Ένοπλη ληστεία σε ψαράδικο στου Ρέντη    |    Η Κομισιόν θα χρηματοδοτήσει διαμερίσματα για πρόσφυγες    |    ΑΑΔΕ: Έρχονται νέα ραβασάκια για ανασφάλιστα οχήματα    |    Λαγάνα δύο μέτρων για την Μακεδονία και τον Μ. Αλέξανδρο!    |    Πέθανε η δημοσιογράφος Καρολίνα Κάλφα    |    Τσακαλώτος στην "Les Echos": Να πιστέψουμε ότι η Ελλάδα μπορεί να σταθεί στα πόδια της    |    Ένας νεκρός από πυρκαγιά σε διαμέρισμα στη Νίκαια    |    Φθιώτιδα: Συνελήφθη 55χρονος για σεξουαλική παρενόχληση ανηλίκου    |    Ο Παναγιώτης... Οφόε και οι εξετάσεις στην Τούμπα!    |    Συμφωνία μεταξύ της Δαμασκού και των Κούρδων της Συρίας προκειμένου οι κυβερνητικές δυνάμεις να εισέλθουν στην Αφρίν    |    Κίτσου-Μελεμέ ξανά μαζί για την “Τερέζα Ρακέν”    |    Εξιχνιάστηκε η δολοφονία 48χρονου στις Σέρρες τον οποίο σκότωσαν με τσεκούρι ενώ κοιμόταν    |    Σε κατάσταση έκτακτης ανάγκης ο Δήμος Καλαμάτας για τα σκουπίδια    |    Επίκειται συνάντηση κορυφής στον Ολυμπιακό    |    Spiegel: "Θησαυρός" το κοίτασμα φυσικού αερίου στην Κύπρο    |    Φορτίο χασίς πιάστηκε στην Ιονία Οδό    |    Επέστρεψε στις νίκες με Οτζίτζα ο Ολυμπιακός, 1-0 τον Πανιώνιο    |    Εντυπωσιακά άρματα και πρωτότυπες στολές στο καρναβάλι της Πάτρας - ΒΙΝΤΕΟ αναγνώστη    |    Android ransomware: Πιο εφευρετικό στην εξάπλωση...πιο απαιτητικό στα λύτρα    |    Όργιο φημών ότι ο Τζάστιν Τριντό είναι γιος του Φιντέλ Κάστρο - ΒΙΝΤΕΟ    |   

Τα τρία ερωτήματα του Χ. Σπίρτζη προς τη ΝΔ για τον ΟΑΣΘ

🕔13/09/2017 - 18:23

Τρία ερωτήματα, τα οποία όπως είπε χαρακτηριστικά, δεν θα κουραστεί ποτέ να υποβάλλει, έθεσε ο υπουργός Υποδομών και Μεταφορών Χρήστος Σπίρτζης, προς την αξιωματική αντιπολίτευση και κυρίως τον αντιπρόεδρο της ΝΔ Κωστή Χατζηδάκη, που την «επίμαχη περίοδο» ήταν αρμόδιος υπουργός: Γιατί όταν υπογράφηκε η επέκταση της σύμβασης του ΟΑΣΘ με το ελληνικό δημόσιο το 2008 έγινε σε αόριστο χρόνο; Γιατί δεν πέρασε αυτή από το Ελεγκτικό Συνέδριο; Γιατί η ακίνητη και κινητή περιουσία του οργανισμού δεν περιήλθε στο ελληνικό δημόσιο το 2010, αλλά το 2017;

Μιλώντας με βάση τους επίσημους ισολογισμούς του ΟΑΣΘ, που σύμφωνα με τον υπουργό θα ελεγχθούν και από την αρμόδια υπηρεσία του υπουργείου, με την προοπτική εάν προκύψουν ποινικές ευθύνες αυτές να αποδοθούν, ο κ. Σπίρτζης είπε: «Την περίοδο 1990-2016, οι μέτοχοι πήραν επιχειρηματικό κέρδος ύψους 324.454.000 ευρώ», την ίδια περίοδο δηλαδή -όπως εξήγησε ο ίδιος- που «η απολογιστική αντισταθμιστική καταβολή του κράτους, δηλαδή η ζημία που προκλήθηκε στο κράτος να πληρώσει, ανερχόταν σε 2,054 δισ. ευρώ».

