Ποιες παροχές και διευκολύνσεις συνυπολογίζονται στις εκλογικές δαπάνες για τις αυτοδιοικητικές εκλογές

🕔12/04/2019 - 18:08

Καθορίζονται με κοινή υπουργική απόφαση των Αλ. Χαρίτση και Γ. Χουλιαράκη

Τις κατηγορίες παροχών και διευκολύνσεων, οι οποίες συνυπολογίζονται στις εκλογικές δαπάνες των συνδυασμών και των υποψήφιων περιφερειακών και δημοτικών συμβούλων κατά τη διάρκεια της προεκλογικής περιόδου για τις αυτοδιοικητικές εκλογές, καθορίζει κοινή υπουργική απόφαση που υπογράφουν ο υπουργός Εσωτερικών, Αλέξης Χαρίτσης, και ο αναπληρωτής υπουργός Οικονομικών, Γιώργος Χουλιαράκης.

Όπως αναφέρεται στην απόφαση, παροχές και διευκολύνσεις, που αποτιμώνται σε χρήμα και συνυπολογίζονται στις εκλογικές δαπάνες των περιφερειακών και δημοτικών συνδυασμών και των υποψήφιων περιφερειακών και δημοτικών συμβούλων, αποτελούν η διάθεση ή παραχώρηση δωρεάν ή με μειωμένο αντάλλαγμα αγαθών και υπηρεσιών που αφορούν:

α) Τη χρήση από τους συνδυασμούς ακινήτων ως εκλογικών κέντρων για όσο χρόνο χρησιμοποιηθούν κατά τη διάρκεια της προεκλογικής περιόδου.

β) Τη χρήση από τους συνδυασμούς αιθουσών ή άλλων κλειστών χώρων χωρητικότητας άνω των πεντακοσίων ατόμων για τη διοργάνωση κάθε είδους εκδηλώσεων.

γ) Την έκδοση εντύπων προεκλογικού περιεχομένου και τα ταχυδρομικά τέλη για την αποστολή τους.

δ) Την καταχώρηση και προβολή διαφημιστικών μηνυμάτων στον τύπο, τα ραδιοτηλεοπτικά μέσα καθώς και διαδικτυακούς τόπους και ιστοσελίδες.

ε) Τη χρησιμοποίηση υπηρεσιών που παρέχονται από επιχειρήσεις διαφημίσεων και δημοσίων σχέσεων.

Η αξία των υπηρεσιών αυτών αποτιμάται ως εξής:

α) Το συνολικό μίσθωμα για τη χρήση ακινήτων ως εκλογικών κέντρων καθορίζεται με βάση τον πληθυσμό του ΟΤΑ στο οποίο βρίσκεται το ακίνητο ως ακολούθως: Μέχρι 25.000 κατοίκους η δαπάνη μίσθωσης προσδιορίζεται σε 2.000 ευρώ, από 25.001 έως 50.000 κατοίκους σε 3.000 ευρώ, από 50.001 έως 75.000 κατοίκους σε 5.000 ευρώ, από 75.001 έως 100.000 κατοίκους σε 5.500 ευρώ και με πληθυσμό άνω των 100.000 κατοίκων η δαπάνη μίσθωσης προσδιορίζεται σε 6.000 ευρώ.

β) Τίμημα για την καταχώρηση μηνυμάτων θεωρείται το ποσό που προκύπτει από τον τιμοκατάλογο που υποβλήθηκε από το ραδιοφωνικό ή τηλεοπτικό σταθμό ή από το έντυπο (εφημερίδα ή περιοδικό). Εφόσον έχει καθοριστεί ειδικό τιμολόγιο για τη διαφημιστική καμπάνια των περιφερειακών και δημοτικών συνδυασμών και των υποψηφίων περιφερειακών και δημοτικών συμβούλων στον τύπο ή τα ραδιοτηλεοπτικά μέσα, λαμβάνονται υπόψη τα ποσά που προκύπτουν από το τιμολόγιο αυτό. Το ίδιο ισχύει και για την τιμολόγηση της προβολής μέσω διαδικτυακών τόπων ή ιστοσελίδων.

