Οι οικονομικές εφημερίδες 19/6/2018    |    Οι αθλητικές εφημερίδες 19/6/18    |    "Έριξε" το Instagram η πόζα της Σόφης Πασχάλη - ΦΩΤΟ    |    Διακοπή της σιδηροδρομικής γραμμής από Θεσσαλονίκη προς Αθήνα    |    Το ΥΠΕΞ Αλβανίας για τη συμφωνία στο Σκοπιανό: Είναι ώρα για μείζονες λύσεις στην περιοχή μας    |    ΟΑΣΑ: Πώς θα κινηθούν τα λεωφορεία αυτή την εβδομάδα    |    Παράταση προθεσμίας για την υποβολή σχεδίων βελτίωσης    |    ΑΣΕΠ 64ΕΣ/2018 - 8 θέσεις στο Δ.Σ. της ΕΚΑΠΥ    |    Στη λίστα της Φενέρμπαχτσε ο Κουρμπέλης    |    Λυτρωτής Κέιν για την Αγγλία, 2-1 την Τυνησία    |    Συλλαλητήριο για τη Μακεδονία στη Λαμία - ΦΩΤΟ    |    Διακοπή της σιδηροδρομικής γραμμής από Θεσσαλονίκη προς Αθήνα - Τι συνέβη    |    Τη συμφωνία Ελλάδας – ΠΓΔΜ χαιρέτισε η Σοσιαλιστική Διεθνής    |    Στο Κοινοβούλιο της ΠΓΔΜ η συμφωνία για το όνομα    |    Γ. Κουμουτσάκος: Οι άθλιοι υπαινιγμοί έχουν τη σφραγίδα του Ν. Κοτζιά    |   

Τα τρία ερωτήματα του Χ. Σπίρτζη προς τη ΝΔ για τον ΟΑΣΘ

🕔13/09/2017 - 18:23

Τρία ερωτήματα, τα οποία όπως είπε χαρακτηριστικά, δεν θα κουραστεί ποτέ να υποβάλλει, έθεσε ο υπουργός Υποδομών και Μεταφορών Χρήστος Σπίρτζης, προς την αξιωματική αντιπολίτευση και κυρίως τον αντιπρόεδρο της ΝΔ Κωστή Χατζηδάκη, που την «επίμαχη περίοδο» ήταν αρμόδιος υπουργός: Γιατί όταν υπογράφηκε η επέκταση της σύμβασης του ΟΑΣΘ με το ελληνικό δημόσιο το 2008 έγινε σε αόριστο χρόνο; Γιατί δεν πέρασε αυτή από το Ελεγκτικό Συνέδριο; Γιατί η ακίνητη και κινητή περιουσία του οργανισμού δεν περιήλθε στο ελληνικό δημόσιο το 2010, αλλά το 2017;

Μιλώντας με βάση τους επίσημους ισολογισμούς του ΟΑΣΘ, που σύμφωνα με τον υπουργό θα ελεγχθούν και από την αρμόδια υπηρεσία του υπουργείου, με την προοπτική εάν προκύψουν ποινικές ευθύνες αυτές να αποδοθούν, ο κ. Σπίρτζης είπε: «Την περίοδο 1990-2016, οι μέτοχοι πήραν επιχειρηματικό κέρδος ύψους 324.454.000 ευρώ», την ίδια περίοδο δηλαδή -όπως εξήγησε ο ίδιος- που «η απολογιστική αντισταθμιστική καταβολή του κράτους, δηλαδή η ζημία που προκλήθηκε στο κράτος να πληρώσει, ανερχόταν σε 2,054 δισ. ευρώ».

«Συνεπώς, οι μέτοχοι του ΟΑΣΘ την περίοδο 1990-2016 πήραν επιχειρηματικό κέρδος όχι επειδή πέτυχαν κέρδη, αλλά επειδή επιβάρυναν το ελληνικό δημόσιο» είπε χαρακτηριστικά.

Η ετήσια απόδοση του καταβεβλημένου κεφαλαίου των μετόχων του ΟΑΣΘ κατά την προαναφερόμενη περίοδο, κυμαινόταν σύμφωνα με τον κ. Σπίρτζη από 80% έως και 745%. Χαρακτηριστικά ανέφερε ότι το μνημονιακό έτος 2010, η ετήσια απόδοση του καταβεβλημένου κεφαλαίου των μετόχων του ΟΑΣΘ ήταν στο 143%, το 2011 στο 138% και το 1995 σε 745%. «Υπάρχουν πολιτικές και διαχειριστικές ευθύνες» είπε ο υπουργός, υπογραμμίζοντας ότι το «παλαιοκομματικό σύστημα ήξερε το πρόβλημα».