«Συνεπώς, οι μέτοχοι του ΟΑΣΘ την περίοδο 1990-2016 πήραν επιχειρηματικό κέρδος όχι επειδή πέτυχαν κέρδη, αλλά επειδή επιβάρυναν το ελληνικό δημόσιο» είπε χαρακτηριστικά.

Η ετήσια απόδοση του καταβεβλημένου κεφαλαίου των μετόχων του ΟΑΣΘ κατά την προαναφερόμενη περίοδο, κυμαινόταν σύμφωνα με τον κ. Σπίρτζη από 80% έως και 745%. Χαρακτηριστικά ανέφερε ότι το μνημονιακό έτος 2010, η ετήσια απόδοση του καταβεβλημένου κεφαλαίου των μετόχων του ΟΑΣΘ ήταν στο 143%, το 2011 στο 138% και το 1995 σε 745%. «Υπάρχουν πολιτικές και διαχειριστικές ευθύνες» είπε ο υπουργός, υπογραμμίζοντας ότι το «παλαιοκομματικό σύστημα ήξερε το πρόβλημα».

Μιλώντας, δε, για τα έσοδα και έξοδα του οργανισμού, ο κ. Σπίρτζης είπε ότι από τα επίσημα στοιχεία προκύπτει ότι τα έξοδα ήταν κατά 2,83 φορές μεγαλύτερα έναντι των εσόδων κατά μέσο όρο και στο πλαίσιο αυτό επισήμανε ότι «οι προτάσεις της προηγούμενης διοίκησης του ΟΑΣΘ για αύξηση του εισιτηρίου στο 1,40 ευρώ δεν ήταν για τον εξορθολογισμό του οργανισμού, αλλά για να συνεχίσουν οι μέτοχοι να παίρνουν μεγάλα ποσά».

Από την πλευρά του ο πρόεδρος του ΟΑΣΘ, Στέλιος Παππάς, επισήμανε ότι ακόμη δεν του έχουν λυθεί όλες οι απορίες αναφορικά με το πώς διοικούνταν ο Οργανισμός, ενώ χαρακτήρισε ως συγκλονιστικές τις μαρτυρίες εργαζομένων, που -όπως τόνισε- του είπαν «ντρεπόμαστε να δουλεύουμε στον ΟΑΣΘ», όπως και το γεγονός ότι δεν πληρώνονταν οι εργαζόμενοι, αλλά και τη διαμορφούμενη άποψη του κοινού για τις αστικές συγκοινωνίες στην πόλη.

Έκανε λόγο για έναν «μηχανισμό πελατειακών σχέσεων που είχε στηθεί και διακλαδιζόταν σε όλη την πόλη», ενώ ανέφερε χαρακτηριστικά «όπου είπα ότι το επιχειρηματικό κέρδος μπαίνει στα έξοδα, έσκισαν τα πτυχία τους». Είπε επίσης ότι η ομάδα ορκωτών που τρέχει την εκκαθάριση του Οργανισμού το πράττει με τάχιστους ρυθμούς, μίλησε για τις αποσβέσεις του Οργανισμού, που για την περίοδο 2009-2016 ανέρχονταν σε 65 εκατ. ευρώ (έγιναν δύο επενδύσεις το 2012 και το 2014 συνολικού ύψους 6 εκατ. ευρώ) και εξέφρασε την απορία του «τι έγινε το υπόλοιπο ποσό των αποσβέσεων», απαντώντας χαρακτηριστικά «εξαφανίστηκε».

Απευθυνόμενος, δε, στον κ. Σπίρτζη ότι στην επόμενη χρήση του ΟΑΣΘ θα «ξοδευτούν 20 εκατ. ευρώ λιγότερα σίγουρα». Ο κ. Παππάς είπε επίσης ότι τα συνολικά χρέη του Οργανισμού ανέρχονται σε 100 εκατ. ευρώ και τόνισε ότι δεν είναι αυτό που τον ανησυχεί, όσο οι βραχυχρόνιες υποχρεώσεις του κρατικού φορέα. Υπογράμμισε τέλος ότι στο αμέσως επόμενο διάστημα ξεκινά προσπάθεια «να καθαρίσουμε τους λεωφορειόδρομους».

