεδίασε η Περιφέρεια, είναι η μοναδικότητα, την οποία η Κρήτη προσφέρει ως προορισμός στον επισκέπτη της. Η καμπάνια επικεντρώνεται στη βιωμένη γνησιότητα, αλλά και στον πλούτο των εμπειριών του νησιού, που απλώνονται στις τέσσερις εποχές του χρόνου σε όλους τους τομείς της τουριστικής δραστηριότητας, πάντα με το ίδιο ιδιαίτερο χαρακτηριστικό: την αυθεντικότητα.

Η διαφημιστική καμπάνια στα Διεθνή Μ.Μ.Ε. ξεκίνησε το Μάιο και θα διαρκέσει μέχρι τον Σεπτέμβριο. Περιλαμβάνει προβολή στην τηλεόραση και συγκεκριμένα στο Travel Channel, το μοναδικό τηλεοπτικό δίκτυο που αφιερώνεται αποκλειστικά στην ταξιδιωτική ψυχαγωγία, σε 74 χώρες, αλλά και σε digital πλατφόρμες. Παράλληλα, η καμπάνια αξιοποιεί το programmatic advertising για στοχευμένη και αποτελεσματική προβολή στις αγορές που αποτελούν προτεραιότητα για την Κρήτη. Ειδικότερα, η online διαφημιστική προβολή θα πραγματοποιηθεί στις πλατφόρμες της Verizon Media, συνδυάζοντας καινοτόμα ad formats και αποκλειστικά ad placements, στο Google Display Νetwork και με programmatic banners για στοχευμένο κοινό,  σε δημοφιλείς ιστοσελίδες με θέμα ταξίδια, ιστιοπλοΐα, διακοπές, τρόπο ζωής (lifestyle) κλπ. 

Η καμπάνια  «Crete, Sense the Authentic» απευθύνεται στους επισκέπτες πολλών ευρωπαϊκών χωρών, αλλά και σε αναδυόμενες τουριστικές αγορές.  

Τα τρία θεματικά  διαφημιστικά σποτ  αφορούν τους θεματικούς άξονες «Περιπέτεια-Δραστηριότητες», «Ήλιος- Θάλασσα», «Γαστρονομία» και προβάλλουν τα συγκριτικά πλεονεκτήματα της Κρήτης και τις μοναδικές εμπειρίες που μπορεί να ζήσει ο επισκέπτης, αυτή την περίοδο.

Τα διαφημιστικά σποτ που προβάλλονται στα Διεθνή ΜΜΕ αποτελούν παραγωγή της Indigo View, σε συνεργασία με την Choose Strategic Communications Partners και φέρουν την υπογραφή του πολυβραβευμένου Κρητικού σκηνοθέτη Θοδωρή Παπαδουλάκη (Είναι διαθέσιμα στο επίσημο κανάλι της Περιφέρειας Κρήτης Youtube & Vimeo σε 3 διαφορετικές χρονικές διάρκειες, σε  ελληνικά και αγγλικά).

(Περιπέτεια-Δραστηριότητες): “Crete, Sense the Authentic»- Sense The Authentic Adventure”: https://www.youtube.com/watch?v=5ydBDFN1hxY

(Ήλιος & Θάλασσα): “Crete, Sense the Authentic.- Sense The Authentic  Summer”: https://www.youtube.com/watch?v=Z9GlNULV-M0

(Γαστρονομία): “Crete- Sense the Authentic Taste”: https://www.youtube.com/watch?v=Y0KFrCuuoiI&list=PL-XhMPcWDI3k59PFfweU1VfMie9ez3RF0

Ο Περιφερειάρχης Κρήτης, Σταύρος Αρναουτάκης, σημειώνει: «Στην καρδιά της φετινής ιδιαίτερης τουριστικής περιόδου, ως Περιφέρεια Κρήτης, συνεχίζουμε την υλοποίηση της καμπάνιας τουριστικής προβολής του νησιού μας. Με τη γνώση και την εμπειρία της προηγούμενης χρονιάς, αναδεικνύουμε την αυθεντικότητα της Κρήτης. Δίνουμε ιδιαίτερη έμφαση  στην ασφάλεια όλων των επισκεπτών και στην τήρηση των οδηγιών της πολιτείας και των ειδικών».

★ Πηγή: Συντακτική ομάδα του eklogika.gr


Δείτε επίσης τα τελευταία νέα με χρονολογική σειρά

Ποιοι εξελέγησαν στην Κεντρική Επιτροπή του ΣΥΡΙΖΑ

18/05/2022 - 19:22 - Ανακοινώθηκαν από τον ΣΥΡΙΖΑ τα τελικά αποτελέσματα των εκλογών που έγιναν την Κυριακή σχετικά...