 

 

★ Πηγή: Συντακτική ομάδα του eklogika.gr


💬Αφήστε το σχόλιο σας

Τα πεδία με αστεράκι είναι υποχρεωτικά

Θεματικά νέα

Πολιτικά άρθρα Στα ελληνοτουρκικά, ο Μητσοτάκης συμφωνεί με τον Σημίτη, αλλά δεν μπορεί να το πει

Γιάννης Μαγκριώτης

Γνωρίζουμε ότι, στην μεταπολεμική τάξη πραγμάτων, ακόμη και στην περίοδο του Ψυχρού Πολέμου, τρεις κυρίως αντικειμενικοί παράγοντες διαμορφώνουν το...

Δείτε όλο το άρθρο
Πράσινη ανάπτυξη: H αναγκαία όχι όμως η ικανή συνθήκη

Δημήτρης Μάρδας

Όλοι δίνουν έμφαση στην πράσινη ανάπτυξη δημιουργώντας την αίσθηση ότι αυτή η επιλογή θα είναι πανάκεια, θεωρούμενη ως η θεραπεία όλων των...

Δείτε όλο το άρθρο
Ο εκλογικός νόμος για την Τοπική Αυτοδιοίκηση καταργεί τη φωνή των τοπικών Κοινοτήτων

Παναγιώτης Λύρας - Όλγα Δασκαλή

Τα Συμβούλια Κοινότητας αποτελούν το κοντινότερο αιρετό σώμα στον πολίτη. Θεσμός της Αυτοδιοίκησης Α’ βαθμού υποτιμημένος εξαιτίας της έλλειψης...

Δείτε όλο το άρθρο
Η «πανδημία της παρενόχλησης» και η 190 ΔΣΕ

Θεόδωρος Κουτρούκης - Ελένη Τριανταφυλλίδου

Προσφατα, σε ένα κατά γενική ομολογία έξοχο momentum, ανακοινώθηκε ότι θα δρομολογηθεί νομοθετική πρωτοβουλία για την επικύρωση της 190 Διεθνούς...

Δείτε όλο το άρθρο
Απόψεις για το Σχέδιο Προγραμματικών Θέσεων του ΣΥΡΙΖΑ – Προοδευτική Συμμαχία

Δημήτρης Μάρδας

Η πράσινη ανάπτυξη παρά τις θετικές επιπτώσεις στην οικονομία δεν πρόκειται να καλύψει το επενδυτικό κενό της χώρας της τάξης των 100 δις. ευρώ και...

Δείτε όλο το άρθρο
Δείτε όλα τα άρθρα
Δημοσκοπήσεις Δημοσκόπηση της GPO για την powergame.gr (13-4-2021) Δημοσκόπηση της GPO. Προβάδισμα ΝΔ με 12.4%   Δείτε εδώ την δημοσκόπηση Δείτε περισσότερα Δημοσκόπηση της Prorata για την «Εφημερίδα των Συντακτών» (10-4-2021) Δημοσκόπηση της Prorata. Προβάδισμα ΝΔ με 9%   Δείτε εδώ την δημοσκόπηση Δείτε περισσότερα
Αναζήτηση δημοσκόπησης
Μέσο Δημοσίευσης
Επωνυμία Εταιρείας
Ημερομηνία      Από:
Δημοσίευσης   Έως:

Δείτε όλες τις δημοσκοπήσεις
Νέα της HELEXPO
Κραυγή αγωνίας από τον εκθεσιακό κλάδο

Κραυγή αγωνίας από τον εκθεσιακό κλάδο


Ο μόνος κλάδος που παραμένει συνεχώς κλειστός από τον Μάρτιο του 2020 με ζημιές που ξεπερνούν τα 200 εκατ.ευρώ Στο έλεος της πανδημίας έχει αφεθεί ο...


Δείτε θέμα και σχόλια