Ως ευτυχή συγκυρία χαρακτήρισε την τρέχουσα, ο πρόεδρος του ΟΣΕΘ Κωνσταντίνος Αμπατζάς, τονίζοντας μεταξύ άλλων, ότι δεν γυρίζει η σελίδα για τις αστικές συγκοινωνίες, αλλά «ανοίγει ένα χρυσό βιβλίο».

 

Στο 1 ευρώ το εισιτήριο εντός λεωφορείου

Σε 1 ευρώ θα ανέρχεται η τιμή του εισιτηρίου εντός των λεωφορείων του ΟΑΣΘ με την αλλαγή λογισμικού που προωθείται, με τις σχετικές κανονιστικές διατάξεις να αναμένονται εντός του τρέχοντος μηνός, τόνισε ο κ. Σπίρτζης, που σημείωσε: «Τέρμα στο 1,10 ευρώ και στην πρωτοτυπία το μηχάνημα να μη δίνει ρέστα». Όπως εξήγησε, το κόστος αλλαγής των μηχανημάτων εντός των λεωφορείων του ΟΑΣΘ είναι πολύ μεγάλο και αφού θα γίνει στο προσεχές μέλλον διαγωνισμός για την ισχύ ηλεκτρονικού εισιτηρίου ενιαία σε Θεσσαλονίκη και Αθήνα, δεν υπάρχει λόγος αλλαγής τους. «Έτσι για να αποκατασταθεί η αδικία τού να μη δίνονται ρέστα από τα μηχανήματα εντός του λεωφορείου, θα εκδίδονται πλέον μόνο συγκεκριμένα εισιτήρια των 50 λεπτών, του 1 ευρώ και των 2 ευρώ», ξεκαθάρισε ο υπουργός.

Επιπλέον, ο κ. Σπίρτζης μιλώντας για το σχεδιασμό της κυβέρνησης για την προμήθεια ανταλλακτικών για τα αστικά λεωφορεία ύψους 1 εκατ. ευρώ, ανακοίνωσε ότι εντός του μήνα, με τα πρώτα 500.000 ευρώ, θα βγουν στους δρόμους της Θεσσαλονίκης 100-110 λεωφορεία και εντός του τριμήνου, θα διατεθεί το υπόλοιπο ποσό για την κυκλοφορία άλλων ισάριθμων αστικών.

Υπενθύμισε, δε, ότι όταν ανέλαβε τα καθήκοντά της η νέα διοίκηση του ΟΑΣΘ, κυκλοφορούσαν στους δρόμους της πόλης 240 λεωφορεία, ένα μήνα αργότερα αυτά αυξήθηκαν σε 380 και υπάρχουν άλλα 280 αστικά στο αμαξοστάσιο. 

Μεταξύ άλλων, ο υπουργός Υποδομών και Μεταφορών γνωστοποίησε ότι πλέον τους ελέγχους εντός του λεωφορείων του ΟΑΣΘ θα πραγματοποιούν εργαζόμενοι του Οργανισμού, εξοικονομώντας έτσι 1 εκατ. ευρώ, ενώ αντίστοιχο ποσό θα «γλιτώσει» ο Οργανισμός, από την καθαριότητα εργασία που θα εκτελείται επίσης από τους ανθρώπους του κρατικού πλέον φορέα. Επίσης, ο υπουργός ξεκαθάρισε ότι δεν θα υπάρξει ξανά ολιγωρία στο θέμα πληρωμής των εργαζομένων του ΟΑΣΘ.

Σύμφωνα με τον κ. Σπίρτζη, βρίσκεται σε προχωρημένο στάδιο συζητήσεων με την Ευρωπαϊκή Τράπεζα Επενδύσεων (ΕΤΕπ) για τη λήψη δανείου που θα χρηματοδοτήσει την ανανέωση στόλου των αστικών συγκοινωνιών σε Θεσσαλονίκη και Αθήνα (ήδη εξασφαλίστηκαν 30 εκατ. ευρώ από την Περιφέρεια Αττικής και 80 εκατ. ευρώ από το υπουργείο Οικονομίας μέσω ΕΣΠΑ).