Μιλώντας, δε, για τα έσοδα και έξοδα του οργανισμού, ο κ. Σπίρτζης είπε ότι από τα επίσημα στοιχεία προκύπτει ότι τα έξοδα ήταν κατά 2,83 φορές μεγαλύτερα έναντι των εσόδων κατά μέσο όρο και στο πλαίσιο αυτό επισήμανε ότι «οι προτάσεις της προηγούμενης διοίκησης του ΟΑΣΘ για αύξηση του εισιτηρίου στο 1,40 ευρώ δεν ήταν για τον εξορθολογισμό του οργανισμού, αλλά για να συνεχίσουν οι μέτοχοι να παίρνουν μεγάλα ποσά».

Από την πλευρά του ο πρόεδρος του ΟΑΣΘ, Στέλιος Παππάς, επισήμανε ότι ακόμη δεν του έχουν λυθεί όλες οι απορίες αναφορικά με το πώς διοικούνταν ο Οργανισμός, ενώ χαρακτήρισε ως συγκλονιστικές τις μαρτυρίες εργαζομένων, που -όπως τόνισε- του είπαν «ντρεπόμαστε να δουλεύουμε στον ΟΑΣΘ», όπως και το γεγονός ότι δεν πληρώνονταν οι εργαζόμενοι, αλλά και τη διαμορφούμενη άποψη του κοινού για τις αστικές συγκοινωνίες στην πόλη.

Έκανε λόγο για έναν «μηχανισμό πελατειακών σχέσεων που είχε στηθεί και διακλαδιζόταν σε όλη την πόλη», ενώ ανέφερε χαρακτηριστικά «όπου είπα ότι το επιχειρηματικό κέρδος μπαίνει στα έξοδα, έσκισαν τα πτυχία τους». Είπε επίσης ότι η ομάδα ορκωτών που τρέχει την εκκαθάριση του Οργανισμού το πράττει με τάχιστους ρυθμούς, μίλησε για τις αποσβέσεις του Οργανισμού, που για την περίοδο 2009-2016 ανέρχονταν σε 65 εκατ. ευρώ (έγιναν δύο επενδύσεις το 2012 και το 2014 συνολικού ύψους 6 εκατ. ευρώ) και εξέφρασε την απορία του «τι έγινε το υπόλοιπο ποσό των αποσβέσεων», απαντώντας χαρακτηριστικά «εξαφανίστηκε».

Απευθυνόμενος, δε, στον κ. Σπίρτζη ότι στην επόμενη χρήση του ΟΑΣΘ θα «ξοδευτούν 20 εκατ. ευρώ λιγότερα σίγουρα». Ο κ. Παππάς είπε επίσης ότι τα συνολικά χρέη του Οργανισμού ανέρχονται σε 100 εκατ. ευρώ και τόνισε ότι δεν είναι αυτό που τον ανησυχεί, όσο οι βραχυχρόνιες υποχρεώσεις του κρατικού φορέα. Υπογράμμισε τέλος ότι στο αμέσως επόμενο διάστημα ξεκινά προσπάθεια «να καθαρίσουμε τους λεωφορειόδρομους».

Ως ευτυχή συγκυρία χαρακτήρισε την τρέχουσα, ο πρόεδρος του ΟΣΕΘ Κωνσταντίνος Αμπατζάς, τονίζοντας μεταξύ άλλων, ότι δεν γυρίζει η σελίδα για τις αστικές συγκοινωνίες, αλλά «ανοίγει ένα χρυσό βιβλίο».

