Διαφήμιση

 Πως θα προβληθείτε στο eklogika.gr

 

Το www.eklogika.gr σας προσφέρει τη δυνατότητα να προβληθείτε στις σελίδες του  με πολλούς εναλλακτικούς τρόπους (banners σταθερά ή κυλιόμενα ή ειδικά πακέτα υπηρεσιών προεκλογικής προβολής) και σε πολλά επίπεδα τιμών και προσφερόμενων υπηρεσιών (από 30 ευρώ έως 3000 ευρώ).

Ζητείστε προσφορά προβολής προσαρμοσμένη στις δικές σας ανάγκες

 

Προβολή με Banners 

 

Προβολή με banners διαφόρων μεγεθών επιλέγοντας τη θέση και την σελίδα που σας ενδιαφέρει. Οι τιμές καθορίζονται από τη θέση και το μέγεθος του banner. 

Η προβολή μέσω banners είναι ιδανική για κόμματα και υποψηφίους, επιχειρήσεις, και οργανισμούς,  που θέλουν να εκμεταλλευτούν την τεράστια ΑΠΟΛΥΤΩΣ ΣΤΟΧΕΥΜΕΝΗ επισκεψιμότητα και το κύρος του eklogika.gr για να φτάσει το μήνυμά τους στους εκατοντάδες χιλιάδες επισκέπτες του

  • (πάνω από 34 εκατ. pageviews και πάνω από 11 εκατ. επισκέψεις κατά το δεύτερο εξαμηνο του 2018). Δείτε εδώ.
  • (πάνω από 7,9 εκατ. pageviews και πάνω από 2,6 εκατ. επισκέψεις τον Απρίλιο του 2019). Δείτε εδώ.
  • (πάνω από 3,6 εκατ. pageviews και πάνω από 986.000 επισκέψεις την τελευταία προεκλογική βδομάδα-20 έως 26 Μαίου του 2019). Δείτε εδώ.

Ενδεικτικές θέσεις banners

* Πατήστε την εικόνα για να δείτε τις θέσεις Banners σε μεγένθυνση

 

eklogika Banners

 

Γιατί να προβληθείτε στο eklogika.gr 
 

1. Γιατί είναι το μεγαλύτερο πολιτικό - ειδησεογραφικό - εκλογικό site, υψηλού κύρους και αξιοπιστίας, μοναδικό στο είδος του.
 
2. Γιατί έχει πολύ μεγάλη στοχευμένη επισκεψιμότητα. (Αναλυτικά στοιχέια αναφέρονται πιο πάνω).


3. Γιατί ΟΛΟΙ οι επισκέπτες του είναι ενεργοί πολίτες - ψηφοφόροι, ενδιαφέρονται για τα κοινά, διαδραματίζουν ρόλο στο περιβάλλον τους και στην οικονομία

4. Γιατί η επισκεψιμότητά του πολλαπλασιάζεται κατά την προεκλογική περίοδο

5. Γιατί διαθέτει τη μεγαλύτερη τράπεζα πληροφοριών για πολιτικές ειδήσεις, τις εκλογές, τα κόμματα, τα ψηφοδέλτια, τις οδηγίες για υποψήφιους και ψηφοφόρους, τις δημοσκοπήσεις, την Ευρωπαική Ένωση, τις ευρωεκλογές, την αυτοδιοίκηση, online νομικές απαντήσεις για θέματα εκλογών και αυτοδιοίκησης και γενικά όσα αναζητούν οι ψηφοφόροι.
 
6. Γιατί βρίσκεται στις πρώτες θέσεις στις περισσότερες σχετικές λέξεις κλειδιά στην αναζήτηση του google, με αποτέλεσμα να βρίσκουν τις πληροφορίες του και όσοι αναζητούν στοιχεία για υποψηφίους, ψηφοδέλτια, εκλογική διαδικασία κ.α.
 
7. Γιατί οι τιμές προβολής στο eklogika.gr όχι μόνο δεν είναι ακριβές αλλά διαθέτουν την καλύτερη αναλογία τιμής / απόδοσης.

 
8. Γιατί προσφέρονται ειδικοί στοχευμένοι τρόποι προβολής, με ανάλογες τιμές, για κόμματα, Δημοτικούς και Περιφερειακούς συνδυασμούς, υποψηφίους Βουλευτές, υποψηφίους Ευρωβουλευτές.
 
9. Γιατί το newsletter του φτάνει καθημερινά σε 30000 αποδέκτες.
 
10. Γιατί οι ειδήσεiς του αναρτώνται και στις σελίδες του στα socialmedia (facebook, twitter, linkedin) .

11. Γιατί είναι από τα μεγαλύτερα  και εγκυρότερα ελληνικά portal (το μοναδικό πολιτικο-ειδησεογραφικό και εκλογικό), διαθέτει webtv, και δημιουργεί την μοναδική μοναδική στο διαδίκτυο politicalpedia.