Την ίδια στιγμή, ξεκαθάρισε πως δεν τίθεται θέμα για συνέχιση ή μη των εργασιών στο αεροδρόμιο Μακεδονία, υπογραμμίζοντας πως, σε περίπτωση παύσης των εργασιών, το ελληνικό Δημόσιο θα κληθεί να καταβάλλει στην Ευρωπαϊκή Επιτροπή εκατοντάδες εκατομμύρια ευρώ, ενώ σε μεγάλα ποσά διαμορφώνονται και οι αποζημιώσεις που θα πρέπει να δοθούν σε εργολάβους που έχουν αναλάβει το έργο.

Όπως είπε, πρόκειται για δύο έργα συγχρηματοδοτούμενα, ύψους άνω του 1 δισ. ευρώ. «Αν δεν γίνει το έργο θα πρέπει να επιστρέψουμε μερικές εκατοντάδες εκατομμύρια στην Ευρωπαϊκή Επιτροπή καθώς και σε αποζημιώσεις και ρήτρες στους εργολάβους. Το έργο έχει σχεδιαστεί από άλλες κυβερνήσεις, αλλά τα έργα ανήκουν σε αυτόν που τα πληρώνει. Στον ελληνικό λαό. Έχει γίνει μια ολοκληρωμένη μελέτη και θα προσεγγίσει τη δυναμικότητα που πρέπει να έχει το αεροδρόμιο της Θεσσαλονίκης. Είναι ένα αεροδρόμιο που δεν εξυπηρετεί μόνο τη Θεσσαλονίκη αλλά και άλλες μεγάλες περιοχές» υπογράμμισε χαρακτηριστικά ο υπουργός.

Διερωτήθηκε δε, πώς «είναι δυνατόν ένας σύνδεσμος ξενοδόχων να λέει είμαστε προβληματισμένοι αν πρέπει να αυξηθεί η δυναμικότητα σε ένα αεροδρόμιο σε μια περιοχή» σημειώνοντας χαρακτηριστικά «αν δεν είναι πρωτοτυπία αυτό ποιο είναι;». 

Αναφερόμενος στο ζήτημα, ο κ. Σπίρτζης υπενθύμισε ότι «μετά από αίτημα της Fraport και της τοπικής κοινωνίας αναστάλθηκαν οι εργασίες για λίγους μήνες για να μην πέσουν μέσα στην τουριστική περίοδο» και επεσήμανε: «Το κόστος το πληρώνει το ελληνικό Δημόσιο. Δεν πιστεύω ότι υπάρχει θέμα στην κίνηση του αεροδρομίου μέσα στους μήνες από το Νοέμβριο μέχρι τον Μάρτιο. Δεν είναι τουριστική περίοδος».

 

Το 2018 οι πρόδρομες εργασίες για τις επεκτάσεις προς τα δυτικά

Στο μεταξύ, μιλώντας για το Μετρό Θεσσαλονίκης, ανέφερε πως οι πρόδρομες εργασίες για τις δύο επεκτάσεις προς τις δυτικές συνοικίες πρόκειται να ξεκινήσουν στο τέλος του 2018.

Μεταξύ άλλων, ο ίδιος επανέλαβε ότι είναι «πρωτόγνωροι» οι ρυθμοί με τους οποίους «τρέχουν» οι εργασίες κατασκευής του μετρό Θεσσαλονίκης, τόσο στη βασική γραμμή όσο και στην επέκταση στην Καλαμαριά και σημείωσε ότι μέχρι τις αρχές του 2019 αναμένεται η δοκιμαστική λειτουργία του και το 2020 θα δοθεί κανονικά στο επιβατικό κοινό της πόλης.