 

Στο 1 ευρώ το εισιτήριο εντός λεωφορείου

Σε 1 ευρώ θα ανέρχεται η τιμή του εισιτηρίου εντός των λεωφορείων του ΟΑΣΘ με την αλλαγή λογισμικού που προωθείται, με τις σχετικές κανονιστικές διατάξεις να αναμένονται εντός του τρέχοντος μηνός, τόνισε ο κ. Σπίρτζης, που σημείωσε: «Τέρμα στο 1,10 ευρώ και στην πρωτοτυπία το μηχάνημα να μη δίνει ρέστα». Όπως εξήγησε, το κόστος αλλαγής των μηχανημάτων εντός των λεωφορείων του ΟΑΣΘ είναι πολύ μεγάλο και αφού θα γίνει στο προσεχές μέλλον διαγωνισμός για την ισχύ ηλεκτρονικού εισιτηρίου ενιαία σε Θεσσαλονίκη και Αθήνα, δεν υπάρχει λόγος αλλαγής τους. «Έτσι για να αποκατασταθεί η αδικία τού να μη δίνονται ρέστα από τα μηχανήματα εντός του λεωφορείου, θα εκδίδονται πλέον μόνο συγκεκριμένα εισιτήρια των 50 λεπτών, του 1 ευρώ και των 2 ευρώ», ξεκαθάρισε ο υπουργός.

Επιπλέον, ο κ. Σπίρτζης μιλώντας για το σχεδιασμό της κυβέρνησης για την προμήθεια ανταλλακτικών για τα αστικά λεωφορεία ύψους 1 εκατ. ευρώ, ανακοίνωσε ότι εντός του μήνα, με τα πρώτα 500.000 ευρώ, θα βγουν στους δρόμους της Θεσσαλονίκης 100-110 λεωφορεία και εντός του τριμήνου, θα διατεθεί το υπόλοιπο ποσό για την κυκλοφορία άλλων ισάριθμων αστικών.

Υπενθύμισε, δε, ότι όταν ανέλαβε τα καθήκοντά της η νέα διοίκηση του ΟΑΣΘ, κυκλοφορούσαν στους δρόμους της πόλης 240 λεωφορεία, ένα μήνα αργότερα αυτά αυξήθηκαν σε 380 και υπάρχουν άλλα 280 αστικά στο αμαξοστάσιο. 

Μεταξύ άλλων, ο υπουργός Υποδομών και Μεταφορών γνωστοποίησε ότι πλέον τους ελέγχους εντός του λεωφορείων του ΟΑΣΘ θα πραγματοποιούν εργαζόμενοι του Οργανισμού, εξοικονομώντας έτσι 1 εκατ. ευρώ, ενώ αντίστοιχο ποσό θα «γλιτώσει» ο Οργανισμός, από την καθαριότητα εργασία που θα εκτελείται επίσης από τους ανθρώπους του κρατικού πλέον φορέα. Επίσης, ο υπουργός ξεκαθάρισε ότι δεν θα υπάρξει ξανά ολιγωρία στο θέμα πληρωμής των εργαζομένων του ΟΑΣΘ.

Σύμφωνα με τον κ. Σπίρτζη, βρίσκεται σε προχωρημένο στάδιο συζητήσεων με την Ευρωπαϊκή Τράπεζα Επενδύσεων (ΕΤΕπ) για τη λήψη δανείου που θα χρηματοδοτήσει την ανανέωση στόλου των αστικών συγκοινωνιών σε Θεσσαλονίκη και Αθήνα (ήδη εξασφαλίστηκαν 30 εκατ. ευρώ από την Περιφέρεια Αττικής και 80 εκατ. ευρώ από το υπουργείο Οικονομίας μέσω ΕΣΠΑ).

Την ίδια στιγμή, ξεκαθάρισε πως δεν τίθεται θέμα για συνέχιση ή μη των εργασιών στο αεροδρόμιο Μακεδονία, υπογραμμίζοντας πως, σε περίπτωση παύσης των εργασιών, το ελληνικό Δημόσιο θα κληθεί να καταβάλλει στην Ευρωπαϊκή Επιτροπή εκατοντάδες εκατομμύρια ευρώ, ενώ σε μεγάλα ποσά διαμορφώνονται και οι αποζημιώσεις που θα πρέπει να δοθούν σε εργολάβους που έχουν αναλάβει το έργο.