Για εντατικούς ελέγχους στην αλυσίδα των καυσίμων μίλησε στη Βουλή ο Αδ. Γεωργιάδης

18/05/2022 - 18:51 - Το ζήτημα της ακρίβειας βρέθηκε πολλές φορές στο επίκεντρο του ενδιαφέροντος της συζήτησης...

Το θερμό χειροκρότημα στον Κ. Μητσοτάκη στις ΗΠΑ έχει μέγα κόστος, επεσήμανε ο Γ. Βαρουφάκης

18/05/2022 - 17:32 - «Με τη χθεσινή ομιλία του, ο Κυριάκος Μητσοτάκης αποκάλυψε το όραμά του για μια Ελλάδα δεμένη...

Πώς θα χορηγείται το μπόνους παραγωγικότητας στους δημοσίους υπαλλήλους εξήγησε ο Μ. Βορίδης

18/05/2022 - 17:22 - Τα βήματα για την χορήγηση του μπόνους παραγωγικότητας σε συγκεκριμένες κατηγορίες δημοσίων...

Τέλος στις μάσκες στους εσωτερικούς χώρους – Παραμένουν σε οίκους ευγηρίας και νοσοκομεία

18/05/2022 - 17:15 - Λήγει από την 1 η Ιουνίου η υποχρέωση χρήσης μάσκας σε εξωτερικούς αλλά και σε εσωτερικούς...

Επιστροφή στη λίστα με τα Νέα - ειδήσεις
Θεματικά νέα

Πολιτικά άρθρα Πότε θα γίνουν οι εθνικές εκλογές

Χρήστος Καψάλης

Σύμφωνα με το Σύνταγμα στην Ελλάδα οι εκλογές γίνονται κάθε τέσσερα χρόνια. Ωστόσο από το 1974 μέχρι σήμερα αυτό συνέβη μόνο 3 φορές. Σε αυτά τα...

Δείτε όλο το άρθρο
Δυτικές κυρώσεις, ισχυρό ρούβλι. Πώς γίνεται;

Με την έναρξη του πολέμου στην Ουκρανία το ρούβλι υπέστη καθίζηση. Αλλά οι δυτικές κυρώσεις το έχουν ισχυροποιήσει όσο ήταν το 2017. Γι αυτό υπάρχουν...

Δείτε όλο το άρθρο
David Von Drehle: Η Γαλλία προσφέρει μια διέξοδο στον Πούτιν

του David Von Drehle* Ας ακούσουμε χωρίς μεγάλες επιφυλάξεις τους γαλλικούς ψιθύρους ότι οι Ηνωμένες Πολιτείες είναι υπερβολικά επιθετικές απέναντι...

Δείτε όλο το άρθρο
Τα πασόκια ξεφυτρώνουν από παντού!

Τα πασόκια ξεφυτρώνουν από παντού! Τζώρτζια Ρασβίτσου Κλείδωμα Άρθρου:  Free Ο Κυριάκος Μητσοτάκης θα πέσει από το πασόκ. Από ποιο πασόκ όμως;...

Δείτε όλο το άρθρο
Δείτε όλα τα άρθρα
Δημοσκοπήσεις Δημοσκόπηση της Opinion Poll για το «Μανιφέστο» (17-5-2022) Δημοσκόπηση της Opinion Poll για το Μανιφέστο. Προβάδισμα ΝΔ με 9,5 %   Δείτε έδω την δημοσκόπηση Δείτε περισσότερα Δημοσκόπηση της Pulse για τον ΣΚΑΙ (12-5-2022) Δημοσκόπηση της Pulse για το ΣΚΑΙ. Προβάδισμα ΝΔ με 8,5 %   Δείτε έδω την δημοσκόπηση Δείτε περισσότερα
Αναζήτηση δημοσκόπησης
Μέσο Δημοσίευσης
Επωνυμία Εταιρείας
Ημερομηνία      Από:
Δημοσίευσης   Έως:

Δείτε όλες τις δημοσκοπήσεις
Νέα της HELEXPO
Ξεπέρασε τις αρχικές εκτιμήσεις η προσέλευση εμπορικών επισκεπτών από τα Βαλκάνια και την Ευρώπη στο  Διεθνές Εμπορικό Γεγονός Φρέσκων Φρούτων και Λαχανικών FRESKON

Ξεπέρασε τις αρχικές εκτιμήσεις η προσέλευση εμπορικών επισκεπτών από τα Βαλκάνια και την Ευρώπη στο Διεθνές Εμπορικό Γεγονός Φρέσκων Φρούτων και Λαχανικών FRESKON


Σημαντική προσέλευση εμπορικών επισκεπτών από τα Βαλκάνια και την Ευρώπη, η οποία υπερβαίνει τις αρχικές εκτιμήσεις, καταγράφεται στο Διεθνές...


Δείτε θέμα και σχόλια