«Το μετρό έπαψε να είναι το ανέκδοτο και ανέκδοτο έγιναν αυτοί που το σταμάτησαν», είπε από την πλευρά του ο πρόεδρος της Αττικό Μετρό ΑΕ, Γιάννης Μυλόπουλος χαρακτήρισε ως «ανιστόρητο» το δίλημμα «αρχαία ή μετρό», λέγοντας ότι «κάνουμε αυτή τη συνέντευξη σε βαγόνι του μετρό εντός της 82ης ΔΕΘ, γιατί έχουμε εκπληρώσει τις προϋποθέσεις που απαιτούνταν, θέτοντας για πρώτη φορά σαφή χρονικό ορίζοντα ολοκλήρωσης του πρότζεκτ».

Ο κ. Μυλόπουλος διερωτήθηκε «εάν συνδέεται με κάποιο θαύμα ή είναι τυχαίο το γεγονός, ότι όταν υπογράφηκε η επέκταση της σύμβασης του ιδιωτικού ΟΑΣΘ (που η λήξη της συνδέθηκε με τη λειτουργία του μετρό Θεσσαλονίκης), το τελευταίο σταμάτησε να εκτελείται». Αναφερόμενος ειδικότερα στον σταθμό «Βενιζέλου», επεσήμανε ότι όταν ανέλαβε καθήκοντα, «το μόνο που είδαμε ήταν τα αρχαία. Δεν είχε γίνει καμία εργασία μέχρι το 2016» και συμπλήρωσε «στο πλαίσιο αυτό, οι εργασίες ουσιαστικά τώρα ξεκινούν στον συγκεκριμένο σταθμό και για αυτό δεν μπορούμε να είμαστε ακόμη σίγουροι εάν θα παραδοθεί ταυτόχρονα με τη βασική γραμμή και την επέκταση Καλαμαριάς ή θα καθυστερήσει ελαφρά».

Για το αμαξοστάσιο Πυλαίας, τόνισε ότι θα απαιτηθεί τουλάχιστον ένας χρόνος δοκιμαστικής λειτουργίας του, ενώ συνολικά για τις εργασίες στο μετρό Θεσσαλονίκης, είπε ότι «πάμε μέχρι και τρεις φορές πιο γρήγορα έναντι του παρελθόντος». Προανήγγειλε δε, ότι ήδη μελετώνται οι δύο επεκτάσεις του μετρό Θεσσαλονίκης προς τις δυτικές συνοικίες, ενώ για την επέκταση προς το αεροδρόμιο Μακεδονία, είπε ότι «μελετούμε τη λύση του υπέργειου έργου».

 

 

★ Πηγή: Συντακτική ομάδα του eklogika.gr


Αφήστε το σχόλιο σας

Τα πεδία με αστεράκι είναι υποχρεωτικά



Δείτε επίσης τα τελευταία νέα με χρονολογική σειρά

Ένοπλη ληστεία σε ψαράδικο στου Ρέντη

19/02/2018 - 09:21:17 -

Η Κομισιόν θα χρηματοδοτήσει διαμερίσματα για πρόσφυγες

19/02/2018 - 09:16:56 -

ΑΑΔΕ: Έρχονται νέα ραβασάκια για ανασφάλιστα οχήματα

19/02/2018 - 08:31:00 -

Λαγάνα δύο μέτρων για την Μακεδονία και τον Μ. Αλέξανδρο!

19/02/2018 - 00:12:00 -

Πέθανε η δημοσιογράφος Καρολίνα Κάλφα

18/02/2018 - 23:56:24 -

Τσακαλώτος στην "Les Echos": Να πιστέψουμε ότι η Ελλάδα μπορεί να σταθεί στα πόδια της

18/02/2018 - 23:38:18 -

Ένας νεκρός από πυρκαγιά σε διαμέρισμα στη Νίκαια

18/02/2018 - 23:27:00 -

Φθιώτιδα: Συνελήφθη 55χρονος για σεξουαλική παρενόχληση ανηλίκου

18/02/2018 - 23:09:29 -

Ο Παναγιώτης... Οφόε και οι εξετάσεις στην Τούμπα!