Όπως είπε, πρόκειται για δύο έργα συγχρηματοδοτούμενα, ύψους άνω του 1 δισ. ευρώ. «Αν δεν γίνει το έργο θα πρέπει να επιστρέψουμε μερικές εκατοντάδες εκατομμύρια στην Ευρωπαϊκή Επιτροπή καθώς και σε αποζημιώσεις και ρήτρες στους εργολάβους. Το έργο έχει σχεδιαστεί από άλλες κυβερνήσεις, αλλά τα έργα ανήκουν σε αυτόν που τα πληρώνει. Στον ελληνικό λαό. Έχει γίνει μια ολοκληρωμένη μελέτη και θα προσεγγίσει τη δυναμικότητα που πρέπει να έχει το αεροδρόμιο της Θεσσαλονίκης. Είναι ένα αεροδρόμιο που δεν εξυπηρετεί μόνο τη Θεσσαλονίκη αλλά και άλλες μεγάλες περιοχές» υπογράμμισε χαρακτηριστικά ο υπουργός.

Διερωτήθηκε δε, πώς «είναι δυνατόν ένας σύνδεσμος ξενοδόχων να λέει είμαστε προβληματισμένοι αν πρέπει να αυξηθεί η δυναμικότητα σε ένα αεροδρόμιο σε μια περιοχή» σημειώνοντας χαρακτηριστικά «αν δεν είναι πρωτοτυπία αυτό ποιο είναι;». 

Αναφερόμενος στο ζήτημα, ο κ. Σπίρτζης υπενθύμισε ότι «μετά από αίτημα της Fraport και της τοπικής κοινωνίας αναστάλθηκαν οι εργασίες για λίγους μήνες για να μην πέσουν μέσα στην τουριστική περίοδο» και επεσήμανε: «Το κόστος το πληρώνει το ελληνικό Δημόσιο. Δεν πιστεύω ότι υπάρχει θέμα στην κίνηση του αεροδρομίου μέσα στους μήνες από το Νοέμβριο μέχρι τον Μάρτιο. Δεν είναι τουριστική περίοδος».

 

Το 2018 οι πρόδρομες εργασίες για τις επεκτάσεις προς τα δυτικά

Στο μεταξύ, μιλώντας για το Μετρό Θεσσαλονίκης, ανέφερε πως οι πρόδρομες εργασίες για τις δύο επεκτάσεις προς τις δυτικές συνοικίες πρόκειται να ξεκινήσουν στο τέλος του 2018.

Μεταξύ άλλων, ο ίδιος επανέλαβε ότι είναι «πρωτόγνωροι» οι ρυθμοί με τους οποίους «τρέχουν» οι εργασίες κατασκευής του μετρό Θεσσαλονίκης, τόσο στη βασική γραμμή όσο και στην επέκταση στην Καλαμαριά και σημείωσε ότι μέχρι τις αρχές του 2019 αναμένεται η δοκιμαστική λειτουργία του και το 2020 θα δοθεί κανονικά στο επιβατικό κοινό της πόλης.

«Το μετρό έπαψε να είναι το ανέκδοτο και ανέκδοτο έγιναν αυτοί που το σταμάτησαν», είπε από την πλευρά του ο πρόεδρος της Αττικό Μετρό ΑΕ, Γιάννης Μυλόπουλος χαρακτήρισε ως «ανιστόρητο» το δίλημμα «αρχαία ή μετρό», λέγοντας ότι «κάνουμε αυτή τη συνέντευξη σε βαγόνι του μετρό εντός της 82ης ΔΕΘ, γιατί έχουμε εκπληρώσει τις προϋποθέσεις που απαιτούνταν, θέτοντας για πρώτη φορά σαφή χρονικό ορίζοντα ολοκλήρωσης του πρότζεκτ».

Ο κ. Μυλόπουλος διερωτήθηκε «εάν συνδέεται με κάποιο θαύμα ή είναι τυχαίο το γεγονός, ότι όταν υπογράφηκε η επέκταση της σύμβασης του ιδιωτικού ΟΑΣΘ (που η λήξη της συνδέθηκε με τη λειτουργία του μετρό Θεσσαλονίκης), το τελευταίο σταμάτησε να εκτελείται». Αναφερόμενος ειδικότερα στον σταθμό «Βενιζέλου», επεσήμανε ότι όταν ανέλαβε καθήκοντα, «το μόνο που είδαμε ήταν τα αρχαία. Δεν είχε γίνει καμία εργασία μέχρι το 2016» και συμπλήρωσε «στο πλαίσιο αυτό, οι εργασίες ουσιαστικά τώρα ξεκινούν στον συγκεκριμένο σταθμό και για αυτό δεν μπορούμε να είμαστε ακόμη σίγουροι εάν θα παραδοθεί ταυτόχρονα με τη βασική γραμμή και την επέκταση Καλαμαριάς ή θα καθυστερήσει ελαφρά».