Πως θα ενημερωθείτε για τον αναλυτικό τιμοκατάλογο 

του eklogika.gr και τα ειδικά πακέτα προβολής 

Για να ενημερωθείτε αναλυτικότερα για τους τιμοκαταλόγους του eklogika.gr και τα ειδικά πακέτα προβολής, επιχειρήσεων, οργανισμών, υποψηφίων, συνδυασμών,  κομμάτων, μπορείτε να επικοινωνήσετε μαζί μας: 

-Στα τηλ. 2310 455254, 2310 454250 

-Με e-mail από τη σελίδα επικοινωνίας του eklogika.gr ή πατώντας εδώ.

Ζητείστε προσφορά προβολής προσαρμοσμένη στις δικές σας ανάγκες

*Η προβολή κομμάτων και υποψηφίων δεν σχετίζεται με την ειδησεογραφική κάλυψη της πολιτικής επικαιρότητας από το eklogika.gr για την οποία τηρούνται αυστηρά όλοι οι κανόνες της δημοσιογραφικής δεοντολογίας.

Πολιτικά άρθρα Τουρκία: Η μεγάλη μπλόφα ή η αναπόφευκτη σύγκρουση;

Δημήτρης Μάρδας

Αν και η τουρκική οικονομία κινείται σε θολό τοπίο, ο Ερντογάν προκαλεί! Με τα πολεμικά μέτωπα που έχει ανοίξει, τις στρατιωτικές βάσεις που κτίζει...

Δείτε όλο το άρθρο
Απώλεια μνήμης κυβερνητικών αξιωματούχων σε εγκαίνια μεγάλων έργων

Γιάννης Μαγκριώτης

Τα μεγάλα έργα όπως το Μετρό χρειάζονται σοβαρή προετοιμασία για την ωρίμανση της δημοπράτησής και της κατασκευής τους. Σε χώρες δημοκρατικές, όπου...

Δείτε όλο το άρθρο
Πού πήγαν τα λεφτά του ΤΕΠΙΧ ΙΙ;

Παναγιώτης Αλεβιζάκης

Το ΤΕΠΙΧ ΙΙ ήταν ένα προϊόν με το οποίο οι τράπεζες με την σχέση 40-60 - 40% από το ταμείο επιχειρηματικότητας   60% από τις τράπεζες – θα...

Δείτε όλο το άρθρο
Κρατικές προμήθειες: Και όμως μπορούν να ωθήσουν την εγχώρια παραγωγή

Δημήτρης Μάρδας

Το 1993 με την ολοκλήρωση της Ενιαίας Αγοράς της ΕΕ, ένα σύνολο από τέσσερεις Οδηγίες επιδίωκαν να ρυθμίσουν την αγορά των κρατικών προμηθειών των...

Δείτε όλο το άρθρο
Ανάπτυξη χωρίς χρήματα

Λάμπρος Μπούκλης

Η λέξη αν άπτυξη βρίσκεται στα χείλη & στα αυτιά όλων μας, εδώ και δεκαετίες. Μετά από δέκα χρόνια οικονομικής κρίσης και σε μία φάση...

Δείτε όλο το άρθρο
Δείτε όλα τα άρθρα
Δημοσκοπήσεις Δημοσκόπηση της MRB (2/7/2020) Ισχυρό προβάδισμα της ΝΔ έναντι του ΣΥΡΙΖΑ στην πρόθεση ψήφου , καταγράφει δημοσκόπηση της MRB, σύμφωνα με την οποία πολύ μεγάλο μέρος των ερωτώμενων... Δείτε περισσότερα Δημοσκόπηση της Prorata (29/6/2020) Στις 14 ποσοστιαίες μονάδες διαμορφώνεται το προβάδισμα της ΝΔ έναντι του ΣΥΡΙΖΑ στην πρόθεση ψήφου, όπως προκύπτει από δημοσκόπηση που διενήργησε η... Δείτε περισσότερα
Αναζήτηση δημοσκόπησης
Μέσο Δημοσίευσης
Επωνυμία Εταιρείας
Ημερομηνία      Από:
Δημοσίευσης   Έως:

Δείτε όλες τις δημοσκοπήσεις
Νέα της HELEXPO
Εντός χρονοδιαγράμματος το σχέδιο ανάπλασης – Στόχος το 2026 να γιορτάσει η Θεσσαλονίκη τα 100 χρόνια της ΔΕΘ στο νέο εκθεσιακό κέντρο

Εντός χρονοδιαγράμματος το σχέδιο ανάπλασης – Στόχος το 2026 να γιορτάσει η Θεσσαλονίκη τα 100 χρόνια της ΔΕΘ στο νέο εκθεσιακό κέντρο


Οι προετοιμασίες για την 85η ΔΕΘ και η πρόοδος του Ειδικού Χωρικού Σχεδίου για την ανάπλαση του εκθεσιακού κέντρου αποτέλεσαν τα βασικά θέματα της...


Δείτε θέμα και σχόλια
Newsletter

Επιθυμώ να λαμβάνω newsletter

Τα στοιχεία σας είναι εμπιστευτικά!