18/02/2018 - 23:07:35 -

Συμφωνία μεταξύ της Δαμασκού και των Κούρδων της Συρίας προκειμένου οι κυβερνητικές δυνάμεις να εισέλθουν στην Αφρίν

18/02/2018 - 23:03:43 -

Κίτσου-Μελεμέ ξανά μαζί για την “Τερέζα Ρακέν”

18/02/2018 - 23:00:15 -

Εξιχνιάστηκε η δολοφονία 48χρονου στις Σέρρες τον οποίο σκότωσαν με τσεκούρι ενώ κοιμόταν

18/02/2018 - 22:50:23 -

Σε κατάσταση έκτακτης ανάγκης ο Δήμος Καλαμάτας για τα σκουπίδια

18/02/2018 - 22:39:47 -

Επίκειται συνάντηση κορυφής στον Ολυμπιακό

18/02/2018 - 22:25:31 -

Spiegel: "Θησαυρός" το κοίτασμα φυσικού αερίου στην Κύπρο

18/02/2018 - 22:03:12 -

Φορτίο χασίς πιάστηκε στην Ιονία Οδό

18/02/2018 - 21:50:00 -

Επέστρεψε στις νίκες με Οτζίτζα ο Ολυμπιακός, 1-0 τον Πανιώνιο

18/02/2018 - 21:28:21 -

Εντυπωσιακά άρματα και πρωτότυπες στολές στο καρναβάλι της Πάτρας - ΒΙΝΤΕΟ αναγνώστη

18/02/2018 - 21:06:07 -

Android ransomware: Πιο εφευρετικό στην εξάπλωση...πιο απαιτητικό στα λύτρα

18/02/2018 - 21:00:00 -

Όργιο φημών ότι ο Τζάστιν Τριντό είναι γιος του Φιντέλ Κάστρο - ΒΙΝΤΕΟ

18/02/2018 - 20:53:40 -

Επιστροφή στη λίστα με τα Νέα - ειδήσεις
Νέα Φορέων Δημοσίου
Νέα από τον Κόσμο Τσακαλώτος στην "Les Echos": Να πιστέψουμε ότι η Ελλάδα μπορεί να σταθεί στα πόδια της

Τσακαλώτος στην "Les Echos": Να πιστέψουμε ότι η Ελλάδα μπορεί να σταθεί στα πόδια της

Το μήνυμα που στέλνει στους επενδυτές είναι ότι η Ελλάδα έχει μπροστά της τρία χρόνια οικονομικής ανάπτυξης

Τεχνολογία - Ειδήσεις Android ransomware: Πιο εφευρετικό στην εξάπλωση...πιο απαιτητικό στα λύτρα

Android ransomware: Πιο εφευρετικό στην εξάπλωση...πιο απαιτητικό στα λύτρα

 Το 2017 ήταν αναμφισβήτητα «η χρονιά του ransomware», όπως αποδεικνύεται σε πρόσφατο White Paper που δημοσίευσε η ESET. Οι δημιουργοί κακόβουλου...

Αθλητικά νέα Ο Παναγιώτης... Οφόε και οι εξετάσεις στην Τούμπα!

Ο Παναγιώτης... Οφόε και οι εξετάσεις στην Τούμπα!

Δεν ήταν μόνο το γκολ που έκρινε την αναμέτρηση και έφερε τη σφραγίδα του Ταχτσίδη και του Οφόε. Ήταν η γενικότερη εικόνα των δύο χαφ του Ολυμπιακού...

Κύπρος - Ειδήσεις Παρενόχληση γεωτρύπανου ΕΝΙ από τουρκικά πλοία

Παρενόχληση γεωτρύπανου ΕΝΙ από τουρκικά πλοία

Εντείνεται η τουρκική προκλητικότητα στην κυπριακή ΑΟΖ.Τουρκικά πλοία, προχώρησαν το βράδυ σε παρενόχληση του γεωτρύπανου "Saipem 12000", λίγο πριν...

Επισκέψεις στο eklogika
Το eklogika.gr στο εξάμηνο, από 1-7-2017 έως 31-12-2017, δέχτηκε 8.317.740 επισκέψεις, από 1.290.995 μοναδικούς επισκέπτες, με 24.938.540 pageviews. Δείτε τα  Στοιχεία του Google analytics

Ειδήσεις για θέματα υγείας Το κάπνισμα επιδεινώνει την γαστροοισοφαγική παλινδρόμηση

Το κάπνισμα επιδεινώνει την γαστροοισοφαγική παλινδρόμηση

Μελέτες που έχουν πραγματοποιηθεί για τις επιπτώσεις της διακοπής καπνίσματος επιβεβαιώνουν ότι οι ενοχλήσεις από την γαστροοισοφαγική παλινδρόμηση...