Για το αμαξοστάσιο Πυλαίας, τόνισε ότι θα απαιτηθεί τουλάχιστον ένας χρόνος δοκιμαστικής λειτουργίας του, ενώ συνολικά για τις εργασίες στο μετρό Θεσσαλονίκης, είπε ότι «πάμε μέχρι και τρεις φορές πιο γρήγορα έναντι του παρελθόντος». Προανήγγειλε δε, ότι ήδη μελετώνται οι δύο επεκτάσεις του μετρό Θεσσαλονίκης προς τις δυτικές συνοικίες, ενώ για την επέκταση προς το αεροδρόμιο Μακεδονία, είπε ότι «μελετούμε τη λύση του υπέργειου έργου».

 

 

★ Πηγή: Συντακτική ομάδα του eklogika.gr


Αφήστε το σχόλιο σας

Τα πεδία με αστεράκι είναι υποχρεωτικά



Δείτε επίσης τα τελευταία νέα με χρονολογική σειρά

Οι οικονομικές εφημερίδες 19/6/2018

19/06/2018 - 06:25:39 -

Οι αθλητικές εφημερίδες 19/6/18

19/06/2018 - 06:18:03 -

"Έριξε" το Instagram η πόζα της Σόφης Πασχάλη - ΦΩΤΟ

19/06/2018 - 02:14:17 -

Διακοπή της σιδηροδρομικής γραμμής από Θεσσαλονίκη προς Αθήνα

19/06/2018 - 02:12:00 -

Το ΥΠΕΞ Αλβανίας για τη συμφωνία στο Σκοπιανό: Είναι ώρα για μείζονες λύσεις στην περιοχή μας

19/06/2018 - 01:59:09 -

ΟΑΣΑ: Πώς θα κινηθούν τα λεωφορεία αυτή την εβδομάδα

19/06/2018 - 01:24:00 -

Παράταση προθεσμίας για την υποβολή σχεδίων βελτίωσης

18/06/2018 - 23:58:12 -

ΑΣΕΠ 64ΕΣ/2018 - 8 θέσεις στο Δ.Σ. της ΕΚΑΠΥ

18/06/2018 - 23:55:27 -

Στη λίστα της Φενέρμπαχτσε ο Κουρμπέλης

18/06/2018 - 23:37:12 -

Λυτρωτής Κέιν για την Αγγλία, 2-1 την Τυνησία

18/06/2018 - 23:01:37 -

Συλλαλητήριο για τη Μακεδονία στη Λαμία - ΦΩΤΟ

18/06/2018 - 22:27:52 -

Διακοπή της σιδηροδρομικής γραμμής από Θεσσαλονίκη προς Αθήνα - Τι συνέβη

18/06/2018 - 22:24:46 -

Τη συμφωνία Ελλάδας – ΠΓΔΜ χαιρέτισε η Σοσιαλιστική Διεθνής

18/06/2018 - 22:22 - Την υπογραφή συμφωνίας μεταξύ της Ελλάδας και της ΠΓΔΜ, χαιρέτισε η Σοσιαλιστική Διεθνής...

Στο Κοινοβούλιο της ΠΓΔΜ η συμφωνία για το όνομα

18/06/2018 - 22:16 - Με τη διαδικασία του κατεπείγοντος εισήχθη σήμερα στη Βουλή της ΠΓΔΜ η συμφωνία Αθήνας –...

Γ. Κουμουτσάκος: Οι άθλιοι υπαινιγμοί έχουν τη σφραγίδα του Ν. Κοτζιά

18/06/2018 - 22:09 - Επίθεση κατά του υπουργού Εξωτερικών, Νίκου Κοτζιά, εξαπέλυσε ο βουλευτής της ΝΔ Γιώργος...

Επιστροφή στη λίστα με τα Νέα - ειδήσεις
Θεματικά νέα

Πολιτικά άρθρα Το καλοκαίρι που ξεκινά μπορεί να κάνει εκείνο του 2015 να φαίνεται ανέμελο

Γιάννης Μαγκριώτης

Αυτό το Καλοκαίρι θα συμβούν πολλά και πολύ σημαντικά γεγονότα, που αν δεν αλλάξουν ριζικά τα γεωπολιτικά δεδομένα της ευρύτερης γειτονιάς μας,...