Ψυχαγωγία - ειδήσεις Εδώ θα φας τα πιο συγκλονιστικά παϊδάκια στην πόλη

Εδώ θα φας τα πιο συγκλονιστικά παϊδάκια στην πόλη

Οχτώ... ζουμερές διευθύνσεις για φανατικούς κρεατοφάγους

Ειδήσεις για το αυτοκίνητο Η BMW X4 έφτασε τα 200.000 κομμάτια

Η BMW X4 έφτασε τα 200.000 κομμάτια

H Γερμανική εταιρεία το "γιόρτασε" με ένα επετειακό μοντέλο, το οποίο προορίζεται για έναν πελάτη της στην Ασία

Πολιτικά άρθρα

Το Ζήτημα του Ονόματος της ΠΓΔΜ

Υπουργείο Εξωτερικών

Ανάλυση του Υπουργείου Εξωτερικών Το ζήτημα του ονόματος της Πρώην Γιουγκοσλαβικής Δημοκρατίας της Μακεδονίας δεν είναι απλώς μια διαφορά περί...

Δείτε όλο το άρθρο
Η ένταξη της Ελλάδας στο ΝΑΤΟ – Έργα και ημέρες της δολοφονικής συμμαχίας

   Σαν σήμερα, στις 18 Φεβρουαρίου του 1952, η ελληνική Βουλή επικύρωσε τη συμφωνία ένταξης της χώρας στο ΝΑΤΟ. H ένταξη στο ΝΑΤΟ επικυρώθηκε επί...

Δείτε όλο το άρθρο
Πρωτοποριακή Γραφή και Χορο-γραφή (Tου Δημήτρη Τσατσούλη)

Δημήτρης Τσατσούλης*

  1. «Ιόν», η εμπειρία του ελάχιστου Είδα για πρώτη φορά έργο του Χρήστου Παπαδόπουλου στο Διεθνές Φεστιβάλ Χορού Καλαμάτας όπου παρουσίασε το...

Δείτε όλο το άρθρο
Μισθός 327 ευρώ για το 1/3 των εργαζομένων της χώρας -του Παναγιώτη Θεοδωρόπουλου

ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ ΘΕΟΔΩΡΟΠΟΥΛΟΣ

Η ελληνική κυβέρνηση βγήκε στις αγορές και πήρε νέα δάνεια. Ο οίκος «Fitch» αναβάθμισε την πιστοληπτική ικανότητα της χώρας. Η Μέρκελ ανακοίνωσε ότι...

Δείτε όλο το άρθρο
Κουκουλο-ανοησίες

Βαγγέλης Δεληπέτρος

Οι οιμωγές των εμπλεκομένων στην Έκθεση του FBI για την Νovartis αποκαλύπτουν τις πραγματικές αντιλήψεις τους: Θεωρούν ότι είναι υπεράνω νόμων και...

Δείτε όλο το άρθρο
Δείτε όλα τα άρθρα

Δημοσκοπήσεις

Δημοσκόπηση της Marc για το «Πρώτο Θέμα» (14-1-2018) Σημαντικό προβάδισμα υπέρ της ΝΔ έναντι ρου ΣΥΡΙΖΑ καταγράφει νέα δημοσκόπηση της εταιρείας Marc, σύμφωνα με την οποία το κόμμα της αξιωματικής... Δείτε περισσότερα Δημοσκόπηση της Alco για «News247» (2112-2017) Ελαφρώς μειωμένη εμφανίζεται η διαφορά μεταξύ της ΝΔ και του ΣΥΡΙΖΑ σύμφωνα με τα αποτελέσματα νέας δημοσκόπησης της εταιρείας Alco. Συγκεκριμένα, η... Δείτε περισσότερα
Αναζήτηση δημοσκόπησης
Μέσο Δημοσίευσης
Επωνυμία Εταιρείας
Ημερομηνία      Από:
Δημοσίευσης   Έως:

Δείτε όλες τις δημοσκοπήσεις

Σχόλια αναγνωστών

Από: ALEX Παρέμβαση Γλέζου για την ονομασία της ΠΓΔΜ: «Ατυχείς οι χειρισμοί της κυβέρνησης» Kύριοι/Κυρίες του ΣΥΡΙΖ"Α" και ο Γλέζος είναι εθνικιστής; Πρώτα Πατριώτης, Μετά Διεθνιστής. Δείτε θέμα και σχόλια Από: ΣΤΕΛΛΑ ΓΙΑΝΝΑΚΟΠΟΥΛΟΥ Δ. Τζανακόπουλος: Ο Κ. Μητσοτάκης πρέπει να ξεκαθαρίσει τη θέση του - «Θλιβερή» η μετατόπιση του Μ. Θεοδωράκη Ένας Τζανακόπουλος, ακόμα δε βγήκε απ' τ' αυγό, να σχολιάζει έτσι τον Πατριάρχη της νεοελληνικής μουσικής δημιουργίας, το Μίκη Θεοδωράκη; Και, τι... Δείτε θέμα και σχόλια Από: ΚΑΚΟΥΛΙΔΗΣ ΜΙΧΑΛΗΣ Ναζιστικός χαιρετισμός από τον πρόεδρο των Ελλήνων Παραολυμπιονικών στο συλλαλητήριο της Αθήνας Κι αφού είναι τέτοιο κουμάσι ο τύπος τι τον έχετε να μην παραδίδει ακόμα την προεδρική καρέκλα...κι ακόμη,τι δουλειά είχε να κάθεται κολλητά σχεδόν... Δείτε θέμα και σχόλια

Newsletter

Επιθυμώ να λαμβάνω newsletter

Τα στοιχεία σας είναι εμπιστευτικά!
Αγροτικά Νέα Ο ΟΠΕΚΑ βραχίονας Κοινωνικής Προστασίας και Αλληλεγγύης

Ο ΟΠΕΚΑ βραχίονας Κοινωνικής Προστασίας και Αλληλεγγύης

Ο ΟΠΕΚΑ, που δημιουργείται για να εξελιχθεί σε βραχίονα του Εθνικού Συστήματος Κοινωνικής Προστασίας και...

Πολιτιστικά Νέα Ο σχηματισμός του εμπορικού κέντρου της Θεσσαλονίκης τον 18ο έως 20ο αιώνα, Διάλεξη του Ευ. Χεκίμογλου

Ο σχηματισμός του εμπορικού κέντρου της Θεσσαλονίκης τον...

Ο σχηματισμός του εμπορικού κέντρου της Θεσσαλονίκης τον 18ο έως 20ο αιώνα, Διάλεξη στο Συνεδριακό Κέντρο...

Εκπαιδευτικά Νέα Τεκμηριωμένα... δωσίλογος

Τεκμηριωμένα... δωσίλογος

Μία από τις πιο σημαντικές «οδομαχίες» μνήμης δόθηκε στη Θεσσαλονίκη και ειδικότερα στην αρμόδια επιτροπή...

Ειδήσεις για τον τουρισμό Νέοι θησαυροί του ιστορικού Φαραώ Τουταγχαμών

Νέοι θησαυροί του ιστορικού Φαραώ Τουταγχαμών

Τεράστιας αξίας τα νέα ταφικά αριστουργήματα που εμπλούτισαν τη συλλογή του νέου μουσείου που θα βρίσκεται...

Επιστήμη - ειδήσεις Τελικά η "Ανδρομέδα" δεν είναι και τόσο μεγάλη

Τελικά η "Ανδρομέδα" δεν είναι και τόσο μεγάλη

Όχι πια ο «μεγάλος αδελφός»: Η Ανδρομέδα έχει περίπου ίδιο μέγεθος με τον δικό μας γαλαξία

Ξεχωριστές ειδήσεις 25 τρόποι για pushups (Βίντεο)

25 τρόποι για pushups (Βίντεο)

Είτε είστε λάτρης της γυμναστικής είτε όχι, το βίντεο αυτό είναι εντυπωσιακό! Τα push-ups είναι μια από τις...

Banner Left Out2
Banner Right Out2