Δείτε όλο το άρθρο
Θέμα FYROM: Η σκόπιμη λύση και η άσκοπη κυβέρνηση;

Γιάννης Μαγκριώτης

Η ευρύτερη περιοχή μας-και όχι μόνο-βρίσκεται σε ένταση η οποία προκαλείται από τοπικές συγκρούσεις αλλά και από τον ανταγωνισμό των παγκόσμιων...

Δείτε όλο το άρθρο
Το Ζήτημα του Ονόματος της ΠΓΔΜ

Υπουργείο Εξωτερικών

Ανάλυση του Υπουργείου Εξωτερικών Το ζήτημα του ονόματος της Πρώην Γιουγκοσλαβικής Δημοκρατίας της Μακεδονίας δεν είναι απλώς μια διαφορά περί...

Δείτε όλο το άρθρο
Η «καθαρή έξοδος» στις Αγορές και στις εκλογές

Γιάννης Μαγκριώτης

Τι εννοεί όμως η κυβέρνηση λέγοντας «καθαρή έξοδος»; Εννοεί ότι η χώρα θα μπορεί να δανείζεται με χαμηλά επιτόκια, ανάλογα με τα σημερινά του ESM,...

Δείτε όλο το άρθρο
Η μη απόφαση του Eurogroup ή το τυρί και η φάκα

Γιάννης Μαγκριώτης

Όλες οι πλευρές, είχαν ζωτικούς λόγους, να μην υπάρξει οριστική και συγκεκριμένη απόφαση, σήμερα. -Η πλευρά της ελληνικής  κυβέρνησης, δεν έχει...

Δείτε όλο το άρθρο
Δείτε όλα τα άρθρα
Δημοσκοπήσεις Δημοσκόπηση της Prorata για την Εφημερίδας των Συνακτών (4/62018) Προβάδισμα της τάξης των 8 ποσοστιαίων μονάδων για τη ΝΔ έναντι του ΣΥΡΙΖΑ καταγράφει νέα δημοσκόπηση της εταιρείας Prorata, που πραγματοποιήθηκε για... Δείτε περισσότερα Δημοσκόπηση της Rass για το Action 24 (1/6/2018) Πάνω από τις 10 ποσοστιαίες μονάδες διαμορφώνεται το προβάδισμα της ΝΔ έναντι του ΣΥΡΙΖΑ, σύμφωνα με τα αποτελέσματα νέας δημοσκόπησης της εταιρείας... Δείτε περισσότερα
Αναζήτηση δημοσκόπησης
Μέσο Δημοσίευσης
Επωνυμία Εταιρείας
Ημερομηνία      Από:
Δημοσίευσης   Έως:

Δείτε όλες τις δημοσκοπήσεις
Newsletter

Επιθυμώ να λαμβάνω newsletter

Τα στοιχεία σας είναι εμπιστευτικά!
Αγροτικά Νέα Π. Μοσκοβισί: Η Ευρώπη πρέπει «οπωσδήποτε» να ελαφρύνει το ελληνικό χρέος

Π. Μοσκοβισί: Η Ευρώπη πρέπει «οπωσδήποτε» να ελαφρύνει το...

Κάλεσμα στην ΕΕ για να λάβει «οπωσδήποτε» μέτρα ελάφρυνσης του ελληνικού χρέους απηύθυνε ο Ευρωπαίος...

Πολιτιστικά Νέα Π. Μοσκοβισί: Η Ευρώπη πρέπει «οπωσδήποτε» να ελαφρύνει το ελληνικό χρέος

Π. Μοσκοβισί: Η Ευρώπη πρέπει «οπωσδήποτε» να ελαφρύνει το...

Κάλεσμα στην ΕΕ για να λάβει «οπωσδήποτε» μέτρα ελάφρυνσης του ελληνικού χρέους απηύθυνε ο Ευρωπαίος...

Εκπαιδευτικά Νέα A

A

A

Τουρισμός - Ειδήσεις A

A

A

Επιστήμη - ειδήσεις A

A

A

Ξεχωριστές ειδήσεις A

A

A

Banner Left Out2
Banner Right Out2